Én mikor megvettem tavaly év végén a gépem kicseréltettem egyből a kerékcsapágyakat,új gumik,új olaj+olajszűrő,K&M légszűrő volt benne azt kitisztítottuk....Viszont ha valaki el tudná mutatni hogy a beállításokat hogyan lehet megcsinálni annak örülnék.Persze ha jó idő lesz akkor lenne ez aktuális.
sziasztok. lenne egy kérdésem. szeretnék felpakolni a gixerre egy dupla kidörrentőt. az érdekelne hogy nektek hogy jön a cső? össze van hozva egybe és után 50-50 be megy kettőbe vagy csak igy kijön az egyik a másikból? tudom hgoy elég érdekesen kérdeztem de nem tom jobban elmagyarázni. előre is köszi
Azért vedd figyelembe, hogy Jacis TLS-t szeretne venni, ami némileg különbözik a TLR-től.
A kupplung munkahenger nem fog folyni, mivel bovdenes...
Az első fék teljesen más a két motoron, de amúgy is ha berohad a dugattyú a munkahengerben, az nem a motor hibája, hanem a gazdájáé...
A fogaskerék mögötti csapágynak nem lesz semmi baja, hacsak nem egykerekezik annyit, mint én (sokat )
Km függő, de a kupplung pálca szimmering tényleg eresztheti az olajat, meg a lánckerék mögötti szimmering is. Nem nagy tétel.
TLS általános tipushiba a hátsó rotációs csillapító felfogatása. Ha kilazul a csavar, könnyen töri a vázat...
Plusz valamelyik kezdeti évjárat injektora köpi a benzint leállításkor,ami felhígítja az olajat, némi főtengelybeállást okozva...
A hozzáértőbbek majd megmondják melyik évjárat, és az ECU-n milyen számot kell nézni... Nagyjából ennyi...
(Ez az egész Jacis-nak is van címezve! )
igen kiskunlachaza utan van csak volt 1 haverom es meghalt januarban gondoltam hatha ismerted te is autobaleset nem o volt a hibas.nem erdekes,nem is volt motoros de jo fej volt az tuti.csillog villog a tls az 1 szer tuti
megmondani az a motor amit veszel epp hol tart az eleteben nem lehet megmondani,es szetszedni nem is engedik az bizti,nekem benzinfolyas volt a tank alatt,lanckerek csapagy szetment imrufo 2 blokjan,szimering a kuplungban elengedi az olajat,kuplung palca szimering is neha cseres vilagitashiba a csatlakozo miatt,kormanyvegeket elhagytam kilazultak de valami iszonyatos gyorsan meg sem talaltam,ciripel a hengerfelynel a dekompresszor,nem mindegyik.ez nem hiba.kipufogo tomitettlenseg,berohad a fek munkahengerben a dugatyu es oldalra nyomja a fektarcsat,elso fekcso ra van szegecselve a sarvedore/barmok/es eltori a cso a sarvedot,jobb oldalt,,............
Sziasztok. Szombaton fogom lefoglalózni a vasat ha jó lesz a tesztkörön. Tudnátok nekem egy-két olyan pontot mondani amit érdemes megnézni a motoron. Ùgye ez is 98-as és ezeknél vannak szériahibák. Akinek van tapasztalata vagy hallott már ilyen hibákról akkor az írja le nekem.
Köszönöm.
Zsír a vas!
A kupplung munkahenger nem fog folyni, mivel bovdenes...
Az első fék teljesen más a két motoron, de amúgy is ha berohad a dugattyú a munkahengerben, az nem a motor hibája, hanem a gazdájáé...
A fogaskerék mögötti csapágynak nem lesz semmi baja, hacsak nem egykerekezik annyit, mint én (sokat )
Km függő, de a kupplung pálca szimmering tényleg eresztheti az olajat, meg a lánckerék mögötti szimmering is. Nem nagy tétel.
TLS általános tipushiba a hátsó rotációs csillapító felfogatása. Ha kilazul a csavar, könnyen töri a vázat...
Plusz valamelyik kezdeti évjárat injektora köpi a benzint leállításkor,ami felhígítja az olajat, némi főtengelybeállást okozva...
A hozzáértőbbek majd megmondják melyik évjárat, és az ECU-n milyen számot kell nézni... Nagyjából ennyi...
(Ez az egész Jacis-nak is van címezve! )
Valaki ismerős, de meg nem tudom mondani...
Ez a TL van Kecsón ami most lett behozva?
Köszönöm.
festeni kell
álmomban mindig motorozok!
már egykerekezni is tudok pedig nem is tudtam:)