Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jelentem itt MOTOROS IDŐ VAN!!!
Szevasztok!

Én tavaly télen vettem egy TL-t és nagyon bejött a gép. Most rendszeresen itt lógok a fórumon mert jelenleg külföldön melózok és augusztusig nem bírok ráülni az "erősre"! Igy csak irígykedek egy kicsit.
Itt egy kép az enyémről:

Hali Dino!!!

Na mi lesz ma ha van othon net írd meg hol találkozzunk, ha nem írnál amúgy telefonozhatunk is.

Hétágra süt a nap PÉCSEN reggel +9 fok van KIRÁLY

Kinél milyen az idő??
Nálunk a déli mediterrán városban ilyen
meg hát a jó öreg zsuzsi se tilt 300Km/h -nál.......

Carbonmad,
Ki vagy a mennyekbe,
Szenteltessék meg a Te neved,
Jöjjön el a Te TL-ed.....

Mindenképpen beszélnünk kell !!

270Km/h -nál még volt power a zsuzsiban, csak hát hirtelen elfogyott az egyenes
Amúgy meg ha a szekunder áttételt változtatom, mehetnek a rízsevők, mert a lánckeréktől van kihajtva a Km/h jeladója, az órából nem kap visszacsatolást a Busha sem
Skacok,
a linken mindent megtaláltok a TRE-röl. (igaz, english-ül)

A csatolt képen info a fix és kapcsolt bekötésröl. A 15k-s ellenállás a 6. fokozatban a GPS (Gear Position Sensor) által az ECU-nak jelzett ellenállás értéknek felel meg. Működik Hayabusán is, de ott az 5. fokozatnak megfelelö értéket érdemes bekötni (amit, most fejböl nem tudok) igy az nem tilt le 300-nál

már elöttem megválaszolták a dolgot, bár nállam végig kapcsoltuk a váltót 1-6 ig, ezalatt mérte a srác az ellenállás változást és ez alapján rakta be. vagyis a vas mindig azt hitte, hogy 6. ban van mert csak ekkor adja a max üzemanyagot. az hogy végre mit változott nem tudom mert amint látod street volt a vas és nem próbáltam. amúgy ez a dolog az összes injektoros suziban benn van.
Hi Carbonmad!
Asszem tavasszal lesz egy újabb ügyfeled.
Addig is kérdés: a tankot is be tudod vonni carbonnal?
Régóta álmodom full carbon ruháról, és nem szeretném, ha a tank elütne a többitől.
Hi Carbonmad!!

És hogya nekem nem kell fényezni,csak egy sima üvegszálsa garnitúra kell úgy mennyi?

A légbeömlőről is van mintád? Arról a műanyagróé beszélek ami meg a motor elejétől a vázig.
Carbonmad!

Nem roszz! Ahoz képest, hogy az összetört Thunderace-mra mikor kerestem idomokat az egyik gyári oldalsó került volna ennyibe

Jó ár tényleg...
Szia Pohi!
Ezt csak Neked!
Suzuki TL1000R "04, komplett szett 130e+lakkozás(ezt a fényező mondja meg )
Vélemény?????
Szia Carbonmad!

Írhatnál egyszer már egy konkrét árat, csak, hogy képpben legyek mennyibe fáj egy ilyen cucc. Tehát pl.:TL1000R full idomgarnitúra: XXXYYY FT
Szia bagyipetya!

Szeretném hallani azt a miatyánkat!!!!!
Két hét múlva készülök el a komplett 2003-as TL 1000 R idomzattal!!! Az összes idomhoz lesz sablonom, tehát 3-4 nap alatt bármit legyártok olyan anyagból amiből csak szeretnéd (karbon, üvegszál, alutex, kevlar, karbon-kevlár... stb.)
Nem akarlak elkeseríteni de valszeg semmi egyebet nem tesz, csak amit leírtam
Vagy legalábbis ha csak a rózsaszín kébellel mahinál, akkor nem hiszem.Teljesítménynövekedést persze okozhat, olyan értelemben hogy a gyári állapothoz képest minden fokozatban engedi a max teljesítményt...
Tényleges változást a DynoJet fél Power Comander, ill a yoshi féle vezérlőjel módosítók hoznak. Ezek a gyári befecskendezési és gyújtástérképet módosítják.
pfvari !!!

biztos, hogy jót mondasz, mert nekem pl. egy $79.- ketyere van a zsuzsin, és bár nem látszik jól, de a bal salt. 3. kabel az a bizonyos rózsaszín a váltótol.
Vissza van földelve egy bizonyos panelen keresztül, de hogy ez a panel még mit tud egy fix ellenálláshoz képest azt nem tudom.
Állítólag teljesítménynövekedést is produkál ?!

Igen saját a vas, Zsuzsi a neve, kicsit dagi, meg a fara is ólnagyságú, de azért szeretem, mert csak együtt járunk !

Ez meg az igásló, vele megy a meló, már ha meg nem makacsolja magát
...ilyenkor rugni kell rá egy párat, aztán már szalad is
Megtaláltam a pontos leírást:
"Pinkfarbenes Kabel über einen Widerstand auf Masse legen. Dabei wird immer ein fester Wert, also nur ein Gang simuliert. Hier gehen die Meinungen auseinander, wie groß der Widerstand sein muss:
- 2,7 Kiloohm simuliert den 4. Gang,
- 15 Kiloohm den 6. Gang.
Problematisch ist bei der 2,7 kΩ-Version die fehlende Topspeed-Anreicherung (Motorschaden möglich), bei der 15 kΩ-Version werden halt alle Gänge angefettet."
Vagyis magyarul: a rózsaszín kábelt ami jön a váltótól földre kell kötni egy 2.7 v 15KOhm-os ellenállás közbeiktatásával. A 2.7-es állandó 4. sebességfokozatot jelez majd, a 15-ös állandó 6.-at. Az első esetben egyúttal a végsebesség tiltás is kiiktatódik. Hát ennyi
Hello fikázó!

ezt a vezetékes-ellenálásos dolgot el tudnád bővebben is mondani?
Hát tudod Tasi-barátom eléggé fanatikus az aki 5:57 -kor a fórummal ébred......
.....vagy nem is feküdtél le???

Nem tudok előre hónapokkal tervezni, nem akarok senkit kellemetlen helyzetbe hozni felelőtlen ígéretekkel .
De köszönöm a megelőlegezett bizalmat, igen jól esett !
azt nem tudom hogy a kábel elvágás mit ér, de az enyémben anno egy riasztós cimbi csinálta. a 3 kábel közül ami a váltorol jön, az eggyikbe betett 1 ellenállást. / előtte kimérte az ellenállás változását a kábelen/. hát utána elég határozott lett a vas. ja és kb 100 Ft-ból megvolt.
az általad kért képek boborlán mocijáról. azért én rakom fel mert az enyém volt a vas. és a bobonak nincskép a gépén a mociról
Wooow,
Tasi által beszúrt lila TL az enyém volt valaha...
Nem tudja megunni
Addig is kedves kolléga: link ;-)
Helloooo!!!

Megvolt az első félhivatalos TL találkozó motorok nélkül 3 fővel. Fasza volt...sort keríthetnénk egy hasonlóra a közeljövőben

Nekem b*ssza+ a TL tali elég bizonytalan ......addigra csak lesz motorom.