Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok fehérváron ismer valaki olyan szakit aki üvegszálas műanyaggal foglalkozik és nem lenne rest nekem adni egy liter gyantát és hozzá edzőt?
oké,majd írok!
Oks majd értesíts légyszi! Alapvetően túragumik érdekelnének - PR2; PR3; esetleg BT023 ilyesmi.
A jelenlegi sztem még bőven kibír egy szezont de ha hasonlóan jó lehetőség adódik akkor lehet bespájzolok.
szia!

már eladtam,de a hétvégén lesz megint szerintem első is
Ha esetleg valakit érdekel, nekem is van használt BT016-os párban (120/70 R17, 180/55 R17). 5 ezerért hirdetem, de akár 3-ért is odaadom ha kell valakinek. Gumit füstölni, esetleg pályázni még kiváló.

Link
Ha megvan még, engem lehet érdekelne! Ugyan már nem vagyok fvári, de egyrészt 2-3 hetente megyek oda, másrészt meg tudok kérni valakit, h nézze meg.
Első gumid nem akad?
www.kawaszati.hu
tel: 06209384400
inden ami bowden és spirál:
Bowdenek, km.óra spirálok készítése és javítása.

Minta alapján - akár szakadt, hiányos - rövid határidővel legyártjuk.

És nem csak motorokhoz:
Autó ablakemelő, váltó, gépvezérlő, hajókormány és még sorolhatnánk...

Lásd: www.bowden.doctor.hu

Érdeklődni az alábbi telefonszámon lehet: 06-20/246-93-49
Tud valaki ajánlani olyan helyet ahol bowdeneket készítenek minta alapján? (szivató bowdent kellene)
Kollegák, lehet eladni motort. Ma Hyosungtalan lettem
gyere,meg van még,hívj a westel-9ötven1-huszon68egy-es számon előző este és akkor nálam lesz!
szia!
meg van még ez? 17" ugye?
érdekelne! héten összefuthatnánk valahol Fehérváron. miért nem tudok privát üzenetet küldeni?
http://www.piaggiospares.co.uk...

enyémbe ez volt jó.
Csak ki kell derítened, hogy az xtz és a dt egyforma e. Elvileg a kiszerelt még megvan nekem, megkeresem, megmérem.
Ákositt nézz körü, a teneréhez találtam

http://www.ajsutton.co.uk/
Bocsesz
egy szimpla nemmel is beértem volna
Azért nem koptatom a gumijaimat 200km-en keresztül, hogy menjek 3 kört egy tesztmotorral egy túlzsúfolt pályán.
Kakucs
Megy valaki Fvárról a kawás napra(ápr. 12. péntek)?
Kis kedvcsináló a motorozáshoz,igaz kicsit alternatív :
http://youtu.be/MTqcAoLuTnc
Üdv !

Közben szépen eljutottam gyári rajzhoz meg számokhoz. az alapján meg is rendeltem hollandiából a cuccot. Olcsóbb kicsivel mint itthon (postával együtt)
Szóval meglássuk !

Pedig kb úgy néz ki a dolog,ahogy mondták!
Minta kell ,de még úgy sem egyszerű régi gépekhez bármit is beszerezni!
Amúgy ha szorul a fékmunka hengered,első körben vedd le a tárcsáról,de ne kösd ki!
Vedd ki belőle a külső porvédőt,,aztán {mivel nc marón dolgozol:D}
a fúró-üregelő spray-vel fújkodd meg,próbáld meg megmozgatni a dugattyút!
Általában az a baj,hogy telemegy kosszal,vagy az aluház oxidálódik!
Az is segíthet,ha veszel bele egy pár fékbetétet,mert annak beszereléséhez visszább kell nyomni a dugattyút ,ott viszont eddig a mocsoktól védett hely van,tehát normálisan fog működni!
Ha a karmantyúk lennének sz@rok,mint ahogy gondolod,akkor folyatni,vagy legalábbis szivárogni kellene a munkahengernek most is!


Halloka !

Egy kis kutatást végeznék hogy hol lehet kapni és hogyan :

Yamaha DT 80 LC2 (1992) első tárcsafék munkahenger javító szettet. Vagyis a gumi részeket hozzá. Nem engedi el a tárcsát már normálisan és gondolom szorul a gumiktól amik elöregedtek már.
Tehát honnét és hogyan lehet szerezni ? Mert 1 boltban itt fehérváron csak annyit mondtak hogy kéne "minta" vagy méret hozzá. JÓ mi ? PINK nél meg elhajtottak hogy fék cuccokban keressem meg a márka szervízt. Na persze

Ákos
Szívesen segítettem,mivel láttam,hogy sok a tévhit!
Egyedül a regadó mértéke változhat a jármű kora és lökettérfogata szerint,a többi összeg állandó!
Ez a kalkulátor jó: http://kalkulatorlap.hu/regisz...

Na meg jöhetne valami jobb idő,mert már herótom van a hótól...........
köszönjük, nagyon hasznos
Sziasztok,írtam,ha meglesz a végeredmény,akkor leírom a külföldi motor hazai üzembe helyezésének költségeit!
Íme:
Tételesen az összes költség:
Műszakinál: egyedi forgalomba helyezés:22800ft
műszaki vizsga :4360ft
--------------------------------------------------------------

-------------
Reg adó: név szerinti vám regisztráció :2300ft
vám ügyintéző{nem muszáj} :4000Ft
reg adó :18000ft
-------------------------------------------------------------

--------------
Okmány iroda: Forgalmi:6000ft
törzskönyv:6000ft
Rendszám+matrica:6000ft
Tehát ha összeadod: 69460ft!
Ez a forgalomba helyezés EU tagállamból{olasz}értendő és a biztosítás nincs benne,mivel on-line köthető,tehát a pillanatnyi költsége 0-ft,utána mindenkinek egyedi!
Ebből összesen a vám{regisztrációs adó 4000ft}ügyintézőt lehet megúszni,de én láttam,hogy megdolgozik a pénzéért,sokat könyököl és utánajár ezért az összegért!
A fenti leírás egy 1997évj.644ccm-es,35KW-os olaszországi motorkerékpár{XF650 Freewind} hazai üzembe helyezésének a költségei A-Z-ig!
Tehát nincs eredet vizsga,nincs az átírásnál ccm adó,csak a fenti felsorolás van!
Ha valakinek van kérdése,akkor szívesen válaszolok!