Akkor nem feltétlenül.
Tartsd be a szelephézag állítás intervallumait, minden esetben ellenőriztesd a csészéket.
Nekem egyszer sem volt gond vele. Azaz lett volna, de időben el lett kapva.
Ez nagyon durva . Én soha nem durogatok meg nem egykerekezek meg semmi extra csak simán kétkerékkel az asztfalton közlekednék vele. Ha pörgetem de persze terhelés alatt vagy közel végsebességgel megyek hosszabb ideig több alkalommal is akkor előjöhet ez a gond?
Ez nagyon odamar most
hááát, szét szokott durranni az első henger ha állat módon bánsz vele. (amúgy nem én vagyok a legtapasztaltabb S-es... )
én rengetegszer leforgattam szabályzásig....de mindíg csak terhelésen.
nem tudom, hogy a kartergáz elvezetése miatt-e...szerintem nem.
ha sokat szabályoztatod üresben akkor általában elrped az első henger kipuff szelepének lapkatartójának csészéje...szelep lennt marad...a többit tudod.
Találkozókon ne durrogtass vele, ennyi. Vagy csak kicsit.
Szia. Jó hogy itt vagy. Te vagy itt az egyik legtapasztaltabb TL-S tag. Tényleg igaz az hogy a TL-S hosszabb ideig magas fordulaton járatva károkat szenved el a kárter gázok elvezetésének hiányából kifolyólag?
Ezt még régebben olvastam de furcsának hangzik.
Ha így van akkor csak 3/4-ed gázon lehet vele menni?
úgy néz ki, de a tls-nél nem kényelmetlenebb.
meg amúgy sem a kényelemről szól ez a stílus. ha az lenne a fontos vennék egy goldwinget vagy egy burgmant...
Hát gondolom...
Nem nagyon van áruk ezeknek a motoroknak.
Pedig szerintem egész jó kis gépek ahhoz képest hogy egy "hoki" 50-125ccm motort kapsz újonnan ennyiért.
RSV-t szereted? Az egyik havernak volt csak egy idő után többet ment egykeréken mint kettőn és kifeküdt a blokk .
Az elég durva ár. ..
Most ha elhoztam lecserélem a láncot meg az olajat, olajszürőt, légszűröt.... Addig nem is megyek vele még ezek nincsenek meg.
Kipofozom a gépet.
Tartsd be a szelephézag állítás intervallumait, minden esetben ellenőriztesd a csészéket.
Nekem egyszer sem volt gond vele. Azaz lett volna, de időben el lett kapva.