Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyerekek, milyen gányolás megy a gixxer forumban, elfehéredtem mire végigolvastam .....
sufnituning ehhez képest iso-val rendelkezo szakma, vehehhehe
mindenki alszik? ingyen van valami a tecsoban, vagy mi?
HÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLLLLLLLLLLLLLLLÓÓÓ
ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
Valahogy így gondoltam:
Alap elképzelés, hogy a kiömlő a legszűkebb keresztmetszet.
Ezen kívűl lesz elég áramlási ellenállás. Viszont a relatíve rövidebb kiömlő kedvezőbb.
Kiőmlőben interferenciát okozni a szembe áramoltatással, ezzel is csökkenthető a lökéshullám.

Kiömlő luk 33mm : 855 mm2
Takarás 35mm : 962 mm2
Belső nagy átmérő 48mm :1809 mm2
Palást melletti rés : 847 mm2 - 855mm2 majdnem elég!
Kis luk felület ha 6mm : 28 mm2 kell 30db 4sor*7db+2 a végére 849 mm2
Kis luk felület ha 7mm : 38 mm2 kell 22db 4sor*5db+2 a végére 846 mm2
Kis luk felület ha 8mm : 50 mm2 kell 17db 4sor*4db+1 a végere 854 mm2

El is fér ha két eltolt síkon csinálom.
Na sikerült kiszednem belőle (egy trükkös csavar ellenére) egy killer szerű véglényt. Fotón. No ez nem sokat fog. A mérete 35/33 mm kívül/bellül. A dob luk 48 mmbellül. Ha én ezt a csődarabot lefenekelem, és az oldalára, valamint az aljára összeségében fúrok 17*17*pi(3,14) mm2 furatot (figyelembe véve a 48mm és a 35 mm közötti rés méretét az oldalra furandó furatoknál) akkor az elvileg nem fojt, de fog e jelentősen hangot csillapítani?
Fenyő Úr!
Gsx-r 750 k1-re hogy fájna egy valamilyen dobocska körülbelül?köszzi
Fülöp Gábor gumifüst
Magyarán a dob ennél halkabb csak önmagától sose lesz? Kell bele killer vagy bármi ami jámborít rajta, de közben rendesen befojtja a blokkot? Nem öröm. Akkor tudnál segíteni valami belevaló killerben?
namitvettemkedvesuriemberektoloccson(nagyonoccson)?
ugy
anitt buko elado: http://www.kepesmotor.hu/zart_...
hi, irtam neked emailt, de ide is bevagdalom gyorsba:

- honda cr250r 99' rezom kapott az utobbi 2 evben, szokasos ugymond beutodesek. hallottam, hogy javitani lehet, a tobbiek teged ajanlottak a fehervarkornyeki brigadbol. ha vallalsz ilyesmit, akkor kuldok nagyobb felbontasufenykepet, milyen a helyzet most:
http://www.sportmotor.hu/hatte...
plusz kellene a kipu vegere is egy dugo vagy veg vagy nemtom mi a pontos neve, hasonlo mi ez, mert a jelenlegi kanocos kivitel elég trágyán néz ki:
http://www.hondaracing.is/wp-c...

szoval ha tudsz segiteni, legyszives mondj rajuk megkozelito arat, aztan a tobbit szemelyesen ha megy, fehervar a korzet nekem is.
Szeva! Ha hosszában átlátsz rajta,akkor van egy sportdobod ,amit abszorciósnak is hívnak.Ez azt jelenti,hogy a palást és a belső perforált cső párhuzamos és ezek között hangelnyelő anyag van!Persze ez nem ennyire egyszerű,de legegyszerűbben így tudom leírni laikusnak!
Ha műszakira akarod vinni,akkor csökkentsd le minél jobban a belső átmárőjét(alátét,stb)és ne hívd fel rá a figyelmet!:)
Ha nem értesz,hívj fel!(adatlap!)
Ez hatalmas volt!
Géza úton, ha jön valami mögöttem, tuti lelövöm. A mostani Arrowhoz van furulya, de ez egy olyan dolog, hogy szigorúan műszakira kell betenni, mert annyira megfojtja a nyitott csőre karburált motort, hogy alig megy. Amikor tavasszal meglett a műszaki, még a börgöndi út elején meg kellett állnom, kivenni a szűkítőt, mert azt hittem megfullad nyomorult gép. Kb 5kiló korom rakódott rá 5 km alatt.
hazafelé?
nem ott a csarnok előtt?
Én az F2-n levő yoskába egy zuhanyrózsát tuszkoltam, Abszolút TÜV-ös lett a hangja, meg a teljesítménye is. KPM-től hazafelé run-off taktikával kilőttem
Sziasztok!
Na visszaértem Fehérvárra. Szép idő volt hétvégén. Sokat motoroztatok?
vagy levizsgáztatom neked így
Helló Fenyőoldrider!
Szeretném segítségedet kérni, ha egy kicsit ráérsz! Már nem is tudom miben, mert lövetem nincs, hogy most a kipuban a tömés ment el, vagy hiányos e a kicsike. Annyi biztos, hogy átlátok rajta. (Hosszában) Kérlek adj tanácsot mi lenne a megoldás, hosszabb távra, nem csak vizsgára?
Én egy fakötésü alátétet(kb35-40 mm es külső,15mm körüli belső átmérőjű) feszítettem be a dob elejébe,ahol csatlakozik a kipu.csonkal.
Volt is ám teljesítmény
A buktát borítékoltam volna, én is jártam már így. Ha nincs meg hozzá a szűkítő (sajna az nekem sincs) akkor inkább csináltassatok hozzá egyet, emiatt kár lenne szétborítani a kiput, pláne ha menet közben nem zavar a hangja.
Keresd Fenyő urat.
kipuffmágus: fenyőoldrider (Fenyvesi Feri)
nála jobbat nem tudnék mondani
Hali!
Segítséget szeretnék kérni, mert a vizsga előtt (ajtón kívül) behasaltunk a mocival. "Kicsit" hangosabb a dob mint szabadna. Értsd 106 db a liimt 105 db helyett. Egy Leo Vince duruzsol a CB500-on, és valószínű kicsit elégett, vagy mi.
Kérdés: Hol lehet tömést szerezni, tömetni, vagy megoldani azt a kis nüanszot? A cél az lenne, hogy ne kelljen sz@r@kodni a vizsgákon, tehát a ~100 db lenne a cél. A dob pop szegecses, alapjában rendben van, ezért kérdem a tömést.
Esetleg tudsz valakit aki foglalkozik e témával?
Akkor megnyugodtunk. Remélem a márkatársad megúszta egy koszos bőrruhával.
Matska!
Szerencsére nem én voltam! Nekem is ilyen motorom van, ugyanez a szín meg minden. Remélhetőleg nem történt nagy baj....
köszönöm szépen Fenyő úr
Most értem haza, Fehérvár után a 81-esen a halastavak magasságában egy piros-fehér ThunderAce feküdt az árokban. Volt mentő is, nagyon remélem nem történt komolyabb baj.
120 és 180
600 f4