Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megkérdeztem a debreceni suzuki powecityből és 29745.- hát nemtom honnan vetted de megkérdeztem egy pesti szalont is kiváncsi vagyok mit mondanak
elég jól néz ki. főleg a felni.
mondtam, hogy részegen ne írogass.
uszot az agyba
úszót az ágyba
úszót az agyba
üszőt az agyba
üszőt az ágyba
űszót az agybá

úszőt az ágybá
Azért ahogy látom, te sem bírtad elviselni a gyári állapotot...
Én nem TLes vagyok ez az én motorom.
ja azt a filmet en is lattam az a herry potter abban mondjak abszolut aztan jott a varazslat.
de azert uszot az agyba tenni az mar perverz tarka koma
Műszaki vizsgára vár.
az uj is hamar kalapacs ala kerult,valakinek volt mar piros este a fektarcsa?
én abszolúte de nyugodt vagyok, nekem perfektek voltak/vannak és lesznek a féktárcsáim.
Na ezt reggel otthonról lerántom...
asszem olyan 15ezer jmf körül volt kompletten...
nyugogyale mi szeretunk teged meg ha nincs is tlr-ed akkor is
és mennyi volt az új cucc?
Itt a 3. képen mennyit kóstálhat a pár ára?
Kikúrt penge
Kicsit erős a bekezdés, de van mondanivaló, és van katarzis is...
jó nagy fasz vagy autószerelő létedre.

úszóágyazású féktárcsa:

Korszerű és nagy teljesítményű motorokon, már csak ezeket használják a gyártók. A féktárcsából is kétfélét használunk.

Az egyik az úgynevezet fix tárcsa, amit általában a hátsó kerék lassítására szerelnek fel. Kisebb átmérőnél használják inkább, hiszen erőteljes fékezéskor úgyis az első kerékre helyeződik a súlypont így azzal a fékkel tudunk hatásosabbat lassítani, bár ez már vezetés technikai kérdés. Ezen okból kisebb nagyságrendekkel a hátsó féktárcsánk.
A másik csoport az úgy nevezet „úszóágyazású” tárcsák. Ennek a lényege, hogy maga tárcsa nem egy anyagból készül. A középső rész könnyűfémből, a súrlódó felület pedig acél ötvözetből. A két részt pedig peremes szegecsekkel fogatják egymáshoz, és így érik el, hogy fokozott igénybevétel esetén a nagy hőtől se vetemedjen a tárcsa.

Úgyhogy kisbarátom: lehet, hogy most jó per pill, de hogy valahol odakened magad a fix tárcsáiddal az tuti.
Vagy egy tartósabb fékezés után kitépi a kezedből a kormányt a kib@szott rázkódástól.
üdv!
nekem csak az új munkahenger segített...
lehet kísérletezni, de pl az enyém annyira meg volt kopva, hogy polírozhattam akárhogy, csináltattam hozzá 3 féle túlméretes karmantyút, vettem gyári karmantyút, mindenhogy ömlött az olaj...
az újjal meg nem volt hiba...
szep
ha már itt vagyok, van valami tippetek folyik a kuplung alsó munkahengerem használt lenne 10000ért na de lehet az is folyik ennek a karmantyuja (gumi tömítés) szerintem jó a dugattyú ház fala kicsit bentebb egyetlen ha felpolíroztatom van esély hogy megjavul vagy valami egyéb tipp
szeva élek ma lett összerakva a mocc mert tankfestés volt hát még nincs forgalomban majd áprilisban lessz ez csak ilyen tesztnap volt még lerakom kicsit had melegedjen az idő aztán nincs megállás!
nyugi naki semmi baja a gépnek :D:D
200-240 ft/l korul mar tudsz venni gazolajat
8-13?
Hű az nem semmi...
Normál városi használatban,néha kicsit piszkálva 7-8..
Rem így is marad..