Én tavaly télen vettem egy TL-t és nagyon bejött a gép. Most rendszeresen itt lógok a fórumon mert jelenleg külföldön melózok és augusztusig nem bírok ráülni az "erősre"! Igy csak irígykedek egy kicsit.
Itt egy kép az enyémről:
meg hát a jó öreg zsuzsi se tilt 300Km/h -nál.......
Carbonmad,
Ki vagy a mennyekbe,
Szenteltessék meg a Te neved,
Jöjjön el a Te TL-ed.....
Mindenképpen beszélnünk kell !!
270Km/h -nál még volt power a zsuzsiban, csak hát hirtelen elfogyott az egyenes
Amúgy meg ha a szekunder áttételt változtatom, mehetnek a rízsevők, mert a lánckeréktől van kihajtva a Km/h jeladója, az órából nem kap visszacsatolást a Busha sem
Skacok,
a linken mindent megtaláltok a TRE-röl. (igaz, english-ül)
A csatolt képen info a fix és kapcsolt bekötésröl. A 15k-s ellenállás a 6. fokozatban a GPS (Gear Position Sensor) által az ECU-nak jelzett ellenállás értéknek felel meg. Működik Hayabusán is, de ott az 5. fokozatnak megfelelö értéket érdemes bekötni (amit, most fejböl nem tudok) igy az nem tilt le 300-nál
már elöttem megválaszolták a dolgot, bár nállam végig kapcsoltuk a váltót 1-6 ig, ezalatt mérte a srác az ellenállás változást és ez alapján rakta be. vagyis a vas mindig azt hitte, hogy 6. ban van mert csak ekkor adja a max üzemanyagot. az hogy végre mit változott nem tudom mert amint látod street volt a vas és nem próbáltam. amúgy ez a dolog az összes injektoros suziban benn van.
Hi Carbonmad!
Asszem tavasszal lesz egy újabb ügyfeled.
Addig is kérdés: a tankot is be tudod vonni carbonnal?
Régóta álmodom full carbon ruháról, és nem szeretném, ha a tank elütne a többitől.
Szeretném hallani azt a miatyánkat!!!!!
Két hét múlva készülök el a komplett 2003-as TL 1000 R idomzattal!!! Az összes idomhoz lesz sablonom, tehát 3-4 nap alatt bármit legyártok olyan anyagból amiből csak szeretnéd (karbon, üvegszál, alutex, kevlar, karbon-kevlár... stb.)
Nem akarlak elkeseríteni de valszeg semmi egyebet nem tesz, csak amit leírtam
Vagy legalábbis ha csak a rózsaszín kébellel mahinál, akkor nem hiszem.Teljesítménynövekedést persze okozhat, olyan értelemben hogy a gyári állapothoz képest minden fokozatban engedi a max teljesítményt...
Tényleges változást a DynoJet fél Power Comander, ill a yoshi féle vezérlőjel módosítók hoznak. Ezek a gyári befecskendezési és gyújtástérképet módosítják.
biztos, hogy jót mondasz, mert nekem pl. egy $79.- ketyere van a zsuzsin, és bár nem látszik jól, de a bal salt. 3. kabel az a bizonyos rózsaszín a váltótol.
Vissza van földelve egy bizonyos panelen keresztül, de hogy ez a panel még mit tud egy fix ellenálláshoz képest azt nem tudom.
Állítólag teljesítménynövekedést is produkál ?!
Megtaláltam a pontos leírást:
"Pinkfarbenes Kabel über einen Widerstand auf Masse legen. Dabei wird immer ein fester Wert, also nur ein Gang simuliert. Hier gehen die Meinungen auseinander, wie groß der Widerstand sein muss:
- 2,7 Kiloohm simuliert den 4. Gang,
- 15 Kiloohm den 6. Gang.
Problematisch ist bei der 2,7 kΩ-Version die fehlende Topspeed-Anreicherung (Motorschaden möglich), bei der 15 kΩ-Version werden halt alle Gänge angefettet."
