most várok egy válasz-emailt az egyik hoteltől h mi van és mennyiért.
kérdeztem egy srácot forumról ő azt mondta olyan 12 eurora kell kalkulálni egy éjszakát... de majd irok ha tudok valami pontosat.
a másik lehetőség meg sátor a találkozó területén ingyenes (mégjó ) mondjuk ha ilyen áron sikerülne szobát kapni nem szarakodnék campingezéssel, max viszem a függőágyamat és kifeszítem két GoldWing közé
hello Kalgesz! http://sportmotor.hu/motoros_e...
tavaly a belépő 300 dinár volt... 870 : nyolcszázhetven forint!
Juli 15-18 (csüt-vas)
a gond az hogy egyenlőre senkit nem találtam pesten aki menne, azért is írtam már a szegedi forumba h hátha be lehet valahova csapódni
de folyamatosan próbálok toborozni, mert én 1000% megyek
Az hogy erősebb lesz a hangtompító kivételével hiszed vagy sem tényleg erősebb, ezt onnan érzem hogy gázreakció kicsit más és hogy simán 2-esbe gázra nem jön kerékre ha ki van nyitva akkor meg kicsi rántás és jön.
3 -masba ha nagyon ügyes vagyok kuplunggal esetleg megmozdul de ott már nagyon kevés, nehéz ez a gép ahoz meg nem is mai jószág.
Na most tudom a gyári beállítást meg mindent tudok csak nem tudom ezek a fúvókák mennyire lehetnek egyformák már mint a menete és a külső átmérő.
Arra gondolok esetleg más motoré jó lehet-e bele.
Mert ha én bemegyek egy boltba és azt mondom gilera nordwest-hez kérek fúvókát megkérdezik hogy milyen robogó.
Szóval ennél a motornál nem úgy megy hogy csak beugrok egy kereskedésbe valamiért.
Nagy ritkán szoktam beszélni a taggal akitől vettem annó a gépet neki van tán 150-es fúvókája még mert több motorja is volt, de alig ér rá az is mostanában ilyenekre.
Gyárival lenne amúgy a tuti mert arra meg van a vákuumos karbi pontos beállítása.
Ezzel a kicsivel meg variálhatok jobbra barra úgy se lesz jó szerintem Botond se tudna többet rá mondani egyszerűen kicsi bele és kész.
De nem fog annyiba maradni majd meg szerzem valahogyan azt a kurva fúvókát.
azért az erősebb az csalóka ám :D én is azt ghittem amíg hangos voltam,hogy erősebb úgy aztán a LEOval amibe benne van a tompító mert ez még régi szériás ( az újakba lehet ki be rakosgatni ebbe még belevan rakva rendesen) na szóval ezzel halkabb jóval de erősebb mondjuk itt szoptam vele én is mert nekem a gyári fúvóka méret az 123-125 körül van és amikor vettem egy 145-150vagy valami ilyesmi volt benne a "kályhacső"mellé aztán az túlsokat adott már a Leonak azt Bocival mi is szenvedtünk egy sort mire kimatekoztuk meg probálgattuk,hogy mi lesz mert a nagy fuvókával meg túlöblített vagy mi azt ilyen 100felett volt,hogy túl sokat kapott azt megállt . De ez ahogy én emlékszem rá :D Bocinak van az a jó tulajdonsága,hogy mindig elmagyarázza a dolgokat részletesen de én meg nem értek hozzá csak ami néha néha megragad
De nem tudsz a gépedhez gyári beállításokat szerezni ? neten valami fórum ? abból kilehet lesni ,hogy mit kéne a 2es számú karbin állítgatni . De amúgy fúvokán nem érdemes spórolni mert pár ezer forintok 2-3ezer az eredeti suzukáj nem hiszem,hogy a tiedhez drágább lehet de lehet "gányolni" is ,hogy felszúrják vagy mi de én azzal nem akartam szórakozni anno .
De egy a lényeg :D ha egyszer belővik rendesen akkor jól is zabál meg nem is veszt az erejéből :)
Azért hozzáteszem,hogy ha megnézel egy KTMhez gyártott legdrágább akrarendszerhez való görbét ilyen dynopad és társai azokon is látszik,hogy legtöbb esetbe csak optimalizál de akkora erő pluszt nem ad .
Azért a mi gépeink nem mai gyerekök ,hogy már minden lófaszt beleraknak a kipuffba,hogy környezet barát legyen ,azt kinyitás után dupla ereje legyen : )
Ja poén a végére RXV 550et lehet venni 25Kw alatti papírral ! gyárilag levan annyira.
140-es van fúvóka benne és a könyve 155-öst ír, az baj már így vettem.
Vákuumos karbin lehet variálni hogy mikor nyisson és úgy lehet nagyjából variálni a fogyasztást ha nagyon leveszem róla akkor csak szenved nem megy sehova úgy hogy jól rá kell spanolni hagy kapja.Amúgy gyári street legal dob van rajta van benne egy hangtompító az most benne van de ha kiveszem akkor se eszik jóval többet max egy fél littyó.
De ha nincs benne a hangtompító akkor érezhetően erősebb meg hangosabb is.
de ha kicsi a fuvóka akkor azzal variálj sztem első sorba meg mennyire nyitott a kémény ? mert nekem is amikor full nyitott volt zabált mint aveszett azt nem ment jobban csak forgott mint az állat.
Érdekesek ezek a fogyasztási adatok nekem 8 körül eszik az 550-es blokk az gáz?
Állítólag 5.5l körül kéne ennie.
