Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

héééé! az két kép!
OK.Én nem vagyok semmi jó elrontója
OK-s
Én mikor megvettem tavaly év végén a gépem kicseréltettem egyből a kerékcsapágyakat,új gumik,új olaj+olajszűrő,K&M légszűrő volt benne azt kitisztítottuk....Viszont ha valaki el tudná mutatni hogy a beállításokat hogyan lehet megcsinálni annak örülnék.Persze ha jó idő lesz akkor lenne ez aktuális.
assincs olyan messze. majd nyáron összefuthatnánk valamikor
Bonyhád mellett lakom.
csáoo. én is baranyai vagyok. azon belül merre lax?
sziasztok. lenne egy kérdésem. szeretnék felpakolni a gixerre egy dupla kidörrentőt. az érdekelne hogy nektek hogy jön a cső? össze van hozva egybe és után 50-50 be megy kettőbe vagy csak igy kijön az egyik a másikból? tudom hgoy elég érdekesen kérdeztem de nem tom jobban elmagyarázni. előre is köszi
Üdv! Végre valaki a déli szektrorból is !
Üdv a "régiek" nevében!
Zsír a vas!
Azért vedd figyelembe, hogy Jacis TLS-t szeretne venni, ami némileg különbözik a TLR-től.
A kupplung munkahenger nem fog folyni, mivel bovdenes...
Az első fék teljesen más a két motoron, de amúgy is ha berohad a dugattyú a munkahengerben, az nem a motor hibája, hanem a gazdájáé...
A fogaskerék mögötti csapágynak nem lesz semmi baja, hacsak nem egykerekezik annyit, mint én (sokat )
Km függő, de a kupplung pálca szimmering tényleg eresztheti az olajat, meg a lánckerék mögötti szimmering is. Nem nagy tétel.
TLS általános tipushiba a hátsó rotációs csillapító felfogatása. Ha kilazul a csavar, könnyen töri a vázat...
Plusz valamelyik kezdeti évjárat injektora köpi a benzint leállításkor,ami felhígítja az olajat, némi főtengelybeállást okozva...
A hozzáértőbbek majd megmondják melyik évjárat, és az ECU-n milyen számot kell nézni... Nagyjából ennyi...
(Ez az egész Jacis-nak is van címezve! )
igen kiskunlachaza utan van csak volt 1 haverom es meghalt januarban gondoltam hatha ismerted te is autobaleset nem o volt a hibas.nem erdekes,nem is volt motoros de jo fej volt az tuti.csillog villog a tls az 1 szer tuti
Húúú az valahol Kiskunlacháza felé van ugye?
Valaki ismerős, de meg nem tudom mondani...
te aporkan ismersz valakit?
Hűű, baromi szép ez a TLS.
Igen.
itt mindenki ujjjjjjjjj,kozos tura ?hova?torokmezore?az majd aprilis vagy utanna valamikor
megmondani az a motor amit veszel epp hol tart az eleteben nem lehet megmondani,es szetszedni nem is engedik az bizti,nekem benzinfolyas volt a tank alatt,lanckerek csapagy szetment imrufo 2 blokjan,szimering a kuplungban elengedi az olajat,kuplung palca szimering is neha cseres vilagitashiba a csatlakozo miatt,kormanyvegeket elhagytam kilazultak de valami iszonyatos gyorsan meg sem talaltam,ciripel a hengerfelynel a dekompresszor,nem mindegyik.ez nem hiba.kipufogo tomitettlenseg,berohad a fek munkahengerben a dugatyu es oldalra nyomja a fektarcsat,elso fekcso ra van szegecselve a sarvedore/barmok/es eltori a cso a sarvedot,jobb oldalt,,............
Hali mindenki.Új vagyok itt.Norbert-nek hívnak és tavaly év végén vettem egy tl1000S gépet.Itt egy kép róla
Jacis!
Ez a TL van Kecsón ami most lett behozva?
Sziasztok. Szombaton fogom lefoglalózni a vasat ha jó lesz a tesztkörön. Tudnátok nekem egy-két olyan pontot mondani amit érdemes megnézni a motoron. Ùgye ez is 98-as és ezeknél vannak szériahibák. Akinek van tapasztalata vagy hallott már ilyen hibákról akkor az írja le nekem.
Köszönöm.
nekem nincs is rajta tank
festeni kell
dig melengettem hogy kifogyott a benya
ok benne vagyok!
álmomban mindig motorozok!
már egykerekezni is tudok pedig nem is tudtam:)