A ZZ-R után egy ZX-12-ese volt, amit ropira tört, de újjáépítették. Legutóbb vagy három éve beszéltem vele Polgárdiban, akkor egy 2004-es sérült ZX-10-zel nyomta.
Ő és Piller Jankó voltak az ászok akkoriban. Én is felnéztem rájuk, mint a többi akkori kisgyerek. :)
(Később nekem is lett porszívócsöves kocka ZXR-750-em, imádtam.)
Amikor süldő tizenpár éves koromban a Kawák sorban nyerték az SBK címeket és a hosszú távú versenyeket akkor ZXR-750-ről álmodtunk. Pláne miután egy német srác hetykén odadobta a porszívócsöves ZXR kulcsát, hogy kiróbálhatom. Mondanom se kell, előtte AF1-125 volt a legcombosabb motor amivel mentem (azzal is csak kétszer) úgyhogy egy életre megfertőzött. Nos a nagy ZZR-ről is tudtunk mindent de hát az olyan magasztos és hihetetlen bringa volt annak idején, hogy álmodni se mertünk róla. Mint mondjuk most egy Desmosedici RR utcai.
Amúgy nagy tuningokat nem tervezek, nekem bőven jó, hogy ez 200 felett jobban megindul, mint anno a GSX álló helyből A súlya pedig kifejezetten tetszik és tényleg gondolatra kanyarodik. Még nincs vele 1000kilóméterem se de nem kéne más motor. Ha cserébe kínálnának bármit maximum a másik esetleges értéktöbblete miatt cserélnék.
31 évesen meglett álmaim motorja, tömören ennyi.
Szasztok!Mondok egy 'igaz"történetet a mozdonyról!Egyik régi jó cimbim anno a németeknél melózott,vett egy nagy ZIZI-t az első szériákból,amit bejáratása után minden akkor elérhető tuninggal megrakatott(Yoshimura,Muzzy,Dyno,stb!Ez a vas már annakidején átlépte a 300 km-ez álomhatárt ,amikor a hajabuyát még meg sem álmodták !Na én akkor és azzal mentem az első ilyen nagysebességű (autópályás) gurulásomat,ami meghatározó maradt a mai napig is!Nekem is ,mint az akkori haveri körömnek ez maradt a mai napig az etalonvas!Tudom,hogy vannak ettől erősebbek,gyorsabbak,könnyebbek,de ezeknek még lelkük van!
Ő és Piller Jankó voltak az ászok akkoriban. Én is felnéztem rájuk, mint a többi akkori kisgyerek. :)
(Később nekem is lett porszívócsöves kocka ZXR-750-em, imádtam.)
Amúgy nagy tuningokat nem tervezek, nekem bőven jó, hogy ez 200 felett jobban megindul, mint anno a GSX álló helyből A súlya pedig kifejezetten tetszik és tényleg gondolatra kanyarodik. Még nincs vele 1000kilóméterem se de nem kéne más motor. Ha cserébe kínálnának bármit maximum a másik esetleges értéktöbblete miatt cserélnék.
31 évesen meglett álmaim motorja, tömören ennyi.
hozzáteszem hallomásból tudom,de megbízható,hozzáértő a forrás
Széles utat!
FZ1 Abarth
úgy értem,mit kerestél,h ezt találtad?