Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha elvisz,-egészségetekre!
jaj de vicceske valaki....
ja,jó,mert nekem írtad
Nem téged hanem Rolsoft -ot!
mindezt motor nélkül...
Én meg elég a tankra, menetiránynak háttal, hogy izgalmasabb legyen.

A sárvédőn még van egy hely, valaki jelentkezzen!
majd én felülök mögéd
persze persze viccesnek vicces de hogy hátsó utas?
engem láttál most hétvégén?
mikor? hol?
A hétvégén láttalak a Velegi út fele ott beszélgettél valakivel szerintem a motort megismerted mert Móri volt!
Végülis eddig bírta!
Az is csoda volt! Amúgy egy olajnyomás jelzővel megmenthettem volna, de hülye voltam aztán nem szereltem fel...
Na meg közrejátszott hogy lyukas volt már a blokk mindenhol!
Nembaj lezsiroztam egy blokkot 60ezeréé annyit megér!
Remélem pár hét aztán elkezdhetem ölni a másik blokkot is!
Addig meg maradok a vicces hátsó utas!
Úgy legyen! A PRÓFÉTA szóljon belőled!
brunoé is
remélem miharabb gyilkolássza megint
Értem én, és tudom hogy használjátok ezeket! Láttam már Streetfighter-t illetve stunt rider mert most már ez a megnevezés a megfelelő.
Én véletlenül sem rossz indulatból mondtam. Inkább humorosan, csak ugye a hangsúly itt nem érezhető!
Szóval minden gépet ki lehet csinálni az tény, van amit könnyebben van amit nehezebben!
Ez miatt is mondták nekem annak idején azt hogy vegyél CBR600-at azt "nem lehet kinyírni" Mert elég tartósnak bizonyult a benne lévő blokk. Persze ez az F2 től felfelé igaz igazán!
És a kolléga a leírása alapján 2 vállra fektette De ez érthető is a Stunt motorok minden értelemben kapják az ívet rendesen!
félreértesz
Nincs olyan motor amit ne lehetne széthajtani...ez alól a CBR sem kivétel.
gondolkodj el ezen

gyere ki a Suzuki Bartához szombaton és nézd meg hogy használjuk ezeket
CBR gyilkos :) Mikor motort akartam venni, mondták vegyél cbr-t 600-ast. Az széthajthatatlan, örökös mint a szegénység.
Na itt rá az ellen példa hogy lehetséges. De a kivétel erősíti a szabályt!Sok sikert a mihamarabbi motor cseréhez, és a gondtalan egykerekezésekhez :)
Mókás látvány lennél a kis CBR hátsó ülésén

Töltöm az adatlapot főnök!
Ja! A blokkom kuka! Egyelőre marad a nyálcsorgatás a videókra, meg remélem Marcsika elvisz 1-1 körre ha nagyon rámjön a motorhiány! Új blokk megy a szerkezetbe, a régit meg ha fel nem gyújtom, akkor alkatrészes lesz. Amúgy se csak csapágy baja van, széjjel van már az zúzva rendesen kívül-belül! Tehát egyelőre PAUSE!

Nektek azért jó motorozást!
Szia!

Bocsi, de nem véletlen volt, hogy kimaradt a sor.
A Kriszti /Sanyi élettársa/ tudatta velünk, hogy többek kérésére
mégis lesz "tutultatás". Én ugyanúgy tiszteletben tartottam és nem ellenszegülni akartam. Mégegyszer bocs
Szia KRISZTA! Ott voltunk a gyertyagyújtáson,(én voltam az első!) ,ott leszünk a temetésen is! Sajnos a jó emberek fogynak!
Könnyű legyen neki a föld!
Szeva BRUNO BIAGGI!Tudjuk,hogy ki vagy,ismerünk is,tisztelünk is,de töltsd már ki az adatlapodat!Mindenki tőlem kérdezgeti,hogy ki ez a csákó? Tegyél fel egy-két normálisabb fotót a gépészkedésekről is!(Stoppi-kerék,arcal aszfaltra érés,meg ilyenekről!)
Ez a beszéd! Tudtam és hogy nem fogod kibírni!
Így van! Ha már másol valaki akkor másoljon rendessen!