Oks majd értesíts légyszi! Alapvetően túragumik érdekelnének - PR2; PR3; esetleg BT023 ilyesmi.
A jelenlegi sztem még bőven kibír egy szezont de ha hasonlóan jó lehetőség adódik akkor lehet bespájzolok.
Ha esetleg valakit érdekel, nekem is van használt BT016-os párban (120/70 R17, 180/55 R17). 5 ezerért hirdetem, de akár 3-ért is odaadom ha kell valakinek. Gumit füstölni, esetleg pályázni még kiváló.
Ha megvan még, engem lehet érdekelne! Ugyan már nem vagyok fvári, de egyrészt 2-3 hetente megyek oda, másrészt meg tudok kérni valakit, h nézze meg.
Első gumid nem akad?
Közben szépen eljutottam gyári rajzhoz meg számokhoz. az alapján meg is rendeltem hollandiából a cuccot. Olcsóbb kicsivel mint itthon (postával együtt)
Szóval meglássuk !
Pedig kb úgy néz ki a dolog,ahogy mondták!
Minta kell ,de még úgy sem egyszerű régi gépekhez bármit is beszerezni!
Amúgy ha szorul a fékmunka hengered,első körben vedd le a tárcsáról,de ne kösd ki!
Vedd ki belőle a külső porvédőt,,aztán {mivel nc marón dolgozol:D}
a fúró-üregelő spray-vel fújkodd meg,próbáld meg megmozgatni a dugattyút!
Általában az a baj,hogy telemegy kosszal,vagy az aluház oxidálódik!
Az is segíthet,ha veszel bele egy pár fékbetétet,mert annak beszereléséhez visszább kell nyomni a dugattyút ,ott viszont eddig a mocsoktól védett hely van,tehát normálisan fog működni!
Ha a karmantyúk lennének sz@rok,mint ahogy gondolod,akkor folyatni,vagy legalábbis szivárogni kellene a munkahengernek most is!
Egy kis kutatást végeznék hogy hol lehet kapni és hogyan :
Yamaha DT 80 LC2 (1992) első tárcsafék munkahenger javító szettet. Vagyis a gumi részeket hozzá. Nem engedi el a tárcsát már normálisan és gondolom szorul a gumiktól amik elöregedtek már.
Tehát honnét és hogyan lehet szerezni ? Mert 1 boltban itt fehérváron csak annyit mondtak hogy kéne "minta" vagy méret hozzá. JÓ mi ? PINK nél meg elhajtottak hogy fék cuccokban keressem meg a márka szervízt. Na persze
Szívesen segítettem,mivel láttam,hogy sok a tévhit!
Egyedül a regadó mértéke változhat a jármű kora és lökettérfogata szerint,a többi összeg állandó!
Ez a kalkulátor jó: http://kalkulatorlap.hu/regisz...
Na meg jöhetne valami jobb idő,mert már herótom van a hótól...........
Sziasztok,írtam,ha meglesz a végeredmény,akkor leírom a külföldi motor hazai üzembe helyezésének költségeit!
Íme:
Tételesen az összes költség:
Műszakinál: egyedi forgalomba helyezés:22800ft
műszaki vizsga :4360ft
--------------------------------------------------------------
-------------
Reg adó: név szerinti vám regisztráció :2300ft
vám ügyintéző{nem muszáj} :4000Ft
reg adó :18000ft
-------------------------------------------------------------
--------------
Okmány iroda: Forgalmi:6000ft
törzskönyv:6000ft
Rendszám+matrica:6000ft
Tehát ha összeadod: 69460ft!
Ez a forgalomba helyezés EU tagállamból{olasz}értendő és a biztosítás nincs benne,mivel on-line köthető,tehát a pillanatnyi költsége 0-ft,utána mindenkinek egyedi!
Ebből összesen a vám{regisztrációs adó 4000ft}ügyintézőt lehet megúszni,de én láttam,hogy megdolgozik a pénzéért,sokat könyököl és utánajár ezért az összegért!
A fenti leírás egy 1997évj.644ccm-es,35KW-os olaszországi motorkerékpár{XF650 Freewind} hazai üzembe helyezésének a költségei A-Z-ig!
Tehát nincs eredet vizsga,nincs az átírásnál ccm adó,csak a fenti felsorolás van!
Ha valakinek van kérdése,akkor szívesen válaszolok!
