Először nézd meg, hogy szikra van e. Egyet vegyél ki a négyből, tedd bele a pipába, testeld és lesd a szikrát. Vigyázz rúg!
Namost ha minden henger egyszerre állt le, akkor a CDI előtti hiba van. Lehet akár egy tiltás áramköri elem is, pl. oldal sztender érzékelő. Szerezz kapcsolási rajzot.
Még egy. Ha a kivett gyertya nedveskés, akkor a benya rendben van. Ha sivatag száraz, akkor a benzin pumpánál, és előrébb érdemes kutakodni, de mivel nem írtad hogy rángatott, vagy kapkodott, gondolom nem benya kérdés.
Aztán marad az, hogy meddig jut el az áram. Végig méregetni.
Valahol elfogy az fix.
Nem ismerem a konkrét típust, de ha karbis, akkor karbi(k) le és megnézni van-e az úszóházban víz.
Ha igen akkor engedni kell kicsit a tankból is, hogy víz jön-e vagy benzin.
Ha elektromos dolog ázott be, akkor az kiszáradva megjavul, de a benzint azt le kell cserélni ha vizes.
Tegnap Balcsiról hazafele sikeresen elkapott az eső és egyszercsak a motor beadta a derekát (jópár km bőrigázás után).
Egyik pillanatról a másikra azt vettem észre, hogy lassulok.
Gázra nem reagált, csak szépen fokozatosan lassultam, majd megállt.
Ezután már el sem indult. Benzin volt benne...igaz nem sok, de se tartalékra se PR állásra tekerve sem indult be.
Önindító kapcsol,teker és ennyi.
Beázásnak milyen tünetei lehetnek?
Sajnos szerszámok és egyéb ketyerék nélkül nemsokat tudok hozzá lőni a dolgokhoz.
pontyosan. ez lesz most.
Csak ez a beázás-vagymi téma, amit alább részleteztem, ez zavar. Indítózok, és meg sem moccan, tiszta kuss a motor. Aztán egyszercsak beindul, de nagyon halott kis alapjárat, gázra meg is hal. Aztán 5-10 perc után hirtelen megjavul...dunno.
A 13-as viszont nagyon kicsi neki.
1-esből 2-esbe óvatosan kell kapcsolnom, ma is úgy megtekerte alattam egy kicsit sportosra sikerült váltásnál a hátsókereket hogy majdnem elszaladt. Mondjuk ezen van egy Sakál sportdob, de ennyi.
15-ös a gyárija. most 13 van fent. 15 minimum visszamegy neki.
a nagyobb fogaskerékkel szembeszélbe meg emelkedőn vannak a problémák
én is gondolkoztam nagyobb fogaskeréken de rájöttem hogy ugyse megyek ojan sokat teljesen egyenes úton
így legalább nem kell mindíg visszakapcsolni
Áttétfüggő.
13-tól 17-ig vannak első fogasaim. Most 13-as van rajta. Ezzel 8200 körül forog 90-nél, de nagyon hamar leforogja, nagyon lazán adja-veszi.
15-ös tuti elmegy, lehet a 17-es is.
Persze nem akarlak meggyőzni, tényleg erősebb az NSR, jobb, nagyobb, manőverezhetőbb. Csak nekem sokat evett, és annyival jobban nem ment. A CBR kb. fele annyit eszik. Az NSR jó minőségű olajjal is számolva nekem 5 literes fogyasztásokat hozott lightosan. Ettől 2,5-et várok.
1.)Az NSR valóban megy 100 felett...cserébe a 10 literes fogyasztásért.
A CBR csak 130-at megy, viszont 90-nél sokkal nyomatékosabb 6.-ban
mint az NSR, power nélkül
2.) Az NSR power nélkül is 4,5 liter, ez meg még pörgetve is csak 3 liter.
Lehetőleg gyorsan, és olcsón szeretnék leműszakiztatni egy autót. Hova vigyem a városban?
Lehet,hogy takarítanak az útkezelők....
Reménykedem
Namost ha minden henger egyszerre állt le, akkor a CDI előtti hiba van. Lehet akár egy tiltás áramköri elem is, pl. oldal sztender érzékelő. Szerezz kapcsolási rajzot.
Még egy. Ha a kivett gyertya nedveskés, akkor a benya rendben van. Ha sivatag száraz, akkor a benzin pumpánál, és előrébb érdemes kutakodni, de mivel nem írtad hogy rángatott, vagy kapkodott, gondolom nem benya kérdés.
Aztán marad az, hogy meddig jut el az áram. Végig méregetni.
Valahol elfogy az fix.
Ha igen akkor engedni kell kicsit a tankból is, hogy víz jön-e vagy benzin.
Ha elektromos dolog ázott be, akkor az kiszáradva megjavul, de a benzint azt le kell cserélni ha vizes.
Akadt egy kis gubanc. Okos ötletekre licitálok.
A probléma a következő:
Tegnap Balcsiról hazafele sikeresen elkapott az eső és egyszercsak a motor beadta a derekát (jópár km bőrigázás után).
Egyik pillanatról a másikra azt vettem észre, hogy lassulok.
Gázra nem reagált, csak szépen fokozatosan lassultam, majd megállt.
Ezután már el sem indult. Benzin volt benne...igaz nem sok, de se tartalékra se PR állásra tekerve sem indult be.
Önindító kapcsol,teker és ennyi.
Beázásnak milyen tünetei lehetnek?
Sajnos szerszámok és egyéb ketyerék nélkül nemsokat tudok hozzá lőni a dolgokhoz.
Szebb napot.
Üdv.: M.
Sziasztok!
Fehérvárról vagy környékéről megy valaki 11-én a Szlovákiaringre?
Motorral?
Csak ez a beázás-vagymi téma, amit alább részleteztem, ez zavar. Indítózok, és meg sem moccan, tiszta kuss a motor. Aztán egyszercsak beindul, de nagyon halott kis alapjárat, gázra meg is hal. Aztán 5-10 perc után hirtelen megjavul...dunno.
1-esből 2-esbe óvatosan kell kapcsolnom, ma is úgy megtekerte alattam egy kicsit sportosra sikerült váltásnál a hátsókereket hogy majdnem elszaladt. Mondjuk ezen van egy Sakál sportdob, de ennyi.
15-ös a gyárija. most 13 van fent. 15 minimum visszamegy neki.
én is gondolkoztam nagyobb fogaskeréken de rájöttem hogy ugyse megyek ojan sokat teljesen egyenes úton
így legalább nem kell mindíg visszakapcsolni
13-tól 17-ig vannak első fogasaim. Most 13-as van rajta. Ezzel 8200 körül forog 90-nél, de nagyon hamar leforogja, nagyon lazán adja-veszi.
15-ös tuti elmegy, lehet a 17-es is.
ha 2,5litert vársz tőle akkor 80-al kell menned
az főutakon elég lassú
1.)Az NSR valóban megy 100 felett...cserébe a 10 literes fogyasztásért.
A CBR csak 130-at megy, viszont 90-nél sokkal nyomatékosabb 6.-ban
mint az NSR, power nélkül
2.) Az NSR power nélkül is 4,5 liter, ez meg még pörgetve is csak 3 liter.