Igaz. Sőt a gyári érték előre 2,5 hátra 2,9.
Te teljesne lapos gumikkal jártál ebbig? Én télen leengedtem 1,5 bar-ra, de a garázsból nem bírtam kitolni utána...
szerintem meg jó szar. azt kihagytad, hogy ha letámasztod bedől magától bal oldalra. és akkor-ami jó- el is lehet engedni, nem dől el. csak néha.
nekem olyan erős, hogy felfelé is fékeznem kell, nehogy ledobjon.
ettől függetlenül egész szar.
Szerintem szar, mert volt TLem. Bármit meg lehet vele csinálni amit a motogp ben már nem mernek bevállalni (ülve motorozás, kanyarban leszállás és áttolás, egyebek). Másrészt nagy hátránya, hogy kicsi a tankja és drága a benzin, ezért nagyon nem is használja senki, csak akinek van benzin a tankjában és nem fogyott ki. Nekem speciell a 2 kipuffogó tetszett meg, amit kedvemre variálhatok, csak balos, csak jobbos, vagy mindkettő. A szinekre hívnám még fel hozzáértő szakértelmedet, ugyanis köztudott, hogy egy dögös fényezés bátrabb gázreakciót is előidéz. Bár ami ugyancsak hátrány, teljesen kicsavart gázkarnál már nem lehet tovább húzni, ezt a manuális tiltást már a TL ben is alkalmazták sikeresen. Kerekezésre alkalmatlan mert nincs hátsó kitámasztó, és automata váltó is csak a kisebbekben használatos. A végsebessége abszolut nem megbízható, a digitális órája megbízhatatlan, de az óra perc kijelző örök szerelmem lett. Gumikból csak 2 évnél idősebbet tanácsos rátenni, abból is inkább a túrásat, vagy a keményet, mert így akár 37000 km is el lehet menni vele. Olajcsere a szokásos 15000 ként, oljapumpa vezérműszett meg 60000 nél cserés, ezek akcióban is több 100 000 ft ot takarnak, tehát javításuk gazdaságtalan. Összesítve városban közlekedni vele rossz hosszú távon meg nincs értelme...
Örülök, hogy segíthettem egy verseny, és szereléstechnikusi tapasztalattal rendelkező szakembernek. Amennyiben időd engedi egyszer szívesen kamera elé ültetnélek, és komponálhatnánk egy szép lassú számot is a TLR re hangszerelve, kis kalapácsokkal.....
én 5 körül gyorsulok haza, a 82-esen.... ha van kedve valakinek átutalni kisker menniységű készpénzt, a számlaszámom: 1368997402-00005699-11546333641 Köszönöm.
ilyen a lengőkarom? az rsv-ben. szerintetek ha nagyobb tengelyt teszek bele akkor nehezebb lesz? mert 6.-ban nem megy 300-at. Vagy tegyek bele egy hetediket? Vagy vegyem ki?
Volt tl-em is. Az 5.-ben sem ment 300-at.De abba gyárilag raktak 6.-at. De úgy se ment.
Te teljesne lapos gumikkal jártál ebbig? Én télen leengedtem 1,5 bar-ra, de a garázsból nem bírtam kitolni utána...
nekem olyan erős, hogy felfelé is fékeznem kell, nehogy ledobjon.
ettől függetlenül egész szar.
Örülök, hogy segíthettem egy verseny, és szereléstechnikusi tapasztalattal rendelkező szakembernek. Amennyiben időd engedi egyszer szívesen kamera elé ültetnélek, és komponálhatnánk egy szép lassú számot is a TLR re hangszerelve, kis kalapácsokkal.....
Ez gondolom a Szett lenne, de melyik típus? Köszi.
(érdekelne...)
miket lehet vele megcsinalni?
Gyorsuljunk 5-kor.
Én itt te meg ott és hívjuk egymást ha végeztünk. Amelyikőnk előbb csörög,nyilvánvalóan az nyert. Logikus.
ilyen a lengőkarom? az rsv-ben. szerintetek ha nagyobb tengelyt teszek bele akkor nehezebb lesz? mert 6.-ban nem megy 300-at. Vagy tegyek bele egy hetediket? Vagy vegyem ki?
Volt tl-em is. Az 5.-ben sem ment 300-at.De abba gyárilag raktak 6.-at. De úgy se ment.
en eddig 1,2 1.5 barral elvoltam
lachazi repter?
bugyi tol 5 os uton pestfele ?
vagy csak a forumon ird be a h ringi koridod.
azt en is beirom
de ne csalj!
Neked milyen főtengely csapágy van a blokkban? Mennyit megy vele kettesben?
Szedd ki a blokkból és fényképezd le nekem!
koszi