Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Wazze ez Honda......
Természetesen Nóta tv-n........
Igaz. Sőt a gyári érték előre 2,5 hátra 2,9.
Te teljesne lapos gumikkal jártál ebbig? Én télen leengedtem 1,5 bar-ra, de a garázsból nem bírtam kitolni utána...
Meg van még, holnapra előkerítem és leírok róla mindent. Az tuti, hnem szett, mert csak 1 db van benne és az is csak tompított.
te honnan tudtad meg hogy zongorazni tudok halottal valahol ?
De hülye vagyol Dino...
szerintem meg jó szar. azt kihagytad, hogy ha letámasztod bedől magától bal oldalra. és akkor-ami jó- el is lehet engedni, nem dől el. csak néha.
nekem olyan erős, hogy felfelé is fékeznem kell, nehogy ledobjon.
ettől függetlenül egész szar.
Szerintem szar, mert volt TLem. Bármit meg lehet vele csinálni amit a motogp ben már nem mernek bevállalni (ülve motorozás, kanyarban leszállás és áttolás, egyebek). Másrészt nagy hátránya, hogy kicsi a tankja és drága a benzin, ezért nagyon nem is használja senki, csak akinek van benzin a tankjában és nem fogyott ki. Nekem speciell a 2 kipuffogó tetszett meg, amit kedvemre variálhatok, csak balos, csak jobbos, vagy mindkettő. A szinekre hívnám még fel hozzáértő szakértelmedet, ugyanis köztudott, hogy egy dögös fényezés bátrabb gázreakciót is előidéz. Bár ami ugyancsak hátrány, teljesen kicsavart gázkarnál már nem lehet tovább húzni, ezt a manuális tiltást már a TL ben is alkalmazták sikeresen. Kerekezésre alkalmatlan mert nincs hátsó kitámasztó, és automata váltó is csak a kisebbekben használatos. A végsebessége abszolut nem megbízható, a digitális órája megbízhatatlan, de az óra perc kijelző örök szerelmem lett. Gumikból csak 2 évnél idősebbet tanácsos rátenni, abból is inkább a túrásat, vagy a keményet, mert így akár 37000 km is el lehet menni vele. Olajcsere a szokásos 15000 ként, oljapumpa vezérműszett meg 60000 nél cserés, ezek akcióban is több 100 000 ft ot takarnak, tehát javításuk gazdaságtalan. Összesítve városban közlekedni vele rossz hosszú távon meg nincs értelme...
Örülök, hogy segíthettem egy verseny, és szereléstechnikusi tapasztalattal rendelkező szakembernek. Amennyiben időd engedi egyszer szívesen kamera elé ültetnélek, és komponálhatnánk egy szép lassú számot is a TLR re hangszerelve, kis kalapácsokkal.....
Befostál vagy a mi a fene, ígérem nem teszem le a lábam..
Végre egy épkézláb ötlet.....
Gambesz: látom hirdeted még a H4 Xenont, meg is van még?
Ez gondolom a Szett lenne, de melyik típus? Köszi.
(érdekelne...)
rsv jo motor?
miket lehet vele megcsinalni?
arra nem megyek
Mikor?

Gyorsuljunk 5-kor.
Én itt te meg ott és hívjuk egymást ha végeztünk. Amelyikőnk előbb csörög,nyilvánvalóan az nyert. Logikus.
én 5 körül gyorsulok haza, a 82-esen.... ha van kedve valakinek átutalni kisker menniységű készpénzt, a számlaszámom: 1368997402-00005699-11546333641 Köszönöm.

ilyen a lengőkarom? az rsv-ben. szerintetek ha nagyobb tengelyt teszek bele akkor nehezebb lesz? mert 6.-ban nem megy 300-at. Vagy tegyek bele egy hetediket? Vagy vegyem ki?
Volt tl-em is. Az 5.-ben sem ment 300-at.De abba gyárilag raktak 6.-at. De úgy se ment.
Csütörtökön Jászberény környékén leszek ha esetleg akarna valaki gyorsulgatni....
azt mondta cegleden a gumis 2.5 2,2 bar nyomas kella hatso gumiba ez igaz?
en eddig 1,2 1.5 barral elvoltam
hol?
lachazi repter?
bugyi tol 5 os uton pestfele ?
vagy csak a forumon ird be a h ringi koridod.
azt en is beirom
de ne csalj!
Ne röhögj!
Neked milyen főtengely csapágy van a blokkban? Mennyit megy vele kettesben?
Szedd ki a blokkból és fényképezd le nekem!
Mikor gyorsulunk?
szia kerlek ird le mit ,hogy alakitottal at a kipufogon,es hogy valtozott a motor teljesitmeny
koszi
Én Sirokon láttam fasza TLR-t és TLS-t