A jelenlegi sztem még bőven kibír egy szezont de ha hasonlóan jó lehetőség adódik akkor lehet bespájzolok.
már eladtam,de a hétvégén lesz megint szerintem első is
Link
Első gumid nem akad?
tel: 06209384400
inden ami bowden és spirál:
Bowdenek, km.óra spirálok készítése és javítása.
Minta alapján - akár szakadt, hiányos - rövid határidővel legyártjuk.
És nem csak motorokhoz:
Autó ablakemelő, váltó, gépvezérlő, hajókormány és még sorolhatnánk...
Lásd: www.bowden.doctor.hu
Érdeklődni az alábbi telefonszámon lehet: 06-20/246-93-49
meg van még ez? 17" ugye?
érdekelne! héten összefuthatnánk valahol Fehérváron. miért nem tudok privát üzenetet küldeni?
enyémbe ez volt jó.
Csak ki kell derítened, hogy az xtz és a dt egyforma e. Elvileg a kiszerelt még megvan nekem, megkeresem, megmérem.
http://www.ajsutton.co.uk/
http://youtu.be/MTqcAoLuTnc
Közben szépen eljutottam gyári rajzhoz meg számokhoz. az alapján meg is rendeltem hollandiából a cuccot. Olcsóbb kicsivel mint itthon (postával együtt)
Szóval meglássuk !
Minta kell ,de még úgy sem egyszerű régi gépekhez bármit is beszerezni!
Amúgy ha szorul a fékmunka hengered,első körben vedd le a tárcsáról,de ne kösd ki!
Vedd ki belőle a külső porvédőt,,aztán {mivel nc marón dolgozol:D}
a fúró-üregelő spray-vel fújkodd meg,próbáld meg megmozgatni a dugattyút!
Általában az a baj,hogy telemegy kosszal,vagy az aluház oxidálódik!
Az is segíthet,ha veszel bele egy pár fékbetétet,mert annak beszereléséhez visszább kell nyomni a dugattyút ,ott viszont eddig a mocsoktól védett hely van,tehát normálisan fog működni!
Ha a karmantyúk lennének sz@rok,mint ahogy gondolod,akkor folyatni,vagy legalábbis szivárogni kellene a munkahengernek most is!
Halloka !
Egy kis kutatást végeznék hogy hol lehet kapni és hogyan :
Yamaha DT 80 LC2 (1992) első tárcsafék munkahenger javító szettet. Vagyis a gumi részeket hozzá. Nem engedi el a tárcsát már normálisan és gondolom szorul a gumiktól amik elöregedtek már.
Tehát honnét és hogyan lehet szerezni ? Mert 1 boltban itt fehérváron csak annyit mondtak hogy kéne "minta" vagy méret hozzá. JÓ mi ? PINK nél meg elhajtottak hogy fék cuccokban keressem meg a márka szervízt. Na persze
Ákos
Egyedül a regadó mértéke változhat a jármű kora és lökettérfogata szerint,a többi összeg állandó!
Ez a kalkulátor jó: http://kalkulatorlap.hu/regisz...
Na meg jöhetne valami jobb idő,mert már herótom van a hótól...........
Íme:
Tételesen az összes költség:
Műszakinál: egyedi forgalomba helyezés:22800ft
műszaki vizsga :4360ft
--------------------------------------------------------------
-------------
Reg adó: név szerinti vám regisztráció :2300ft
vám ügyintéző{nem muszáj} :4000Ft
reg adó :18000ft
-------------------------------------------------------------
--------------
Okmány iroda: Forgalmi:6000ft
törzskönyv:6000ft
Rendszám+matrica:6000ft
Tehát ha összeadod: 69460ft!
Ez a forgalomba helyezés EU tagállamból{olasz}értendő és a biztosítás nincs benne,mivel on-line köthető,tehát a pillanatnyi költsége 0-ft,utána mindenkinek egyedi!
Ebből összesen a vám{regisztrációs adó 4000ft}ügyintézőt lehet megúszni,de én láttam,hogy megdolgozik a pénzéért,sokat könyököl és utánajár ezért az összegért!
A fenti leírás egy 1997évj.644ccm-es,35KW-os olaszországi motorkerékpár{XF650 Freewind} hazai üzembe helyezésének a költségei A-Z-ig!
Tehát nincs eredet vizsga,nincs az átírásnál ccm adó,csak a fenti felsorolás van!
Ha valakinek van kérdése,akkor szívesen válaszolok!