Holnap (illetve ma ) lehet motorozásról szó. De csak délután, mert meg kell csinálnom a szenzorhibát, ami nem öt perc lesz, valszeg rámegy a délelőttöm...pláne, hogy 10 előtt fel se kelek...
Amint menet kész vagyok, szólok!
Gambesz! Izzítsd a vasat!
Köszi IMRUFO.Igazából nem vágom még a TL-t,azt hittem ennek is van szervízesedékesség kijelzése/pl:olajcsere,stb/,mint az autóknál is.Én most vettem 1 S-est,leszervízeltem aztán ezt a "szervíz időtartam jelzőt" szerettem volna nullázni.
A ventillátor (R) 105 foknál kapcsol be, és 98-nál kapcsol ki. Nekem ha dugóban tötymörgök, bekapcsol 105-nél, de már nem bírja visszahűteni. Láttam már rajta 129-et is, mert az fölött már FI van.
Azóta egy kapcsolóval tudom én is kapcsolni bármikor...
Az igazság az, hogy a rendelésben nekem is segítenek, mert megfelelő (angol,német) nyelvtudás kell hozzá, ami nekem sajna nincs meg...
A lóvét mindig előre kell adni, van benne kockázat, de én még nem buktam be semmit idáig szerencsére... remélem így is marad!
A kibaszottul erős forint miatt pedig most érdemes beruházni...
Én a kipufogó rendszerem tavaly vettem angol e-bayen 320 fontért. akkor 390 volt egy font. Most 292!
A szervízinspekcióját egy 5kilós kalapáccsal lehet a legkönnyebben kiütni.
Amúgy nem igazán értem a kérdést... A TL-ek semmilyen módon nem informálnak a szervízről... (legalábbis az R-es az tuti) Persze ha az FI világít a piros lámpával, azt meg lehet oldani, de az valamilyen hibát jelez, ami lehet akár egy csatlakozó oxidációja is, mint az esetemben, ugyanis nekem is világít az FI. A hátsó ülés alatt van egy csatlakozó, amit egy drótdarabbal rövidre kell zárni, gyújtásra tenni, és ha hiba van, kiírja a műszerfalon egy kóddal, hogy mi hibásodott meg. Ha nincs hiba, "C00"-át fog mutatni. Ha hiba van, pl "C22"-t fog mutatni, ami az én esetemben az "atmospheric pressure sensor" hibáját mutatja. A motor service manual-jában benne van minden kód, hogy mit jelent, még a javítása is.
Ha meg például egyáltalán nem erre gondoltál, akkor bocs a regény miatt.
Hu,nagyon vagányan néz ki ez a kipuff !
Beleásom magam akkor majd 1kicsit az e-bay-be!
Amugy te a rendelésben segíteni tudsz?Mert én még semmit nem rendeltem külföldről,és azért ennyi pénzt megcsak ugy kidobni nem szeretnék.
Sziasztok!Ti tapaztalt TL-esek vagytok,ezért szeretném kérni a segítségeteket.Hogy lehet kiütni a szervízinspekcióját?S-es az enyém,de ez szerintem mindegy.A másik dolog ami fejtörést okoz,az a hűtőventilátor.Hol kell h kapcsoljon?Segítségeteket előre is köszi!
Nekem is ki kell cserélni a korm.csap.at. Hol vetted? mennyiért? És hol olcsóbb ennél? Az valószínűleg a lámpa alatt lesz. :) Undertail? MIlyen? honnan?
Hi!
Legközelebb csak jövő7végén tudok menni, addig be vagyok táblázva...
Ráadásul beszart valami levegőszenzor a motoron, és le kell hozzá robbantanom az egész fejidomot, csak úgy férek hozzá... Szerencsére megvan a tartalék alkatrész, csak időm nincs csinálni...
Pedig megvan végre az undertail is, csak azt is fel kéne rakni... Meg a kormánycsapágyat is ki kéne cserélni...
áhh...
De ahogy elnézem az időjárást,nem lesz rá szükségem...mostanság!
Gambesz vazzeg...a pizza náájsz volt,de azért írja alá mert így van beállítva ,a szasztok is autómata!
Tasla
Köszi:Tasla
Amint menet kész vagyok, szólok!
Gambesz! Izzítsd a vasat!
Tasi
Azóta egy kapcsolóval tudom én is kapcsolni bármikor...
A lóvét mindig előre kell adni, van benne kockázat, de én még nem buktam be semmit idáig szerencsére... remélem így is marad!
A kibaszottul erős forint miatt pedig most érdemes beruházni...
Én a kipufogó rendszerem tavaly vettem angol e-bayen 320 fontért. akkor 390 volt egy font. Most 292!
Amúgy nem igazán értem a kérdést... A TL-ek semmilyen módon nem informálnak a szervízről... (legalábbis az R-es az tuti) Persze ha az FI világít a piros lámpával, azt meg lehet oldani, de az valamilyen hibát jelez, ami lehet akár egy csatlakozó oxidációja is, mint az esetemben, ugyanis nekem is világít az FI. A hátsó ülés alatt van egy csatlakozó, amit egy drótdarabbal rövidre kell zárni, gyújtásra tenni, és ha hiba van, kiírja a műszerfalon egy kóddal, hogy mi hibásodott meg. Ha nincs hiba, "C00"-át fog mutatni. Ha hiba van, pl "C22"-t fog mutatni, ami az én esetemben az "atmospheric pressure sensor" hibáját mutatja. A motor service manual-jában benne van minden kód, hogy mit jelent, még a javítása is.
Ha meg például egyáltalán nem erre gondoltál, akkor bocs a regény miatt.
Beleásom magam akkor majd 1kicsit az e-bay-be!
Amugy te a rendelésben segíteni tudsz?Mert én még semmit nem rendeltem külföldről,és azért ennyi pénzt megcsak ugy kidobni nem szeretnék.
Na skacok, mindenkinek a legjobbat, hajnalban elhúzunk délre nyaralni!
Jót ne halljak rólatok!
Szóval mindkettő amcsi e-bay.
kormánycsapágy 30$
undertail 70$
kormánycsapágy
Semmi gáz. Csak szeretném rendben tudni a riasztódat. Állítom valami aprócska kis gebasz van a dologba.
Az undertail már nagyobb meló lesz.
Legközelebb csak jövő7végén tudok menni, addig be vagyok táblázva...
Ráadásul beszart valami levegőszenzor a motoron, és le kell hozzá robbantanom az egész fejidomot, csak úgy férek hozzá... Szerencsére megvan a tartalék alkatrész, csak időm nincs csinálni...
Pedig megvan végre az undertail is, csak azt is fel kéne rakni... Meg a kormánycsapágyat is ki kéne cserélni...
áhh...