Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem is igazad lehet,ettől lett 200 a frank,meg 300 az ájró!
Még a niggerek is logikusabbak a mi 'politikai elitünknél"!
Pató Pál úr öröksége + a mostaniak ökörsége.
Ettől független én sem értem,hogy itt miért megy minden olyan lassan!?
Én inkább teleportra vagy ballisztikus rakétára gyanakodtam...
Biztos az anolusok is ALBACOMP termékeket használnak!
Ezt add össze: Rendeltem fékbetéteket Ángliából. Tegnap adták fel a'la Royal Air Mail. Ma délben már itt volt náluk. Hihetetlen. Ez nálunk országon belül sem szokott sikerülni.
A hátsó satuzás miatt bepattog a kerék,amitől a lánc is ugyanezen a frekvencián csattog,kalapálja amit elér!(Villa,rezgéscsillapítók,láncvédő,és egyéb környező cuccok!)
Ha keményen közlekedsz ,ezt bármelyik motor hátsó futóműve produkálhatja,kivétel:antihopping kuplungosok,mert azt ez miatt találták ki!Monnyuk én ki nem állhatom ezeket a nyálas cuccokat!Had pattogjon,leszarom,azért tanultunk meg motorozni,hogy ne a vas gondolkodjon helyettünk!(Jó hogy nem légzsák?!)
Ahogy mondod
tehát véleményed szerint megannyi kis fingocska orgiája az egész...
Tudom mire gondol, nem a lánc kerreg, hanem a féktárcsa lukai zenélnek ahogy a betét belemasszírozza a levegőt fékezés közben, a levegő felmelegszik minekáltal megnő a nyomása (ugye természetes gázok állapotegyenlete, p*V=n*R*T ) és amikor kikanyarodik a tárcsa adott luka a betétek szorításából a túlnyomásos levegő kiszabadul. Na ezen expanziók sokasága adja azt hülye hangot fékezés közben.
Fizikalecke vége
ja igen az már más kérdés hogy huzza-e a kuplungot vagy sem. Köszi a választ
nem kerreg,hanem a kereket nem blokkolja,mert nem kulungol és a lánc még hajtana,a kerék meg nem akarja és bepattog
sztem ezt hallod
Hát pl amikor kinnt voltam Streetfighter Shown (Tompikán), amikor satuzott akk kerregett a lánc vagy tudom is én mi kerregett. De ha nagyobb motoroknál SM-nél vagy gyorsaságinál satuzik a hátsó kerék valami kerregni szokott csak nemtudok rájönni hogy mi...
hogy-hogy kerreg?
Helosztok. Eltudjátok nekem magyarázni hogy a nagymotoroknál miért kerreg a lánc ha erősebbet fékeznek vele?
Jaj geccc
http://www.youtube.com/watch?v...
nem volt épelméű aki ezt csinálta...de nem én voltam
(nem emlékszem hogy láttam volna itt)
Majd az enyémre leszek kíváncsi ha kész a Devil-Piller tuning...
Én is kipróbálom mégegyszer, nehéz vele betellni. Nekem is elég 120ló hogy 200-al haladjak 90-es táblánál.
Kipróbálom én is de utcán bőven elég a nagyfaterja is az örökös jogsibevonáshoz
Az egyetlen új motor, amit tavaly kipróbáltam és elcserélném rá az enyémet az a ZZR1400. Az halad és nem csak 28000-es fordulaton.
...meg fojtással is
igaz az újak baleset biztonsági szempontokból vannak agyonfojtva
Én meg próbáltam újat is régebbit is, minél újabb egy gép, annál langyosabb meg hülyebiztosabb, és hiába van ott a szám a táblázatban hogy 130 ló egy új 6os, nem lehet érezni.
persze. minél öregebb a motor annál pengébb. a maiak meg szerintem túl modernek tele vannak folytással... de ehhez sajna nem értek még, csak vélemény :)
Tudod hányszor hallottam motorostól, hogy ő azért nem húzza, mert őt várják otthon /anyuka meg a gyerek/. Mondom engem nem vár senki, én ki akarok nyiffanni. Főleg egy gyerekes nő ne mondd már hogy nyélen fogja tolni. Visszakanyarodva az újmotor témára, gondolom mentél már régebbi 90-es évek végi 6-osokkal, 9-esekkel, tök mindegy milyennel. Megmondom őszintén egy 95-ös ZX6R-nek ötször jobban tetszik a teljesítményleadása mint egy 2008-asnak.