Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tunyeszt nem lehet összetéveszteni senkivel. :)
Á, te sose.
Szerinted?
Akkor már vágom... A 12-est is és a gazdáját is.
A ZZ-R után egy ZX-12-ese volt, amit ropira tört, de újjáépítették. Legutóbb vagy három éve beszéltem vele Polgárdiban, akkor egy 2004-es sérült ZX-10-zel nyomta.

Ő és Piller Jankó voltak az ászok akkoriban. Én is felnéztem rájuk, mint a többi akkori kisgyerek. :)

(Később nekem is lett porszívócsöves kocka ZXR-750-em, imádtam.)
Csinos! Odaadnád érte a Z-t kipustól, tankbőröstől mindennel?
Mi történt vele?
Mert "spéci relli fogaskerék van benne! Még nyakig érő homokban is úgy elfordul, mint a franc"
Amikor süldő tizenpár éves koromban a Kawák sorban nyerték az SBK címeket és a hosszú távú versenyeket akkor ZXR-750-ről álmodtunk. Pláne miután egy német srác hetykén odadobta a porszívócsöves ZXR kulcsát, hogy kiróbálhatom. Mondanom se kell, előtte AF1-125 volt a legcombosabb motor amivel mentem (azzal is csak kétszer) úgyhogy egy életre megfertőzött. Nos a nagy ZZR-ről is tudtunk mindent de hát az olyan magasztos és hihetetlen bringa volt annak idején, hogy álmodni se mertünk róla. Mint mondjuk most egy Desmosedici RR utcai.
Amúgy nagy tuningokat nem tervezek, nekem bőven jó, hogy ez 200 felett jobban megindul, mint anno a GSX álló helyből A súlya pedig kifejezetten tetszik és tényleg gondolatra kanyarodik. Még nincs vele 1000kilóméterem se de nem kéne más motor. Ha cserébe kínálnának bármit maximum a másik esetleges értéktöbblete miatt cserélnék.
31 évesen meglett álmaim motorja, tömören ennyi.
Talán Tunyeszre gondolsz? Na ő befordult a "zézéerezerszázassal". Jópár éve van már ennek.
és úgy befordul,mint kevés más motor...
hozzáteszem hallomásból tudom,de megbízható,hozzáértő a forrás
Szasztok!Mondok egy 'igaz"történetet a mozdonyról!Egyik régi jó cimbim anno a németeknél melózott,vett egy nagy ZIZI-t az első szériákból,amit bejáratása után minden akkor elérhető tuninggal megrakatott(Yoshimura,Muzzy,Dyno,stb!Ez a vas már annakidején átlépte a 300 km-ez álomhatárt ,amikor a hajabuyát még meg sem álmodták !Na én akkor és azzal mentem az első ilyen nagysebességű (autópályás) gurulásomat,ami meghatározó maradt a mai napig is!Nekem is ,mint az akkori haveri körömnek ez maradt a mai napig az etalonvas!Tudom,hogy vannak ettől erősebbek,gyorsabbak,könnyebbek,de ezeknek még lelkük van!

Széles utat!
Egyenlőre még darabokban a moci, meg van vele terítve a műhely, még legalább egy hónap mire hallhatom a hangját , addig még ágyban a helye .
ágyban a helye?
Csak referenciaként... Fenyő úr remekműve.
Nem tudom hogy találtam ezt az oldalt, de kikúrt durva jó gépekkel van tele. De ilyet még nem láttam, sor 4-es nyolcadliteres, olyan kis cuki
Kibeb@szott nagy! Nem megy sehogy de a hangja nagyon karaj.
Lehet, hogy úgy gondolták, hogy akkor lesz benn marhabőr ha felveszem
ezt hogy a picsába találtad?
úgy értem,mit kerestél,h ezt találtad?
Láttatok már 125-ös sor 4-es 4t gépet? Honda monkey Monkey125
Te! ez nem vmi kombó?
A világ egyetlen cordura jákója eredeti marhabőrből! Nekem ilyen kell!
Vazz...
Ja nem a Baglyason