Nekem 22-ekmt ment el most egy gyári végtelenített DID. CBR-en 15 körül. Mostani ZVM2-nek nagyon sokat kell bírnia. Télen raktam fel, azóta semmit nem kellett állítani.
Általában ezekhez a kétüteműekhez 8-as 9-es a gyári gyertyahőérték. A 8-as nagyobb hőfokon dolgozik, meg inkább hidegebb időkre ajánlják, ilyenkor jobb a 9es, meg amúgy is.
Nem lesz baja. Ha 5-ös 6-os lenne, akkor számolhatnál gyertyacsöppenéssel, meg egy lukkal a dugattyú tetején.
Hi! Nem nagyon értelek 'méregzsák', ha egyszer írják milyen gyertya kell, mi a fenéért nem olyat teszel bele?!?!?!?!? 1000FT, lehet kapni és nem kell paráznod és utánakérdezned.... . Majd ha baj lesz akkor jobb lesz aggódnod?! Bandi már tudja hogy mekkorát tud szivatni egy nem odavaló gyertya is.
Enyémben is volt kissebb hőértékű gyertya. Az eredmény az volt hogy " Helló Ricsi! Ráérsz? Kéne menteni."
De! Ha eddig jó volt, akkor nem érdemes aggódni miatta.
Szereztem user manual-t a motorhoz és az azt írja, hogy ilyen gyertya kell hozzá: NGK BR 9 ES
Én a múlt héten vettem bele BR 8 ES gyertyát (NGK), mert olyan volt benne. A user manual azt is írja, hogy 6-7 mm-esnek kell lennie a pólus hézagnak... Az, hogy kisebb hőértékű gyertya van benne, az baj? Vagy használhatom így?
lancbol csak DID. iris biciklire jo, rk szinten .... aki tekeri a vasat az ne vegyen gagyi lancot, mert lecsapja a motor hatuljat, vagy lezabalja a lengovilla aljat mint az en esetemben, hehehe.
crossgepen 1 ev alatt nyirtam ki DID-et, rohadt jol birta, jobban, mit a tobbi csucsmarka (rk, cz, iris, kispalytasaik) jo ha 2 honapot birtak. cbr is szerette, gyarit sikerult leirni 1000km-en+lengovilla+lancvezeto+fogaskerekek+......
bar sokan nem apoljak, meg allitjak a feszesseget, pedig az a titka ...
Többek mondták, h a gyári DID sokkal tovább bírta, mint az elvileg ugyanolyan boltban vett DID.
Suzuki olcsóbban kapja az RK-t, ennyi. Csak pár éve álltak át DID-ről.
10w50-ről beszélünk.
Nem reklamálok, csak akkor épp nálatok néztem az árat - mentem Tárnokra, beugrottam, útba estetek. Nem motoralkatresz.eu - s árról van szó.
A Suzuki azért RK láncot használ mert az RK üzletkötője jattolt legtöbbet a Suzuki beszerzőjének, mellesleg a minimális követelményeket túlteljesítette. Ha a Csubakka (Tsubaki) tejelt volna oda akkor ők lennének.
A legerősebb arany Iris még 15.000km-t se ment el, az utolsó 2000-en már attól féltem mikor ver pitsán...
DID, abból is ZVM2!
Thunderace!
Úgy kérd ahogy a másik topikban leírtam, ugye a kedvezményesnek tűnő aru láncszettekben csak gyári méretű lánckerék jár és a sima 100LE-ig ajánlott VM-es lánc.
Meg ugye váltani is kéne 532-ről 530-ra mert az 532
kurva drága és nem jobb semmivel attól, hogy 0,002
collal szélesebb.
Nem lesz baja. Ha 5-ös 6-os lenne, akkor számolhatnál gyertyacsöppenéssel, meg egy lukkal a dugattyú tetején.
De! Ha eddig jó volt, akkor nem érdemes aggódni miatta.
Szereztem user manual-t a motorhoz és az azt írja, hogy ilyen gyertya kell hozzá: NGK BR 9 ES
Én a múlt héten vettem bele BR 8 ES gyertyát (NGK), mert olyan volt benne. A user manual azt is írja, hogy 6-7 mm-esnek kell lennie a pólus hézagnak... Az, hogy kisebb hőértékű gyertya van benne, az baj? Vagy használhatom így?
crossgepen 1 ev alatt nyirtam ki DID-et, rohadt jol birta, jobban, mit a tobbi csucsmarka (rk, cz, iris, kispalytasaik) jo ha 2 honapot birtak. cbr is szerette, gyarit sikerult leirni 1000km-en+lengovilla+lancvezeto+fogaskerekek+......
bar sokan nem apoljak, meg allitjak a feszesseget, pedig az a titka ...
Helyzet? Pógárdiba gyüssz? Hogy megy a motoros kocsma?
Hol lehet occsó pézért venni Fehérváron vízálló szivargyújtó aljzatot?
A sátrak már állnak, holnap rakják össze a színpadot. Ma voltam kint.
Suzuki olcsóbban kapja az RK-t, ennyi. Csak pár éve álltak át DID-ről.
Nem reklamálok, csak akkor épp nálatok néztem az árat - mentem Tárnokra, beugrottam, útba estetek. Nem motoralkatresz.eu - s árról van szó.
DID, abból is ZVM2!
Thunderace!
Úgy kérd ahogy a másik topikban leírtam, ugye a kedvezményesnek tűnő aru láncszettekben csak gyári méretű lánckerék jár és a sima 100LE-ig ajánlott VM-es lánc.
Meg ugye váltani is kéne 532-ről 530-ra mert az 532
kurva drága és nem jobb semmivel attól, hogy 0,002
collal szélesebb.
Tehát:
JTF580-16
JTR859-46
Lánc:
DID 530ZVM2-110