Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bátyus. Én most nem tudok menni mert a bátyámnak eltört a keze(megverték) őt kell hordoznom meg ápolnom!
Halihó. Szép jó reggelt Motorosok. Az V. Motoros találkozó Pusztaszabolcson a Katély kertnél lesz, hogy ne avarjuk a nagy hangokkal a lakosokat. Bár őszintén a Kertnél több a lakos. De mindegy.
Részletek itt: www.motorordogei.hu
További szép napot!
Szintén ugyan ez a problémám akadt az én 50-es Aprilia Motorhispania Furia motorommal. Szerelőnél volt amikor rendesen elázott (nem volt fedett helyen). Amikor hazahoztam a motort örültem, mint majom a farkának, de amikor beindítottam, akárhogy növeltem a fordulatot leállt. Egyszerű a probléma :
a gyertya beázása okozza ezt a problémát.
Vedd ki a gyertyát tisztítsd meg, töröld meg majd helyezd vissza.
Nekem így visszatért a régi seggrakétám, azóta nincs vele bajom Remélem segíthettem :)
UI.: Ha van valaki várpalota környékén, aki motorozik, az írjon, mehetünk együtt (nem szeretek egyedül motorozni és nem is olyan biztonságos ) :DD
Üdv.: Kleme
Beázó csatlakozók, egyebek? Kontakt vagy Castrol DWF spray-vel fújkodd meg minden széthúzott csatlakozóban az érintkezőket ezzel már ki tudod szűrni, hogy sima víz miatti rövidzár vagy valami komolyabb gond van a háttérben. Cserélhetsz gyertyapipát is, biztos ami biztos. A gyújtásod marad ki ilyenkor. Nem tudom hova dugták a kis Ciberén a gyújtáselektronikát de ha nem jól van gyárilag leszigetelve vagy érte valami az is rakoncátlankodhat akár csak a párától is. (bár elvileg be van öntve gyantába ami jó esetben vízálló de nem ez lenne az első eset.)
Sziasztok!
Kis problémám akadt a motorral. (CBR 125 karbis 4T)
Tengeribeteg.
Eső után, ha hagyom megázni (és csakis ekkor)
a következőt csinálja:
Elindulok, szépen megy, jó az alapjárat, minden OK. Körülbelül
500m után a motor lehörög, megáll. Önindítózok, semmi. Szivatóval mindegy hogy mit csinálok. Néha beindul, de amint gázt adok neki, azonnal leáll. Néha csak a kipuff durrog. Ha nagynehezen elindul,
és fel is tudom pörgetni, üresben is rángatja a fordulatot, ki-kihagy, és aztán leáll. Ha egyszer el tudok vele indulni, kb. 10 perc útszéli szenvedés után, akkor végig 7000 felett kell tartani a fordulatot, és kb. 10 perc után meggyógyul magától, onnantól megint hibátlan.
Mi lehet ez, segítsetek kérlek, iszonyat zavaró
http://www.suzuki-interat.hu/t...
Ha valakit érdekelne tesztmotorozás, szombaton Bicskén Suzuki tesztnap lesz. Én mennék, de nem valószínű, hogy sikerül lejutnom
pénteken 2ig van programom fehérváron
Csodálkozol?
dehogy, nem esik fater csak káprázik a szemed. Meg villámlani sem villámlik csak vakuznak
Gyanús nekem ez az időjárás. Mintha esős lenne
Kakucs-ra Csütürtökön 8-13-ig van lehetőség 4000.-Ft, Pénteken pedig egész nap mehet, 8-18-ig. Pénteken egész napra 6e, fél (8-13-ig, vagy 13-18-ig) napra 4e Ft.
Még várom a jelentkezőket... kinek mikor jó?!
Köszönöm! Valaki esetleg ért annyira a 4T-hez, hogy hangról megmondja ha van valami állítanivaló a vezérművén? Nagyon erős, könnyen indul, semmi bajom vele, csak nem volt még 4T nagymotorom, és félek hogy esetleg szelepeket vagy valamit állítani kéne, amit én nem veszek észre
Szóval ha valaki egyszer meghallgatná nekem a blokkját, megköszönném. Akkor is, ha 21.000nél nem kell még állítani semmit
Mutatós ezzel a Repsol fényezéssel, sok balesetmentes km-t! Jól felmálháztad.
Sziasztok!
Végülis beruháztam arra a CBR-re amit említettem nektek, itt egy Fehérvári úriembertől került hozzám 21.000km-el, 5 és fél évesen.
Trafó mindegy milyen, nem tapasztaltunk semmi erős melegedést. 35W, az 55-ös melegedés közben úgy megszívja az akkut, hogy behorpad... Bemelegedve a 35W-os 1,8-2,2A között kajál de indulóban 7-8A-is lenyel egy fél másodperc erejéig. Az 55W-os indulóárama már 10A feletti lehet az meg nem egészséges egy motor vezetékezésének.

A "digitális" az fingom nincs, hogy mi lehet. "0" - nem nem világít; "1" világít?
...csak mert mindegyiknek 30kHz-es kapcsoló üzemű tápja van ami szükségszerűen tartalmaz egyéb vezérlő áramkört is. Talán ez olyan, mint a hetvenes évek elején amikor még ráírták a rádiókra is, hogy hány dióda és tranzisztor van benne!
Kábelek fixen rögzítve, de nem feszülnek, trafó, relé stb nem tud mozdulni sehova.
Digitális az micsoda?
Fémházas trafó jobb? 35 vagy 55W?
Mit értesz rázkódás biztosan? Nagyon hisztis dolog? Mondjuk a fejidomomban van hely... elvileg.
A régi kislámpás 600-as még nem az volt. Ha úgy érzed, hogy be tudod tömködni rázkódásbiztosan akkor vegyél simán egy olyan duplás szettet, ízlésed szerint 4300 és 6000K között. alatta már nagyon sárga a fény, felette meg kékes-lilás, nem látsz vele szart se. Amit linkeltél az jó fajta.
Neeeem! Sokkal értelmesebbek voltak. H4 2x Eccerű nem?
A Fazer nem H3 vagy H7? Mondjuk elég gáz két adag trafót és tyúkbelet eltűrögetni...
Valami ilyesmi?
(nekem 2 lámpám is van beeeeee.... )