Fokozatkijelzős téma:
Én nagyjából két helyet tudok, ahol biztos lehet kapni: itt és itt
Ja, és ez GIpro márka, amit ha jól tudom, csak Kawasaki, és Suzuki motorokra lehet felszerelni, ott is csak olyanra, aminek elektronikus vezérlésű a km-órája, tehát spirálos kizárva.
A motor típusa szerint kell megrendelni, mert minden motornak más formájú a csatlakozója, és nem is olyan rég volt itt valakinek problémája belőle. (TLS-re nem passzolt a TLR fokozatkijelzője)
A kijelző bekötése gyerekjáték, a motoron van egy úgynevezett GPS szenzor, aminek a kábelén van egy csatlakozó, azt szét kell húzni, közbeiktatni a kijelző kábelét, plusz van egy pozitív kábel, amit rá kell kötni az akksira, és kész. Én szoktam javasolni a pozitív kábelbe beékelni egy lengőbiztosítékot, hogy ha esetleg úgy gondolja a kijelző, hogy megadja magát, a motort ne tudja tönkrevágni. Nekem egy 10 amperos bizti van benne, persze még sose volt semmi baja a cuccnak.
Namármost, ha az asszonypajtásnak nem Suzuki-ja van, meg nem is Kawasaki-ja, akkor van még egy-két fajta fokozatkijelző, amit esetleg rá lehet akasztani, de azokról nem igazán tudok mit mondani...
Uff!
Csá!
Én is hazaértem, elzsibbadt seggel, meg 730 km-el!
Fehérvártól én kicsit gósztrájderkedtem, szal némi bójakerülgetéssel letudtam az egészet.
Bocsi Peti, hogy elléptem, de nem tettem fel a matricámat, úgyhogy lendületben kellett maradnom a biztonság kedvéért...
helloka
szép a TL ed
a képeken láttam hogy raktál rá fokozatszámjelzőt... hol lehet ilyet beszerezni és mennyire nehéz felszerelni a motorra? meg egyáltalán hogy méri ez afokozatokat?
az asszony motorjára kéne amúgy mert szegény sose tudja épp hanyasba van a gép
Itt
Először is köszi!
Fokozatkijelzős téma:
Én nagyjából két helyet tudok, ahol biztos lehet kapni: itt és itt
Ja, és ez GIpro márka, amit ha jól tudom, csak Kawasaki, és Suzuki motorokra lehet felszerelni, ott is csak olyanra, aminek elektronikus vezérlésű a km-órája, tehát spirálos kizárva.
A motor típusa szerint kell megrendelni, mert minden motornak más formájú a csatlakozója, és nem is olyan rég volt itt valakinek problémája belőle. (TLS-re nem passzolt a TLR fokozatkijelzője)
A kijelző bekötése gyerekjáték, a motoron van egy úgynevezett GPS szenzor, aminek a kábelén van egy csatlakozó, azt szét kell húzni, közbeiktatni a kijelző kábelét, plusz van egy pozitív kábel, amit rá kell kötni az akksira, és kész. Én szoktam javasolni a pozitív kábelbe beékelni egy lengőbiztosítékot, hogy ha esetleg úgy gondolja a kijelző, hogy megadja magát, a motort ne tudja tönkrevágni. Nekem egy 10 amperos bizti van benne, persze még sose volt semmi baja a cuccnak.
Namármost, ha az asszonypajtásnak nem Suzuki-ja van, meg nem is Kawasaki-ja, akkor van még egy-két fajta fokozatkijelző, amit esetleg rá lehet akasztani, de azokról nem igazán tudok mit mondani...
Uff!
Én is hazaértem, elzsibbadt seggel, meg 730 km-el!
Fehérvártól én kicsit gósztrájderkedtem, szal némi bójakerülgetéssel letudtam az egészet.
Bocsi Peti, hogy elléptem, de nem tettem fel a matricámat, úgyhogy lendületben kellett maradnom a biztonság kedvéért...
szép a TL ed
a képeken láttam hogy raktál rá fokozatszámjelzőt... hol lehet ilyet beszerezni és mennyire nehéz felszerelni a motorra? meg egyáltalán hogy méri ez afokozatokat?
az asszony motorjára kéne amúgy mert szegény sose tudja épp hanyasba van a gép