Nos ma eljött a nap hogy kiprobáljuk a TL.
A futomű atom stabil a motor járása sima a fék lehetne jobb persze lehet hogy szokatlan.
A menet teljesitménye brutális:))
Uj gomik vannak rajta Sportech M3.
Meg vagyunk vele elégedve nem füstöl jól reagál a gázra könnyen indul bár szerintem még mindig sokat kap.
Igaz én nem mentem vele de azt kell hogy mondjam nem bántuk meg hogy megvettük ezt a motort bár egy kicsit kockázatos vételnek tünt mostmár megmondom nem csináltunk rossz üzletet.
Még a fogyasztására leszünk kiváncsiak:)))
Köszi Imrufo!
Majd kiokoskodom valahogy!Már beszereztem 1 service manualt is,most azzal küzdök!
Hogy miért nem beszél mindenki Érteles emberi nyelven-MAGYARUL!?Most fordítgatom le!
Hát én még úszóágyazású féktárcsáról nem hallottam, viszont úszóágyazású féknyeregről igen:D (Bár a TL-en nem olyan van)
A tárcsa az kb 5mm (de inkább többet) löttyen, viszont felnyalódás nincs a szegecseknél.
Leszedtem a nyerget az előbb, a két belső dugó meg se moccan, a két külső jár csak és a két betét közül a külső van jobban elkopva.
úgy néz ki hogy megoldódótt a füstölés, reggel rögtön orvosoltam a tegnap elkövetett hülyeségemet
kannából öntöttem bele benzint kb 2 litert, a kannában előzőleg gázolaj volt, és egy kicsi volt az alján...
reggel gyorsan teleöntöttem a tankot és beindítottam, már nem is füstöl
Üdv!
Ha beragadt valamelyik dugattyú attól max befog fogni a féked, állandóan hozzáér a betét a tárcsához, amitől mindkettö elkopik idő előtt... Még mielőtt te is odabasznál a szegecseknek kalapáccsal, nem árt utánajárni, hogy mit is jelent az úszóágyazású féktárcsa... (meg mi az a hőtágulás)
Valamennyi lógásnak kell lenni, nekem pl a Braking féktárcsa legalább 1, de inkább 2 mm-t lóg a szegecseken. Ha láthatóan szét van nyalódva a tárcsa anyaga a szegecsnél, akkor meg csere. Ha nem akarsz fejjel beleállni az árokba egy keményebb fékezésnél...
minden lehet de meg mielott valamelyik okos kitalalna neked hogy venni kell tarcsat kozlom veled javithato a lotyoges,es nem art ugy is esik az eso ra ersz szetlokni a munkahengereket es bejaratni eltakaritani es kesz is ,en esztergaltam pontos szerszamot amire erosen rabaszva huzta ujra meg a szegecseket es szupi a tarcsam
Üdv Embörök.
Olyan gond van, hogy a jobb első féktárcsám elkezdett "lötyögni" azokon a kis fém gurigákon. Ez lehet attól, hogy beragadt valamelyik dugattyú?
Ja S-es a moc.
Délután még együtt motoroztunk,azóta meg garázsban állnak a traktorok..
Szal nem, téves az infód.
nekem az R 8-13 közt
de nem érdekel
A futomű atom stabil a motor járása sima a fék lehetne jobb persze lehet hogy szokatlan.
A menet teljesitménye brutális:))
Uj gomik vannak rajta Sportech M3.
Meg vagyunk vele elégedve nem füstöl jól reagál a gázra könnyen indul bár szerintem még mindig sokat kap.
Igaz én nem mentem vele de azt kell hogy mondjam nem bántuk meg hogy megvettük ezt a motort bár egy kicsit kockázatos vételnek tünt mostmár megmondom nem csináltunk rossz üzletet.
Még a fogyasztására leszünk kiváncsiak:)))
Runner01, itaf kollega tényleg elborította a TL-t? az egyik ismerősömtől most hallottam remélem tévesen
deviszont ma mentem egy tesztkört
jó volt kicsit érezni
Majd kiokoskodom valahogy!Már beszereztem 1 service manualt is,most azzal küzdök!
Hogy miért nem beszél mindenki Érteles emberi nyelven-MAGYARUL!?Most fordítgatom le!
az emberi hülyeség határtalan, ezt már sokadjára bizonyítom
A tárcsa az kb 5mm (de inkább többet) löttyen, viszont felnyalódás nincs a szegecseknél.
Leszedtem a nyerget az előbb, a két belső dugó meg se moccan, a két külső jár csak és a két betét közül a külső van jobban elkopva.
kannából öntöttem bele benzint kb 2 litert, a kannában előzőleg gázolaj volt, és egy kicsi volt az alján...
reggel gyorsan teleöntöttem a tankot és beindítottam, már nem is füstöl
Ha beragadt valamelyik dugattyú attól max befog fogni a féked, állandóan hozzáér a betét a tárcsához, amitől mindkettö elkopik idő előtt... Még mielőtt te is odabasznál a szegecseknek kalapáccsal, nem árt utánajárni, hogy mit is jelent az úszóágyazású féktárcsa... (meg mi az a hőtágulás)
Valamennyi lógásnak kell lenni, nekem pl a Braking féktárcsa legalább 1, de inkább 2 mm-t lóg a szegecseken. Ha láthatóan szét van nyalódva a tárcsa anyaga a szegecsnél, akkor meg csere. Ha nem akarsz fejjel beleállni az árokba egy keményebb fékezésnél...
Olyan gond van, hogy a jobb első féktárcsám elkezdett "lötyögni" azokon a kis fém gurigákon. Ez lehet attól, hogy beragadt valamelyik dugattyú?
Ja S-es a moc.