jah... ekkora lánckereket már nem lehet boltban kapni, gyártatni kell külön szakival, amihez meg ismeretség kell...
mellesleg így kb 180-at megy a gixxer, viszont 6-ban jön kerékre!
először is qrvasok pénz kell hozzá...
olajzást csak akkor kell átalakítani, ha már simán be bírod billenteni holtpont mögé, és ott megfogod hátsófékkel... amúgy elég kicsit túltölteni olajjal.
áttételmódosítás nem árt, de kezdetnek az is felesleges, erő van bőven.
a bukógomba nem elég, kell egy rendes bukócső, mert ha borul a motor, 1000%, hogy a blokk oldala sérül.
a kormányhoz kell kiemelő, hosszabb fékcsövek, ami mind megintcsak lóvé kérdése.
Mivel a Busa is megvan,ezért nagy a valószínűsége hogy street fighter motorrá alakul...
Ezzel kapcsolatban,szerettem volna megkérdezni Imrufó-t,hogy a szokásos teendőkön kívül kell-e valamit változtatni (lásd :Deményteam) mondjuk az olajzást?
mert a kormány csere megvan,idom le kisfejidom,valamint áttételezés,bukógombák valamint kilépők...a motorhoz ne nyúljak? Vastagabb olaj vagy esetleg valami a sok függőleges miatt!?
Tasi! Valószínűleg nem. Dolgozok,és mint tudjuk aki dolgozik,annak nincs ideje pénzt keresni. Úgyh leginkább pénz hiánya miatt nem (meg rohadt messze van). Így is lassan kell hátsó gumi (vagyis már kéne).
Amúgy miaza káhármas géesikszer ott?
Na jó, csak poén volt, mióta felraktam a láncot, egyszer kellett csak állítani, pedig benne van már vagy 6-7 ezer, az alu lánckerék is hibátlan, pedig nálam ugye megkapja ami járneki...
a műanyag kell ami az idomra van felpattintva, vagy csak az a kis gumibaszina, ami konkrétan az indexet tartja? he?
mellesleg így kb 180-at megy a gixxer, viszont 6-ban jön kerékre!
A h.fogaskerék picit kisebb, mint a kerék, h ne érjen a talajhoz.
Demény-módra
olajzást csak akkor kell átalakítani, ha már simán be bírod billenteni holtpont mögé, és ott megfogod hátsófékkel... amúgy elég kicsit túltölteni olajjal.
áttételmódosítás nem árt, de kezdetnek az is felesleges, erő van bőven.
a bukógomba nem elég, kell egy rendes bukócső, mert ha borul a motor, 1000%, hogy a blokk oldala sérül.
a kormányhoz kell kiemelő, hosszabb fékcsövek, ami mind megintcsak lóvé kérdése.
Bőven...
Az meg azért nem jó mert nagyon nehéz...mégiscsak 250 kg!
Kezdőknek nem ajánlott!
Azt hittem a busát alakítod át.
Megkérdeztem a Demény testvéreket, a ringen valamint az Imi is azt mondta hogy azzal nehezebb az 1000.-es a jó!
Ők már csak tudják!
Szülinapi ajándék,és újjabb pénzköltési lehetőség...vagy adóság!
Mivel a Busa is megvan,ezért nagy a valószínűsége hogy street fighter motorrá alakul...
Ezzel kapcsolatban,szerettem volna megkérdezni Imrufó-t,hogy a szokásos teendőkön kívül kell-e valamit változtatni (lásd :Deményteam) mondjuk az olajzást?
mert a kormány csere megvan,idom le kisfejidom,valamint áttételezés,bukógombák valamint kilépők...a motorhoz ne nyúljak? Vastagabb olaj vagy esetleg valami a sok függőleges miatt!?
Elöre is köszi!
Tasi! Valószínűleg nem. Dolgozok,és mint tudjuk aki dolgozik,annak nincs ideje pénzt keresni. Úgyh leginkább pénz hiánya miatt nem (meg rohadt messze van). Így is lassan kell hátsó gumi (vagyis már kéne).
Amúgy miaza káhármas géesikszer ott?
Ha évente egyszer állítasz rajta, kibírja még egy ideig...