Hiba ott van hogy kicsi fúvóka van benne 2 karbi az egyik vákuumos ha az kinyit akkor őrvénylik a tank, de anélkül meg 5ezrres fordulat után megáll a technika annyi a bibi.
Leszarnám én azt a 8 litert is csak menne rendesen de hát most se kóser valami.
na jó ,de ahogy mesélted azért az kapott az élettől rendesen :D
ez optimális körülmények között ( szerelő EXCje volt , az 520as meg egy versenyzőé de ott a karbin piszkáltak valamit ).
Láttam olyna DRZ-t meg DR350-t is amik megettek 8litert 100on szarul is voltak belőve meg szénné voltak hajtva ... a kályhacső a kipuff helyére eset.
kérdeztem egy srácot forumról ő azt mondta olyan 12 eurora kell kalkulálni egy éjszakát... de majd irok ha tudok valami pontosat.
a másik lehetőség meg sátor a találkozó területén ingyenes (mégjó ) mondjuk ha ilyen áron sikerülne szobát kapni nem szarakodnék campingezéssel, max viszem a függőágyamat és kifeszítem két GoldWing közé
http://sportmotor.hu/motoros_e...
tavaly a belépő 300 dinár volt... 870 : nyolcszázhetven forint!
Juli 15-18 (csüt-vas)
a gond az hogy egyenlőre senkit nem találtam pesten aki menne, azért is írtam már a szegedi forumba h hátha be lehet valahova csapódni
de folyamatosan próbálok toborozni, mert én 1000% megyek
3 -masba ha nagyon ügyes vagyok kuplunggal esetleg megmozdul de ott már nagyon kevés, nehéz ez a gép ahoz meg nem is mai jószág.
Arra gondolok esetleg más motoré jó lehet-e bele.
Mert ha én bemegyek egy boltba és azt mondom gilera nordwest-hez kérek fúvókát megkérdezik hogy milyen robogó.
Szóval ennél a motornál nem úgy megy hogy csak beugrok egy kereskedésbe valamiért.
Nagy ritkán szoktam beszélni a taggal akitől vettem annó a gépet neki van tán 150-es fúvókája még mert több motorja is volt, de alig ér rá az is mostanában ilyenekre.
Gyárival lenne amúgy a tuti mert arra meg van a vákuumos karbi pontos beállítása.
Ezzel a kicsivel meg variálhatok jobbra barra úgy se lesz jó szerintem Botond se tudna többet rá mondani egyszerűen kicsi bele és kész.
De nem fog annyiba maradni majd meg szerzem valahogyan azt a kurva fúvókát.
Ada 2010-re megy valaki közületek?
http://sportmotor.hu/motoros_v...
ha igen feltétlenül szoljon nekem is mert idáig süket fülekre találtam
De nem tudsz a gépedhez gyári beállításokat szerezni ? neten valami fórum ? abból kilehet lesni ,hogy mit kéne a 2es számú karbin állítgatni . De amúgy fúvokán nem érdemes spórolni mert pár ezer forintok 2-3ezer az eredeti suzukáj nem hiszem,hogy a tiedhez drágább lehet de lehet "gányolni" is ,hogy felszúrják vagy mi de én azzal nem akartam szórakozni anno .
De egy a lényeg :D ha egyszer belővik rendesen akkor jól is zabál meg nem is veszt az erejéből :)
Azért hozzáteszem,hogy ha megnézel egy KTMhez gyártott legdrágább akrarendszerhez való görbét ilyen dynopad és társai azokon is látszik,hogy legtöbb esetbe csak optimalizál de akkora erő pluszt nem ad .
Azért a mi gépeink nem mai gyerekök ,hogy már minden lófaszt beleraknak a kipuffba,hogy környezet barát legyen ,azt kinyitás után dupla ereje legyen : )
Ja poén a végére RXV 550et lehet venni 25Kw alatti papírral ! gyárilag levan annyira.
Vákuumos karbin lehet variálni hogy mikor nyisson és úgy lehet nagyjából variálni a fogyasztást ha nagyon leveszem róla akkor csak szenved nem megy sehova úgy hogy jól rá kell spanolni hagy kapja.Amúgy gyári street legal dob van rajta van benne egy hangtompító az most benne van de ha kiveszem akkor se eszik jóval többet max egy fél littyó.
De ha nincs benne a hangtompító akkor érezhetően erősebb meg hangosabb is.
De mielőtt flame : vagy valamelyik másik szerelőhöz akinek már volt dolga ilyennel.
amúgy van egy olyanom is ,hogy 600as gixxer 4,7et evett 100on .D igaz akkor 70-80al prüttyögtünk a főutakon .
Állítólag 5.5l körül kéne ennie.
Hiba ott van hogy kicsi fúvóka van benne 2 karbi az egyik vákuumos ha az kinyit akkor őrvénylik a tank, de anélkül meg 5ezrres fordulat után megáll a technika annyi a bibi.
Leszarnám én azt a 8 litert is csak menne rendesen de hát most se kóser valami.
ez optimális körülmények között ( szerelő EXCje volt , az 520as meg egy versenyzőé de ott a karbin piszkáltak valamit ).
Láttam olyna DRZ-t meg DR350-t is amik megettek 8litert 100on szarul is voltak belőve meg szénné voltak hajtva ... a kályhacső a kipuff helyére eset.
de ezt msn-en is megvitathattuk volna
Azért a kettő tök más sztem :)
jó, nem eszik úgy, de 2 is van neki. van azoknak biztosításuk. akkor se olcsóság.
a kawa meg papír nélküli, tehát akkor is olcsobban jön ki...