Végülis eddig bírta!
Az is csoda volt! Amúgy egy olajnyomás jelzővel megmenthettem volna, de hülye voltam aztán nem szereltem fel...
Na meg közrejátszott hogy lyukas volt már a blokk mindenhol!
Nembaj lezsiroztam egy blokkot 60ezeréé annyit megér!
Remélem pár hét aztán elkezdhetem ölni a másik blokkot is!
Addig meg maradok a vicces hátsó utas!
Értem én, és tudom hogy használjátok ezeket! Láttam már Streetfighter-t illetve stunt rider mert most már ez a megnevezés a megfelelő.
Én véletlenül sem rossz indulatból mondtam. Inkább humorosan, csak ugye a hangsúly itt nem érezhető!
Szóval minden gépet ki lehet csinálni az tény, van amit könnyebben van amit nehezebben!
Ez miatt is mondták nekem annak idején azt hogy vegyél CBR600-at azt "nem lehet kinyírni" Mert elég tartósnak bizonyult a benne lévő blokk. Persze ez az F2 től felfelé igaz igazán!
És a kolléga a leírása alapján 2 vállra fektette De ez érthető is a Stunt motorok minden értelemben kapják az ívet rendesen!
CBR gyilkos :) Mikor motort akartam venni, mondták vegyél cbr-t 600-ast. Az széthajthatatlan, örökös mint a szegénység.
Na itt rá az ellen példa hogy lehetséges. De a kivétel erősíti a szabályt!Sok sikert a mihamarabbi motor cseréhez, és a gondtalan egykerekezésekhez :)
Töltöm az adatlapot főnök!
Ja! A blokkom kuka! Egyelőre marad a nyálcsorgatás a videókra, meg remélem Marcsika elvisz 1-1 körre ha nagyon rámjön a motorhiány! Új blokk megy a szerkezetbe, a régit meg ha fel nem gyújtom, akkor alkatrészes lesz. Amúgy se csak csapágy baja van, széjjel van már az zúzva rendesen kívül-belül! Tehát egyelőre PAUSE!
Bocsi, de nem véletlen volt, hogy kimaradt a sor.
A Kriszti /Sanyi élettársa/ tudatta velünk, hogy többek kérésére
mégis lesz "tutultatás". Én ugyanúgy tiszteletben tartottam és nem ellenszegülni akartam. Mégegyszer bocs
Szeva BRUNO BIAGGI!Tudjuk,hogy ki vagy,ismerünk is,tisztelünk is,de töltsd már ki az adatlapodat!Mindenki tőlem kérdezgeti,hogy ki ez a csákó? Tegyél fel egy-két normálisabb fotót a gépészkedésekről is!(Stoppi-kerék,arcal aszfaltra érés,meg ilyenekről!)
A sárvédőn még van egy hely, valaki jelentkezzen!
mikor? hol?
Az is csoda volt! Amúgy egy olajnyomás jelzővel megmenthettem volna, de hülye voltam aztán nem szereltem fel...
Na meg közrejátszott hogy lyukas volt már a blokk mindenhol!
Nembaj lezsiroztam egy blokkot 60ezeréé annyit megér!
Remélem pár hét aztán elkezdhetem ölni a másik blokkot is!
Addig meg maradok a vicces hátsó utas!
remélem miharabb gyilkolássza megint
Én véletlenül sem rossz indulatból mondtam. Inkább humorosan, csak ugye a hangsúly itt nem érezhető!
Szóval minden gépet ki lehet csinálni az tény, van amit könnyebben van amit nehezebben!
Ez miatt is mondták nekem annak idején azt hogy vegyél CBR600-at azt "nem lehet kinyírni" Mert elég tartósnak bizonyult a benne lévő blokk. Persze ez az F2 től felfelé igaz igazán!
És a kolléga a leírása alapján 2 vállra fektette De ez érthető is a Stunt motorok minden értelemben kapják az ívet rendesen!
gyere ki a Suzuki Bartához szombaton és nézd meg hogy használjuk ezeket
Na itt rá az ellen példa hogy lehetséges. De a kivétel erősíti a szabályt!Sok sikert a mihamarabbi motor cseréhez, és a gondtalan egykerekezésekhez :)
Töltöm az adatlapot főnök!
Ja! A blokkom kuka! Egyelőre marad a nyálcsorgatás a videókra, meg remélem Marcsika elvisz 1-1 körre ha nagyon rámjön a motorhiány! Új blokk megy a szerkezetbe, a régit meg ha fel nem gyújtom, akkor alkatrészes lesz. Amúgy se csak csapágy baja van, széjjel van már az zúzva rendesen kívül-belül! Tehát egyelőre PAUSE!
Nektek azért jó motorozást!
Bocsi, de nem véletlen volt, hogy kimaradt a sor.
A Kriszti /Sanyi élettársa/ tudatta velünk, hogy többek kérésére
mégis lesz "tutultatás". Én ugyanúgy tiszteletben tartottam és nem ellenszegülni akartam. Mégegyszer bocs
Könnyű legyen neki a föld!