Korszerű és nagy teljesítményű motorokon, már csak ezeket használják a gyártók. A féktárcsából is kétfélét használunk.
Az egyik az úgynevezet fix tárcsa, amit általában a hátsó kerék lassítására szerelnek fel. Kisebb átmérőnél használják inkább, hiszen erőteljes fékezéskor úgyis az első kerékre helyeződik a súlypont így azzal a fékkel tudunk hatásosabbat lassítani, bár ez már vezetés technikai kérdés. Ezen okból kisebb nagyságrendekkel a hátsó féktárcsánk.
A másik csoport az úgy nevezet „úszóágyazású” tárcsák. Ennek a lényege, hogy maga tárcsa nem egy anyagból készül. A középső rész könnyűfémből, a súrlódó felület pedig acél ötvözetből. A két részt pedig peremes szegecsekkel fogatják egymáshoz, és így érik el, hogy fokozott igénybevétel esetén a nagy hőtől se vetemedjen a tárcsa.
Úgyhogy kisbarátom: lehet, hogy most jó per pill, de hogy valahol odakened magad a fix tárcsáiddal az tuti.
Vagy egy tartósabb fékezés után kitépi a kezedből a kormányt a kib@szott rázkódástól.
üdv!
nekem csak az új munkahenger segített...
lehet kísérletezni, de pl az enyém annyira meg volt kopva, hogy polírozhattam akárhogy, csináltattam hozzá 3 féle túlméretes karmantyút, vettem gyári karmantyút, mindenhogy ömlött az olaj...
az újjal meg nem volt hiba...
ha már itt vagyok, van valami tippetek folyik a kuplung alsó munkahengerem használt lenne 10000ért na de lehet az is folyik ennek a karmantyuja (gumi tömítés) szerintem jó a dugattyú ház fala kicsit bentebb egyetlen ha felpolíroztatom van esély hogy megjavul vagy valami egyéb tipp
szeva élek ma lett összerakva a mocc mert tankfestés volt hát még nincs forgalomban majd áprilisban lessz ez csak ilyen tesztnap volt még lerakom kicsit had melegedjen az idő aztán nincs megállás!
uszot az agyba
úszót az ágyba
úszót az agyba
üszőt az agyba
üszőt az ágyba
űszót az agybá
úszőt az ágybá
de azert uszot az agyba tenni az mar perverz tarka koma
Kikúrt penge
úszóágyazású féktárcsa:
Korszerű és nagy teljesítményű motorokon, már csak ezeket használják a gyártók. A féktárcsából is kétfélét használunk.
Az egyik az úgynevezet fix tárcsa, amit általában a hátsó kerék lassítására szerelnek fel. Kisebb átmérőnél használják inkább, hiszen erőteljes fékezéskor úgyis az első kerékre helyeződik a súlypont így azzal a fékkel tudunk hatásosabbat lassítani, bár ez már vezetés technikai kérdés. Ezen okból kisebb nagyságrendekkel a hátsó féktárcsánk.
A másik csoport az úgy nevezet „úszóágyazású” tárcsák. Ennek a lényege, hogy maga tárcsa nem egy anyagból készül. A középső rész könnyűfémből, a súrlódó felület pedig acél ötvözetből. A két részt pedig peremes szegecsekkel fogatják egymáshoz, és így érik el, hogy fokozott igénybevétel esetén a nagy hőtől se vetemedjen a tárcsa.
Úgyhogy kisbarátom: lehet, hogy most jó per pill, de hogy valahol odakened magad a fix tárcsáiddal az tuti.
Vagy egy tartósabb fékezés után kitépi a kezedből a kormányt a kib@szott rázkódástól.
nekem csak az új munkahenger segített...
lehet kísérletezni, de pl az enyém annyira meg volt kopva, hogy polírozhattam akárhogy, csináltattam hozzá 3 féle túlméretes karmantyút, vettem gyári karmantyút, mindenhogy ömlött az olaj...
az újjal meg nem volt hiba...
Hű az nem semmi...
Normál városi használatban,néha kicsit piszkálva 7-8..
Rem így is marad..