2000 a pálya, benzint meg viszed, de sokat mondtam, ha 10 litert el lehet loni egesz nap, mert 20 perc csapatás és halál ...... mintha agyonvertek volna ....
Balatonring az sztem horror lesz, kb legalább pannónia. Most nyílt szlovákia ringet jövőre be akarjuk próbálni, ha érdekel majd csatlakozz. Komáromtól 60km, Dunaszerdahelynél. Asszonynak ott laknak rokonai, úgyhogy duplán jó.
Nem occó mulatság az biztos, de majd a balatonring megoldja a problémát ( remélem ). A krossz nem tudom mennyi, de gondolom az se gombokba kerül éves szinten.
na ez az, 110 ojro x 4, az mar 440 egy honapra ha a mostani igenyeket veszem alapul es meg nem ettem semmit, meg normal gumim sincs, olaj, ilyenek... mert minden hetvege moci szigoruan. ha valamit tolok, azt normalisan tolom :-)
most pl le van serulve a vallam nem kicsit, igy sem hagytam ki a vasarnapot, 5 ora gurulas.
Na a P.ringes kiköltözős osztrák családok látványa tényleg nem semmi, de ugyanez megvan a H.ringen is. Amúgy nem kell pitizni a gumiért, odaadják mindenféle lesajnálás nélkül, ill. ha jó egyesületnél regisztrálsz időben és náluk veszed a gumit az egész nap kijön 110 ojró meg benzinből. Az utcai gép az elején sztem bőven elég, hameg annyira rámozdul az ember a dologra vesz rá egy pályaidomot ill. szépen lassan átalakítja vegyes használatra. Nekem is ez a tervem, bát hozzáteszem hogy többnyire nem a ló a szűk keresztmetszet hanem a lovasa. A mai gépek bőven tudják az amatör szintet.
kocsim van, csak vonohorog nincs :-)
sosem adtam volna el a mocit, ha nincs az asszony gepe, heheheh,
spanomnak van transporter, az a motorszallito jargany ....
akkor sirtam majdnem el magam, mikor pannoniaringen németek voltak, valami elképzelhetetlen. lakokocsi, dobozos utanfuto, kiscsalad. nagymama kot az arnyekban, az 4 eves kislany mini crossmocival nyomja a parkolo autok kozott, apuci nyomja a ducatival a palyan, 18eves kisfiu ktm supermotyival nyomja a supermotopalyan, van 10 garnitura gumi kirakva a kocsi melle, eljottek nyaralni. mi meg csoro magyarok mentuk a boxba havernak gumit kunyeralni a 3millas rsv-re, mert amit ezek ledobtak, meg mindig jobb volt, mint ami neki fent volt :-)
lehet rossz helyre szulettem, hehe
Annak ellenére, hogy milyen jó a pálya, nem tudnám feladni az utcai motorozást. Két motor meg luxus lenne nyilván. Annál semmi nem ér többet, mint amikor nyáron felülsz a vasra és lerepülsz vele a balatonra. Majd egyszer nagy leszek, lesz autó amivel hurcoljam, meg ütnivaló pályagép, addig meg próbálom kontrollálni magam pályán, hogy ne öntse el az agyamat a szar, amikor meghallom a boxkijáratnál a szirénát Nincs is annál szebb hang
vágom én, látom, miket raksz a gépre :-)
pont ezért vettem meg a cr-t, nem valami 4utemu jarganyt, mert ez versenymotor, erre mar semmi nem kell, csak en :-)
jobb ezen tanulni a temat, mint valami balnan, igy jobban lehet fejlodni.
hogy felnek a geptol? nem felek tole, tisztelem, az mas tomi, nagyon mas. neha elnézem a kabát méretét, meg is torolja a vas hamar :-)
van még időm pályázmi, mert amugy nagyon teccik de most a takaró addig nem ér, csak a térdemig, hehe.
vannak ott még 50 éves játékosok is, van még 20 évem, viszont pályára csakis soros4 japán, az a biztos pont eddig, hhehehhe.
