gyerekek, milyen gányolás megy a gixxer forumban, elfehéredtem mire végigolvastam .....
sufnituning ehhez képest iso-val rendelkezo szakma, vehehhehe
mindenki alszik? ingyen van valami a tecsoban, vagy mi?
HÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLLLLLLLLLLLLLLLÓÓÓ
ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
Valahogy így gondoltam:
Alap elképzelés, hogy a kiömlő a legszűkebb keresztmetszet.
Ezen kívűl lesz elég áramlási ellenállás. Viszont a relatíve rövidebb kiömlő kedvezőbb.
Kiőmlőben interferenciát okozni a szembe áramoltatással, ezzel is csökkenthető a lökéshullám.
Kiömlő luk 33mm : 855 mm2
Takarás 35mm : 962 mm2
Belső nagy átmérő 48mm :1809 mm2
Palást melletti rés : 847 mm2 - 855mm2 majdnem elég!
Kis luk felület ha 6mm : 28 mm2 kell 30db 4sor*7db+2 a végére 849 mm2
Kis luk felület ha 7mm : 38 mm2 kell 22db 4sor*5db+2 a végére 846 mm2
Kis luk felület ha 8mm : 50 mm2 kell 17db 4sor*4db+1 a végere 854 mm2
Na sikerült kiszednem belőle (egy trükkös csavar ellenére) egy killer szerű véglényt. Fotón. No ez nem sokat fog. A mérete 35/33 mm kívül/bellül. A dob luk 48 mmbellül. Ha én ezt a csődarabot lefenekelem, és az oldalára, valamint az aljára összeségében fúrok 17*17*pi(3,14) mm2 furatot (figyelembe véve a 48mm és a 35 mm közötti rés méretét az oldalra furandó furatoknál) akkor az elvileg nem fojt, de fog e jelentősen hangot csillapítani?
Magyarán a dob ennél halkabb csak önmagától sose lesz? Kell bele killer vagy bármi ami jámborít rajta, de közben rendesen befojtja a blokkot? Nem öröm. Akkor tudnál segíteni valami belevaló killerben?
hi, irtam neked emailt, de ide is bevagdalom gyorsba:
- honda cr250r 99' rezom kapott az utobbi 2 evben, szokasos ugymond beutodesek. hallottam, hogy javitani lehet, a tobbiek teged ajanlottak a fehervarkornyeki brigadbol. ha vallalsz ilyesmit, akkor kuldok nagyobb felbontasufenykepet, milyen a helyzet most: http://www.sportmotor.hu/hatte...
plusz kellene a kipu vegere is egy dugo vagy veg vagy nemtom mi a pontos neve, hasonlo mi ez, mert a jelenlegi kanocos kivitel elég trágyán néz ki: http://www.hondaracing.is/wp-c...
szoval ha tudsz segiteni, legyszives mondj rajuk megkozelito arat, aztan a tobbit szemelyesen ha megy, fehervar a korzet nekem is.
Szeva! Ha hosszában átlátsz rajta,akkor van egy sportdobod ,amit abszorciósnak is hívnak.Ez azt jelenti,hogy a palást és a belső perforált cső párhuzamos és ezek között hangelnyelő anyag van!Persze ez nem ennyire egyszerű,de legegyszerűbben így tudom leírni laikusnak!
Ha műszakira akarod vinni,akkor csökkentsd le minél jobban a belső átmárőjét(alátét,stb)és ne hívd fel rá a figyelmet!:)
Ha nem értesz,hívj fel!(adatlap!)
Géza úton, ha jön valami mögöttem, tuti lelövöm. A mostani Arrowhoz van furulya, de ez egy olyan dolog, hogy szigorúan műszakira kell betenni, mert annyira megfojtja a nyitott csőre karburált motort, hogy alig megy. Amikor tavasszal meglett a műszaki, még a börgöndi út elején meg kellett állnom, kivenni a szűkítőt, mert azt hittem megfullad nyomorult gép. Kb 5kiló korom rakódott rá 5 km alatt.
Én az F2-n levő yoskába egy zuhanyrózsát tuszkoltam, Abszolút TÜV-ös lett a hangja, meg a teljesítménye is. KPM-től hazafelé run-off taktikával kilőttem
Helló Fenyőoldrider!
Szeretném segítségedet kérni, ha egy kicsit ráérsz! Már nem is tudom miben, mert lövetem nincs, hogy most a kipuban a tömés ment el, vagy hiányos e a kicsike. Annyi biztos, hogy átlátok rajta. (Hosszában) Kérlek adj tanácsot mi lenne a megoldás, hosszabb távra, nem csak vizsgára?
Én egy fakötésü alátétet(kb35-40 mm es külső,15mm körüli belső átmérőjű) feszítettem be a dob elejébe,ahol csatlakozik a kipu.csonkal.
Volt is ám teljesítmény
A buktát borítékoltam volna, én is jártam már így. Ha nincs meg hozzá a szűkítő (sajna az nekem sincs) akkor inkább csináltassatok hozzá egyet, emiatt kár lenne szétborítani a kiput, pláne ha menet közben nem zavar a hangja.
Keresd Fenyő urat.
Hali!
Segítséget szeretnék kérni, mert a vizsga előtt (ajtón kívül) behasaltunk a mocival. "Kicsit" hangosabb a dob mint szabadna. Értsd 106 db a liimt 105 db helyett. Egy Leo Vince duruzsol a CB500-on, és valószínű kicsit elégett, vagy mi.
Kérdés: Hol lehet tömést szerezni, tömetni, vagy megoldani azt a kis nüanszot? A cél az lenne, hogy ne kelljen sz@r@kodni a vizsgákon, tehát a ~100 db lenne a cél. A dob pop szegecses, alapjában rendben van, ezért kérdem a tömést.
Esetleg tudsz valakit aki foglalkozik e témával?
Most értem haza, Fehérvár után a 81-esen a halastavak magasságában egy piros-fehér ThunderAce feküdt az árokban. Volt mentő is, nagyon remélem nem történt komolyabb baj.
sufnituning ehhez képest iso-val rendelkezo szakma, vehehhehe
mindenki alszik? ingyen van valami a tecsoban, vagy mi?
HÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLLLLLLLLLLLLLLLÓÓÓ
ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!