Nincs sok pénzem, nem vagyok bajnok és nem hordok a motoron tükröket... A világ egyik legszebb és legélvezetesebb sportját űzöm, s rajtam kivül még több millióan értik, hogy mire gondolok mikor azt mondom , "BURNOUT''. A stunt szó megelőzi a ridert, és nem örülök, ha a civilek összekeverik a streetfightert az idiotizmussal. Büszkén gondolok Tompira, a Junior Team-re, a támogatókra és a barátokra. Szeretem a veszélyt, a tiltást, az égett gumi szagát, és a benzingőzt. Itt élek Európa szivében, stuntban mi vagyunk a császárok és igenis nálunk élnek a világ legjobb riderei. MAGYAR STUNT LIFE én igy szeretlek!
Nézett rád mint gyújtogató a vizes szénára mi? Ménem mentél oda hozzá és kérdezted meg, hogy "Miért nézel olyan bután mint orángután szopás után?" Asszem felrobbant volna az idióta köcsögje.
ThomAce: Megoldás az autós problémára: Tegnap épp haladok a palotain, felhív a Kötél Pisti mobilon, felveszem, zöldre vált a lámpa, elindultam félkézzel ám az alapjáratot nem sikerült felhúzni, így lassabban néha néha gázba nyúlva gurultam, erre rámdudál a tirpák cardriver hogy menjek mán jobban, holott az előttünk álló sornak még piros volt. Mire zöld lett nekik már ott voltam a seggükbe mögöttem a taggal. Leteszem a telót, hátranézek kedvesen megmutatom neki a középső ujjamat. Látom üvölt mint a fábaszorult, na mondom ezt már nem hagyjuk annyiban! Bemegyek két kocsi között egyel előrébb, hogy ne tudjon elütni , és előre haladtomba hátra fordulva elkezdtem neki szépen integetni két középső ujjal!
Ezen a faszi úgy felhúzta magát hogy már ütötte a kormányt! Én meg szakadtam a röhögéstől!
Arról az jut eszembe, hogy vagy 20 évvel ezelőtt 2 fiatal stoppolt, majd amikor a lassító trabantos továbbhajtott, mert észrevette a stoppos kezén a boxert, koppanást hallott hátulról. Pár kilométerrel arrább megállt megnézni a zaj okát, ami a csomagtartó fedélen keletkezett kerek luk/lyuk miatt vot. A csomagtérben megtalálta a stoppos boxeres kézfejét is...
Jó múltkorokban én is gondolkodtam, hogy lerúgok egy - két tükröt. Szándékos veszélyeztetés avagy hivatalosabban szólva: Közúti veszélyeztetés fogalmát kimerítette egy - két autós. 50 - 60-al közlekedik ott ahol 90-el lehetne menni, előzném meg, mert mögöttem jönnek és már majd letolnak az útról, erre előzéskor, már mellette vagyok és rámhúzza a kormányt, kaján vigyorral a képén. Legközelebb fix, hogy azzal a lendülettel lerúgom a visszapillantóját, és bebaszom a sisakom a szélvédőjén.
Láda vs. kőszállító kamionnal máshogy szólna a hír. Tavaly egy BMW-s nézte el az akkorra már veszettül fékező és a Dakaron is tiszteletet parancsoló mennyiségű reflektort villogtató kőszállító kamiont a 7-esen a galamboki kereszteződésben. Benn is égett a roncsban csórikám. Na most ha az említett jármű esetenként láthatatlanná tud válni akkor mi motorosok ne is álmodjunk róla, hogy bárki is észrevesz. Ha termonukleáris stroboszkópokat szerelünk a gépre meg légvédelmi szirénát, akkor se.
Kurvául nem írja le, hogy a paraszt szart a Ladán a bajuszkapcsolót bal irányba eltolni, vagy a gép/ipse műszaki állapota nem tette lehetővé az irányjelzést!
Ha megtette volna fix, hogy nem megy ki előzni! Sok überparaszt az utakon, akinek taligát se tolnék a segge alá, csak 3 akart tegnap kivégezni alantas trükkökkel! Túljártam az agyukon, de lassan vén papa létemre a tükrök tördeléséig fogok jutni!
Egy Lada típusú személygépkocsi vezetője balra kívánt fordulni, eközben keresztezte a motorkerékpáros útját. A motorosnak eltört a lába és a térde is megsérült. "
Hát a Qrva anyját azt! Ha egy autót útvonalát keresztezte volna és összeütköztek volna, akkor egyből kiderülne, hogy a Ladás volt a hibás. De mivel egy motor / motoros is érintett az esetben, így már tisztázatlan körülmény.