uccára meg jöhet a V2
Régen rossz ha teleszarod a gatyád pályán, mert azt jelenti félsz a géptől. Ahhoz hogy jó időt menj, pontosan nem a legerősebb motor, meg a legkorszerűbb technika kell, hanem pilóta. Én is mondhatnám hogy azért megyek "csak" 2:13-at, mert 3 kör után nincs fékem, mert a széria fék elmelegszik, beesik, aztán majdnem gázkarig húzom, de nem mondom, mert tudom hogy még így is van benne annyi tartalék, hogy ezzel a technikával is kellene mennem akár 2.05-öt is. Attól hogy neked egy csiribiri pályaidomos 140 lóerős 6osod van nem fogsz jó időt menni. Tudod hány pomparájdert kerültem ki a 15 éves technikával? Egyenesben elmennek, aztán nulla fékkel meg 240kilóval kifékezem őket a célegyenes végén. Nyilván én is próbálom hatékonyabbá tenni a motort, azért is vettem rá radiál nagy főfékhengert, meg ilyenolyan betétet, meg nyergeket, de ettől nem lesz jobb a köridőm, nem is áltatom magam. Vannak arcok, akik egy 400-as ZXR-rel is tudnak 2.05-öt menni, aztán azon sincs semmilyen fék sem, meg benne 130lóerő.
ez te vagy, én meg nem megyek még egyszer utcai géppel pályára, mert nem oda való, ennyi. a pályának, legyen az cross vagy gyorsasági, enduró vagy bármi nálam az a lényege, hogy úgy menjek, hogy már féljek, legyen tele a gatya, de durvan. ehhez pedig olyan vas kell, plusz tudjam, nem a motoron múlik. persze lehet fém fékcsövezni, 3komponensu gumit venni, de nem ugyanaz közel sem. jo meg minden, de messze nem az a verseny, amire vágyom.
üzemórás gépnél igazad van, de nem mindenben. tudod, mire hasznalod a sajat geped, mennyi kapott nyélen, milyen alkatrészek vannak benne, milyen olajat használsz, milyen dugót, milyen keveréket, milyen a karbid, a fuvokak, a dob, a rezo, minden. mindenez figyelembevételével meg lehet saccolni, plusz van uzemora mero, meg igy is messze ez a legolcsobb moka, nincs szelep, vezerles, meg ilyen szarok, mint a mostani 4T gepeken, azert vettem 2T-t.
cimbim is elment nagybusaval palyara, urult maganak mint allat, jo idoket is ment, aztan atult a 600as palyagepre, mas vilag, azota le sem szall rola, busa ment a levesbe, uton nem motorozik.
Második szezonom volt a Hungaroringen, utcai motorral, utcai gumival és nem dobtam el, pedig 2:13 a legjobb időm. Nyilván benne van hogy elhajítod, de utcán sokkal nagyobb az esélye hogy ottmaradsz. Az endurózás meg legalább olyan veszélyes mint a pályázás, ha nem veszélyesebb. Ha meg keményen baszatod egy üzemórás géppel, meg esel kelsz, talán többet locsolsz rá, mint egy pályagépre.
jah, a duksi meg ducati monster, 176 a vége, de az mindenhol, vehhehehe, meg "szörnyű" hangos, mivel monster a drága. bejött a V2 érzés, lehet beújítok valami duksit, rohadtul teccenek, 999, 1098, csak drágák, mint a bűn, az áruk meg csak megy lefelé ..... nem nagy befektetés. meg ezek azok a mocik (999, 1098) amivel még nem láttam embert gyorsan menni .... olyan mutogatos téma, hogy ennyi lém van, ujan kihoztam 7-be .... na ez nem én vagyok. ha veszek is, bekenem szarral, vehehhehehhe
nempálya a pálya, régen sem volt. az annak biznisz, akinek van léje ilyenekre. utcai motorral, utcai gumival, sorolhatnám nem érdemes, eldobod a vasat (és előbb-utobb eldobod), aztán költhetsz rá 200at. pályavasra még lett volna pénzem, de akkor meg utánfuto, etc, akkor meg utcai moci nincs. crossban meg eldobod, felállítod az esetek 90%-ban, mindig van erdő-lőtér-crosspálya, 92kilo a vas, nem 170, meg ilyenek. voltam persze pannonia ringen, jo meg minden, de utcai motorrral, .... áh, mikor belejössz akkor kell abbahagyni, mert akkor jön a perec sajna. hungaroring meg messze van, ha valami van, hogy jövök haza?
szal sok fos dolog miatt meg a gyorsasagi a haztol, mert mar sokszor palyanak neztem az utakat is :-)
ezert szoktam morogni, hogyha irja valaki hogy igy meg ugy motorozik a csilli-villi uj gepekkel, mert a 90%-uk sehol sincs, egyenesen a hulye is tud gyorsan menni, a kanyarba döl el, ki hogy dől el - majrécsik. pályán persze nem mutató, mert az első kanyar már -4mm-be darálja a gumit, hehehheheheh
regi mocit nem rakom ki, csak a szivem faj, duksirol meg nincs jo kep, amugy is cross arc vagyok, gyorsasagi csak neha-neha, lezuzom az arcokat gyorsan :-)
Ez tetszik. Nagyon akcijós volt, vagy ez lehet a normál ára?
