Szerintem mára ennyi. naon faja lett az alja. Remélem faxán összeragadnak ezek a gumik. Olyan passzos, h ez nem fog elmozdulni. Szerintem ez lesz a tuti. Jó ötlet ez a gumi. Tnx Imi!
Hi!
Most csinálom az új alkatracet. Találtam egy keményebb (talán valamikor csapban volt)tömítést. Az lesz az alja. Ez drága barátom úgy bele feszül, h nem is kell ragasztani.
Viszont a gyárit bele lehet pattintani a dugattyúba, mert van rajta egy perem, ami nem engedi kiugrani...
szóval neked valahogy hozzá kell ragasztani a dugattyúhoz, hogy ne csússzon le az első kupplungolásnál... szerintem...
Fel is hívtam a hosubát. Persze, h nem szerezni ilyet külön. Csak az egészet egyben. FUCK! K'suzuki!
Most azt hizsem megpróbálok gumiból kivágni 1 hasonlót. Nem hiszem, h olyan lesz, de próba cseresznye.
Azta! Bakker! Nekem is kell olyan!
Tegnap szórakotam 1 ideig, majd úgy tünt, h jó. Persze nem lett az. Ma reggel hozom el a garázsból és láss csodát jónak néz ki. De ilyen nincs. Szét fogom szedni. Kedvem már abszolut nincs hozzá.
Na, ma megjött a zsír új munkahengerem! Boldog is vagyok meg szomorú is. Szomorú azért, mert 15ezerbe fájt az alkatrész...
Boldog pedig azért, mert valami, ami idáig hiányzott, az most lett!
Szerintem ilyen gumi védőbigyót az életben nem látott még senki, még a gyári robbantott ábrán sincs rajta...
HÁHÁHÁHÁHÁHÁÁHÁ
Má aszittem, tegnap gyorsan összehoztál egy gyereket...
Amúgy ha ferdén rakod fel a munkahengert, és nem ugrik be a pálca a helyére akkor szokott csúszni a kuplung.
A védőbigyód szimpatikus, lehet eszkábálok én is egyet... Miből van?
Imi! Tegnap eszkábáltam1 ilyet, mst meg csúszik a kuplungom. MIndjárt lekapom a munkahengert, de szerintem annak semmi baja. Valszeg tényleg elkoptak a lamellák.
Mivel pont most szereltem le, meg fel a fejidomot, és közelebbről is megnéztem a felfogatást, azt mondom, hogy nem igazán lehet átrakni a felfogatási pontot. Esetleg valami nagyon profi műanyaghegesztő meg tudná csinálni, de az 1000%, hogy a fényezésnek akkor annyi...
Most csinálom az új alkatracet. Találtam egy keményebb (talán valamikor csapban volt)tömítést. Az lesz az alja. Ez drága barátom úgy bele feszül, h nem is kell ragasztani.
szóval neked valahogy hozzá kell ragasztani a dugattyúhoz, hogy ne csússzon le az első kupplungolásnál... szerintem...
Most azt hizsem megpróbálok gumiból kivágni 1 hasonlót. Nem hiszem, h olyan lesz, de próba cseresznye.
Tegnap szórakotam 1 ideig, majd úgy tünt, h jó. Persze nem lett az. Ma reggel hozom el a garázsból és láss csodát jónak néz ki. De ilyen nincs. Szét fogom szedni. Kedvem már abszolut nincs hozzá.
Boldog pedig azért, mert valami, ami idáig hiányzott, az most lett!
Szerintem ilyen gumi védőbigyót az életben nem látott még senki, még a gyári robbantott ábrán sincs rajta...
Má aszittem, tegnap gyorsan összehoztál egy gyereket...
Amúgy ha ferdén rakod fel a munkahengert, és nem ugrik be a pálca a helyére akkor szokott csúszni a kuplung.
A védőbigyód szimpatikus, lehet eszkábálok én is egyet... Miből van?