Rohadt mindegy. Aki hülye az 40 évesen is veszélyes egy 4 lóerős önjáró rotikapán ráadásul a szigorítás csak korrupcióhoz vezet és megint elszaporodnak a 200/34 lóerős motorok.
Az én rekordjaim: Japán-Ferihegy 3 nap hétvégével, Ferihegy-Székesfehérvár 2 hét!
HongKong-Fehérvár 998Ft benne a tankpad+benzinfedél takaró ára is. vs. Szfvár-Pest csomag 9600,- Ft! CSAK A SZÁLLÍTÁS!
"A fiatalok a jelenlegi szabályok szerint már 18 éves korúkban vezethetnek bivalyerős gépeket, olyanokat, amelyeknek a végsebessége elérheti a 200 km/h-t is. A nagymotorok legtöbbje 100- 150 lóerős, súlya 150-200 kiló, s 3-5 másodperc alatt 100- nál van. Minek ilyen az utakra? Egy kérdés... De vajon megérett egy ilyen gépcsoda vezetésére minden 18 éves, akinek jogosítványt nyomnak a markába? Nem elhanyagolható a szülők felelőssége sem."
Ezt az illetőt 5 év kötél általi golyóra ítélném baszki.
16 évesen leteszik a B-s jogsit. Sportautóval rohangálnak, ami nem ritkán 200 lóerős. Azzal menőznek. Arról miért nem beszél ez a beszűkűlt látókörű egyén, hogy 16 - 17 éves fiatalok száguldoznak az utakon anyu - apu pénzéből és halnak meg, mert nem tudják uralni az autót?
Környékünkön is történik ilyen nap mint nap. Mégse szól róla különösebb híradás. A múltkor egy rendőrrel beszélgettem erről. Éppen aznap volt az, hogy két 17 éves srác halt meg. 50 méteres fékonyom volt az úton, majd nekiszaladtak az ároknak meg egy fának. Vajon mennyivel mehettek? Nem 90-el az tuti. De persze mindig a motoros a hibás.
Nincs sok pénzem, nem vagyok bajnok és nem hordok a motoron tükröket... A világ egyik legszebb és legélvezetesebb sportját űzöm, s rajtam kivül még több millióan értik, hogy mire gondolok mikor azt mondom , "BURNOUT''. A stunt szó megelőzi a ridert, és nem örülök, ha a civilek összekeverik a streetfightert az idiotizmussal. Büszkén gondolok Tompira, a Junior Team-re, a támogatókra és a barátokra. Szeretem a veszélyt, a tiltást, az égett gumi szagát, és a benzingőzt. Itt élek Európa szivében, stuntban mi vagyunk a császárok és igenis nálunk élnek a világ legjobb riderei. MAGYAR STUNT LIFE én igy szeretlek!
Ezen a faszi úgy felhúzta magát hogy már ütötte a kormányt! Én meg szakadtam a röhögéstől!
Ha megtette volna fix, hogy nem megy ki előzni! Sok überparaszt az utakon, akinek taligát se tolnék a segge alá, csak 3 akart tegnap kivégezni alantas trükkökkel! Túljártam az agyukon, de lassan vén papa létemre a tükrök tördeléséig fogok jutni!
Na ez kijött..
Egy Lada típusú személygépkocsi vezetője balra kívánt fordulni, eközben keresztezte a motorkerékpáros útját. A motorosnak eltört a lába és a térde is megsérült. "
Hát a Qrva anyját azt! Ha egy autót útvonalát keresztezte volna és összeütköztek volna, akkor egyből kiderülne, hogy a Ladás volt a hibás. De mivel egy motor / motoros is érintett az esetben, így már tisztázatlan körülmény.
HongKong-Fehérvár 998Ft benne a tankpad+benzinfedél takaró ára is. vs. Szfvár-Pest csomag 9600,- Ft! CSAK A SZÁLLÍTÁS!
Ezt az illetőt 5 év kötél általi golyóra ítélném baszki.
16 évesen leteszik a B-s jogsit. Sportautóval rohangálnak, ami nem ritkán 200 lóerős. Azzal menőznek. Arról miért nem beszél ez a beszűkűlt látókörű egyén, hogy 16 - 17 éves fiatalok száguldoznak az utakon anyu - apu pénzéből és halnak meg, mert nem tudják uralni az autót?
Környékünkön is történik ilyen nap mint nap. Mégse szól róla különösebb híradás. A múltkor egy rendőrrel beszélgettem erről. Éppen aznap volt az, hogy két 17 éves srác halt meg. 50 méteres fékonyom volt az úton, majd nekiszaladtak az ároknak meg egy fának. Vajon mennyivel mehettek? Nem 90-el az tuti. De persze mindig a motoros a hibás.