Nekem annó azt mondta a mesterem hogy marokra kell fogni a féket. Persze az is lehet hogy nem ezt mondta...
ez gyorsasagival volt a nosztori emelkedon, 200rol probaltam megallni, hala egy astrasnak :-)
crossgepen nincs tukor, meg 1het egy kuplungkar/fékkar :-) van is 2 tartalek a tatyoban ...
crosson altalaban a kormanyt fejelem szet, most is muanyagosnal van a sisak napellenzom, a tobbi alkatreszt meg rendelem :-)
http://sportmotor.hu/motoros_k...
most pl le van serulve a vallam nem kicsit, igy sem hagytam ki a vasarnapot, 5 ora gurulas.
sosem adtam volna el a mocit, ha nincs az asszony gepe, heheheh,
spanomnak van transporter, az a motorszallito jargany ....
akkor sirtam majdnem el magam, mikor pannoniaringen németek voltak, valami elképzelhetetlen. lakokocsi, dobozos utanfuto, kiscsalad. nagymama kot az arnyekban, az 4 eves kislany mini crossmocival nyomja a parkolo autok kozott, apuci nyomja a ducatival a palyan, 18eves kisfiu ktm supermotyival nyomja a supermotopalyan, van 10 garnitura gumi kirakva a kocsi melle, eljottek nyaralni. mi meg csoro magyarok mentuk a boxba havernak gumit kunyeralni a 3millas rsv-re, mert amit ezek ledobtak, meg mindig jobb volt, mint ami neki fent volt :-)
lehet rossz helyre szulettem, hehe
pont ezért vettem meg a cr-t, nem valami 4utemu jarganyt, mert ez versenymotor, erre mar semmi nem kell, csak en :-)
jobb ezen tanulni a temat, mint valami balnan, igy jobban lehet fejlodni.
hogy felnek a geptol? nem felek tole, tisztelem, az mas tomi, nagyon mas. neha elnézem a kabát méretét, meg is torolja a vas hamar :-)
van még időm pályázmi, mert amugy nagyon teccik de most a takaró addig nem ér, csak a térdemig, hehe.
vannak ott még 50 éves játékosok is, van még 20 évem, viszont pályára csakis soros4 japán, az a biztos pont eddig, hhehehhe.
uccára meg jöhet a V2
üzemórás gépnél igazad van, de nem mindenben. tudod, mire hasznalod a sajat geped, mennyi kapott nyélen, milyen alkatrészek vannak benne, milyen olajat használsz, milyen dugót, milyen keveréket, milyen a karbid, a fuvokak, a dob, a rezo, minden. mindenez figyelembevételével meg lehet saccolni, plusz van uzemora mero, meg igy is messze ez a legolcsobb moka, nincs szelep, vezerles, meg ilyen szarok, mint a mostani 4T gepeken, azert vettem 2T-t.
cimbim is elment nagybusaval palyara, urult maganak mint allat, jo idoket is ment, aztan atult a 600as palyagepre, mas vilag, azota le sem szall rola, busa ment a levesbe, uton nem motorozik.
szal sok fos dolog miatt meg a gyorsasagi a haztol, mert mar sokszor palyanak neztem az utakat is :-)
ezert szoktam morogni, hogyha irja valaki hogy igy meg ugy motorozik a csilli-villi uj gepekkel, mert a 90%-uk sehol sincs, egyenesen a hulye is tud gyorsan menni, a kanyarba döl el, ki hogy dől el - majrécsik. pályán persze nem mutató, mert az első kanyar már -4mm-be darálja a gumit, hehehheheheh
Nekem annó azt mondta a mesterem hogy marokra kell fogni a féket. Persze az is lehet hogy nem ezt mondta...
crossgepen nincs tukor, meg 1het egy kuplungkar/fékkar :-) van is 2 tartalek a tatyoban ...
crosson altalaban a kormanyt fejelem szet, most is muanyagosnal van a sisak napellenzom, a tobbi alkatreszt meg rendelem :-)