Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fycak! Amit néztünk csöpögést vasárnap ,az a láncról a gépzsír ami olvadozott.
Még jó, hogy van egy nagyon jó kocsmáros,sintér,hullarabló,motormentő kisiparos a társaságban. Igen, a Ricsiről van szó
Nekem 22-ekmt ment el most egy gyári végtelenített DID. CBR-en 15 körül. Mostani ZVM2-nek nagyon sokat kell bírnia. Télen raktam fel, azóta semmit nem kellett állítani.
Oké! Híjjácsak! Ha nem veszem fel, az nem bunkóságból lesz, akkómeg jobban jársz, ha megkeresel.
Általában ezekhez a kétüteműekhez 8-as 9-es a gyári gyertyahőérték. A 8-as nagyobb hőfokon dolgozik, meg inkább hidegebb időkre ajánlják, ilyenkor jobb a 9es, meg amúgy is.
Nem lesz baja. Ha 5-ös 6-os lenne, akkor számolhatnál gyertyacsöppenéssel, meg egy lukkal a dugattyú tetején.
Hello Bandi! Akkor este megcsörgetlek, ha bevihetem a motort akkor megyek és bulizunk! Jó szórakozást, és ügyesen ám! csőőő
Hi! Nem nagyon értelek 'méregzsák', ha egyszer írják milyen gyertya kell, mi a fenéért nem olyat teszel bele?!?!?!?!? 1000FT, lehet kapni és nem kell paráznod és utánakérdezned.... . Majd ha baj lesz akkor jobb lesz aggódnod?! Bandi már tudja hogy mekkorát tud szivatni egy nem odavaló gyertya is.
Enyémben is volt kissebb hőértékű gyertya. Az eredmény az volt hogy " Helló Ricsi! Ráérsz? Kéne menteni."
De! Ha eddig jó volt, akkor nem érdemes aggódni miatta.
Sziasztok!Én is Fehérvári vagyok és 2006 óta dübörög alattam a v2.(sv650s)Itt még nem jártam és gondoltam benézek hozzátok.Üdv
Sziasztok, megint egy buta kérdés:

Szereztem user manual-t a motorhoz és az azt írja, hogy ilyen gyertya kell hozzá: NGK BR 9 ES
Én a múlt héten vettem bele BR 8 ES gyertyát (NGK), mert olyan volt benne. A user manual azt is írja, hogy 6-7 mm-esnek kell lennie a pólus hézagnak... Az, hogy kisebb hőértékű gyertya van benne, az baj? Vagy használhatom így?
lancbol csak DID. iris biciklire jo, rk szinten .... aki tekeri a vasat az ne vegyen gagyi lancot, mert lecsapja a motor hatuljat, vagy lezabalja a lengovilla aljat mint az en esetemben, hehehe.
crossgepen 1 ev alatt nyirtam ki DID-et, rohadt jol birta, jobban, mit a tobbi csucsmarka (rk, cz, iris, kispalytasaik) jo ha 2 honapot birtak. cbr is szerette, gyarit sikerult leirni 1000km-en+lengovilla+lancvezeto+fogaskerekek+......
bar sokan nem apoljak, meg allitjak a feszesseget, pedig az a titka ...
vizallo nincs, max cseppallo, de motoron az eleg. csak mosoba ne allj vele. :-) Borso Tibinel van. 3-5 e ft.
Szeva Jani
Helyzet? Pógárdiba gyüssz? Hogy megy a motoros kocsma?
Szeva kaszás János bátyád üdvözöl
Srácok.

Hol lehet occsó pézért venni Fehérváron vízálló szivargyújtó aljzatot?
főút
A sátrak már állnak, holnap rakják össze a színpadot. Ma voltam kint.
akko már tolom is a bicót ;-ppp
Ja és JT és DID ebben a kategóriában verhetetlen páros.Az RF-en az RMX-en és a K2-ön is ez lesz....
Persze!
Helló Race nézzük ma a meccset?
Többek mondták, h a gyári DID sokkal tovább bírta, mint az elvileg ugyanolyan boltban vett DID.
Suzuki olcsóbban kapja az RK-t, ennyi. Csak pár éve álltak át DID-ről.
Hát nálad az Iris is elmenne 40.000-et, Fátter
10w50-ről beszélünk.
Nem reklamálok, csak akkor épp nálatok néztem az árat - mentem Tárnokra, beugrottam, útba estetek. Nem motoralkatresz.eu - s árról van szó.
A Suzuki azért RK láncot használ mert az RK üzletkötője jattolt legtöbbet a Suzuki beszerzőjének, mellesleg a minimális követelményeket túlteljesítette. Ha a Csubakka (Tsubaki) tejelt volna oda akkor ők lennének.
A legerősebb arany Iris még 15.000km-t se ment el, az utolsó 2000-en már attól féltem mikor ver pitsán...
DID, abból is ZVM2!

Thunderace!
Úgy kérd ahogy a másik topikban leírtam, ugye a kedvezményesnek tűnő aru láncszettekben csak gyári méretű lánckerék jár és a sima 100LE-ig ajánlott VM-es lánc.
Meg ugye váltani is kéne 532-ről 530-ra mert az 532
kurva drága és nem jobb semmivel attól, hogy 0,002
collal szélesebb.

Tehát:
JTF580-16
JTR859-46
Lánc:
DID 530ZVM2-110