Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok ! Ha van itt olyan motoros, aki Várpalotán lakik (crossos/endúrós) az legyen szíves és írjon egy e-mailt, hogy tudjuk együtt csapatni :) E-mail címem : Kleme96@freemail.hu
Széles utat ! :)
ebből azt hiszem megint kimaradok
Van valami bővebb?
Ha valakinek van kedve pénteken társulni, kakucson leszek, ha az idő kegyes lesz...
Szevasztok trogerek!
Jon valaki kawasok kozul a pusztaszabolcsi napokra?
9-es forumrol leszunk paran majd,kiabaljatonk rank!
Mi csak a felvonulasra megyunk +este vissza a Karthago bulira
Egy ilyenre lenne szükségem!Kilométer óra meghajtó Xj 750 hez!
Végülis megy valaki Bicskére?
http://totalbike.hu/hirek/2011/07/22/motorost_olt_a_villanyoszlop/
Valóban, igazad van. Csakhogy egyszer már leirtam.
Ha esetleg nem találnád meg a Kastély keret, szólj, segítek.
Motoros találkozó: Pusztaszabolcson (Fejérmegye) Júli 30.-án. (EseményNaptár)
A Kastélykertnél. Lesz zene, kaja, pia, hangulat, streetfighter, ladások, és a Felvonulás.
Mivel Város napról van szó, ezért természetesen más programok is lesznek, PL: Foci, kosárlabda, Utcabál (Karthago és a MeteoR együttes). Ha erdkel a részletek, írj, elküldöm a programokat, csak add meg a e-mail címed.
Kurva nagy a csávó
Dolgozol ma ?
Patika állapotú gépekbe nem kötnek bele.
megvan a műszaki! Azt hittem az nkh-nál tényleg átnézik a gépet, de nem. Csak a féket mérték, meg hogy minden világít-e. Se hang, se gumi semmi. Vagy ez mindig így van? Be sem indítottam a gépet, hogy egyáltalán megy-e. Blokk nélkül is átment volna!
Ilyen időben elindulni pénzkidobás. Minimális nedvesség van a pályán, már nincs értelme felmenni...
Szia!
A "cserélhetsz gyertyapipát" volt a befutó, úgy tűnik
Ma a műhely előtt áztattam órákig, hogy megint kihozzam belőle a hibát, és láss csodát, nem indult. Pipa le, másik gyertya, nézem: van szikra. Gyertyát is kivettem, pipába, megint van szikra.
Mondom itt nem lehet gond.

Aztán amikor betekertem a gyertyát, sisak nélkül felfigyeltem egy kis ciccegésre. Keresem, keresem, hát a pipa vége és a gyertyatest között húz át, leföldel. No mondom....
Pipacsere, pöcc-röff

Köszönöm a segítséget!
Nem szívd a vérem embőr mert megeszlek azt jajgatsz csak 1 hétig az ágyban
Szia!
Úgy érted, a gyertya és a gyertyapipa közötti rész nedvességet kap? És elveszi a kontaktot? Ez megmagyarázná, hogy 10 perc után miért lesz jó (a meleg henger elpárologtatja), viszont érdekes hogy akkor az első 500 méteren miért hibátlan?
Gondoltam arra is, hogy benzinprobléma lehet. Még az is eszembe jutott, hogy mi van, ha a tank valahogy beázik, a víz alulra megy, és víz kerül a karbiba amikor kifogy a benne levő benzin. És ezért nem megy. Ilyen nem lehet?
Igazán nem tudom mi okozhatja, de ezt a gyertyás-kontaktos-gyújtásos témát átnézem.
Köszi!
Köszi, megnézem, átnézem, aztán hátha. Iszonyatosan zavaró tud lenni, mikor lámpánál leáll, aztán tolom félre, autósok meg csak néznek..
A Mekinél megvárunk mindenkit és kb 10.30-ig megbeszéljük mi legyen, meglátjuk milyen idő várható.
Ha dézsából öntik, akkor természetesen nem megyünk (még a Mekibe sem). Ha csak csepereg, akkor talán még érdemes elindulni.
Lesem mereven az időjóslatokat...
Nem akarok hülyének láccani, de alig találtam meg, hogy mikor. (Jul. 30?) Nem kéne egy kissé jobban tudatosítani?
Bryan. Esőben is megyünk? Bizti?
Minek mennél Kakucsra? Ott csupa veszedelmes kanyar van, és semmi zerge ösvény. Viszont sár lesz doszt...
Esőt ígérnek szombatra (is), úgyhogy szerintem felejtős a dolog... Kár érte, az 1000-res Gixert kipróbáltam volna, vagy a B-Kinget.
Ok, rendben. Amúgy is legalább 9-szer kellet volna tankolnod Kakucsig.
Jobbulást bátyádnak és a mocinak is!