Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

L mész a..........
Csak gumit kell cserélni és már mehetsz is. a törött szaroddal
jA JA....gsx-r 1000 FÓRUM!

De ahogy elnézem az időjárást,nem lesz rá szükségem...mostanság!
Köszi! Megtudtad, h hogyan kell beálltani a műszőrfalt?
De a kedvedért átírom!
Szasztok!

Gambesz vazzeg...a pizza náájsz volt,de azért írja alá mert így van beállítva ,a szasztok is autómata!

Tasla
Tasi bazz+! Ne ird már mindig alá! Felül kiírja, h ki küldte az üzenetet!
Nem volt rossz az a tegnap esti pizza.
Apuméknál leszek....Csomádon,ha lehet arra gyere és ejts útba!

Köszi:Tasla
Holnap (illetve ma ) lehet motorozásról szó. De csak délután, mert meg kell csinálnom a szenzorhibát, ami nem öt perc lesz, valszeg rámegy a délelőttöm...pláne, hogy 10 előtt fel se kelek...
Amint menet kész vagyok, szólok!
Gambesz! Izzítsd a vasat!
Na hát itt max a napi számlálót lehet nullázni, oszt helló...
Köszi IMRUFO.Igazából nem vágom még a TL-t,azt hittem ennek is van szervízesedékesség kijelzése/pl:olajcsere,stb/,mint az autóknál is.Én most vettem 1 S-est,leszervízeltem aztán ezt a "szervíz időtartam jelzőt" szerettem volna nullázni.
Holnap?!?

Tasi
A ventillátor (R) 105 foknál kapcsol be, és 98-nál kapcsol ki. Nekem ha dugóban tötymörgök, bekapcsol 105-nél, de már nem bírja visszahűteni. Láttam már rajta 129-et is, mert az fölött már FI van.
Azóta egy kapcsolóval tudom én is kapcsolni bármikor...
Az igazság az, hogy a rendelésben nekem is segítenek, mert megfelelő (angol,német) nyelvtudás kell hozzá, ami nekem sajna nincs meg...
A lóvét mindig előre kell adni, van benne kockázat, de én még nem buktam be semmit idáig szerencsére... remélem így is marad!
A kibaszottul erős forint miatt pedig most érdemes beruházni...
Én a kipufogó rendszerem tavaly vettem angol e-bayen 320 fontért. akkor 390 volt egy font. Most 292!
ez lemaradt...
A szervízinspekcióját egy 5kilós kalapáccsal lehet a legkönnyebben kiütni.
Amúgy nem igazán értem a kérdést... A TL-ek semmilyen módon nem informálnak a szervízről... (legalábbis az R-es az tuti) Persze ha az FI világít a piros lámpával, azt meg lehet oldani, de az valamilyen hibát jelez, ami lehet akár egy csatlakozó oxidációja is, mint az esetemben, ugyanis nekem is világít az FI. A hátsó ülés alatt van egy csatlakozó, amit egy drótdarabbal rövidre kell zárni, gyújtásra tenni, és ha hiba van, kiírja a műszerfalon egy kóddal, hogy mi hibásodott meg. Ha nincs hiba, "C00"-át fog mutatni. Ha hiba van, pl "C22"-t fog mutatni, ami az én esetemben az "atmospheric pressure sensor" hibáját mutatja. A motor service manual-jában benne van minden kód, hogy mit jelent, még a javítása is.
Ha meg például egyáltalán nem erre gondoltál, akkor bocs a regény miatt.
Hu,nagyon vagányan néz ki ez a kipuff !
Beleásom magam akkor majd 1kicsit az e-bay-be!
Amugy te a rendelésben segíteni tudsz?Mert én még semmit nem rendeltem külföldről,és azért ennyi pénzt megcsak ugy kidobni nem szeretnék.
Sziasztok!Ti tapaztalt TL-esek vagytok,ezért szeretném kérni a segítségeteket.Hogy lehet kiütni a szervízinspekcióját?S-es az enyém,de ez szerintem mindegy.A másik dolog ami fejtörést okoz,az a hűtőventilátor.Hol kell h kapcsoljon?Segítségeteket előre is köszi!

Na skacok, mindenkinek a legjobbat, hajnalban elhúzunk délre nyaralni!
Jót ne halljak rólatok!
Hopp, a linkek nem működnek, úgy néz ki...
Szóval mindkettő amcsi e-bay.
kormánycsapágy 30$
undertail 70$
Nekem is ki kell cserélni a korm.csap.at. Hol vetted? mennyiért? És hol olcsóbb ennél? Az valószínűleg a lámpa alatt lesz. :) Undertail? MIlyen? honnan?
Oké Oké!
Semmi gáz. Csak szeretném rendben tudni a riasztódat. Állítom valami aprócska kis gebasz van a dologba.
Az undertail már nagyobb meló lesz.
Hi!
Legközelebb csak jövő7végén tudok menni, addig be vagyok táblázva...
Ráadásul beszart valami levegőszenzor a motoron, és le kell hozzá robbantanom az egész fejidomot, csak úgy férek hozzá... Szerencsére megvan a tartalék alkatrész, csak időm nincs csinálni...
Pedig megvan végre az undertail is, csak azt is fel kéne rakni... Meg a kormánycsapágyat is ki kéne cserélni...
áhh...