Vagyis magyarul: a rózsaszín kábelt ami jön a váltótól földre kell kötni egy 2.7 v 15KOhm-os ellenállás közbeiktatásával. A 2.7-es állandó 4. sebességfokozatot jelez majd, a 15-ös állandó 6.-at. Az első esetben egyúttal a végsebesség tiltás is kiiktatódik. Hát ennyi
Hát tudod Tasi-barátom eléggé fanatikus az aki 5:57 -kor a fórummal ébred......
.....vagy nem is feküdtél le???
Nem tudok előre hónapokkal tervezni, nem akarok senkit kellemetlen helyzetbe hozni felelőtlen ígéretekkel .
De köszönöm a megelőlegezett bizalmat, igen jól esett !
azt nem tudom hogy a kábel elvágás mit ér, de az enyémben anno egy riasztós cimbi csinálta. a 3 kábel közül ami a váltorol jön, az eggyikbe betett 1 ellenállást. / előtte kimérte az ellenállás változását a kábelen/. hát utána elég határozott lett a vas. ja és kb 100 Ft-ból megvolt.
Én tavaly télen vettem egy TL-t és nagyon bejött a gép. Most rendszeresen itt lógok a fórumon mert jelenleg külföldön melózok és augusztusig nem bírok ráülni az "erősre"! Igy csak irígykedek egy kicsit.
Itt egy kép az enyémről:
Na mi lesz ma ha van othon net írd meg hol találkozzunk, ha nem írnál amúgy telefonozhatunk is.
Hétágra süt a nap PÉCSEN reggel +9 fok van KIRÁLY
Kinél milyen az idő??
Nálunk a déli mediterrán városban ilyen
Carbonmad,
Ki vagy a mennyekbe,
Szenteltessék meg a Te neved,
Jöjjön el a Te TL-ed.....
Mindenképpen beszélnünk kell !!
270Km/h -nál még volt power a zsuzsiban, csak hát hirtelen elfogyott az egyenes
Amúgy meg ha a szekunder áttételt változtatom, mehetnek a rízsevők, mert a lánckeréktől van kihajtva a Km/h jeladója, az órából nem kap visszacsatolást a Busha sem
a linken mindent megtaláltok a TRE-röl. (igaz, english-ül)
A csatolt képen info a fix és kapcsolt bekötésröl. A 15k-s ellenállás a 6. fokozatban a GPS (Gear Position Sensor) által az ECU-nak jelzett ellenállás értéknek felel meg. Működik Hayabusán is, de ott az 5. fokozatnak megfelelö értéket érdemes bekötni (amit, most fejböl nem tudok) igy az nem tilt le 300-nál
Asszem tavasszal lesz egy újabb ügyfeled.
Addig is kérdés: a tankot is be tudod vonni carbonnal?
Régóta álmodom full carbon ruháról, és nem szeretném, ha a tank elütne a többitől.
És hogya nekem nem kell fényezni,csak egy sima üvegszálsa garnitúra kell úgy mennyi?
A légbeömlőről is van mintád? Arról a műanyagróé beszélek ami meg a motor elejétől a vázig.
Nem roszz! Ahoz képest, hogy az összetört Thunderace-mra mikor kerestem idomokat az egyik gyári oldalsó került volna ennyibe
Jó ár tényleg...
Ezt csak Neked!
Suzuki TL1000R "04, komplett szett 130e+lakkozás(ezt a fényező mondja meg )
Vélemény?????
Írhatnál egyszer már egy konkrét árat, csak, hogy képpben legyek mennyibe fáj egy ilyen cucc. Tehát pl.:TL1000R full idomgarnitúra: XXXYYY FT
Szeretném hallani azt a miatyánkat!!!!!
Két hét múlva készülök el a komplett 2003-as TL 1000 R idomzattal!!! Az összes idomhoz lesz sablonom, tehát 3-4 nap alatt bármit legyártok olyan anyagból amiből csak szeretnéd (karbon, üvegszál, alutex, kevlar, karbon-kevlár... stb.)
Vagy legalábbis ha csak a rózsaszín kébellel mahinál, akkor nem hiszem.Teljesítménynövekedést persze okozhat, olyan értelemben hogy a gyári állapothoz képest minden fokozatban engedi a max teljesítményt...
Tényleges változást a DynoJet fél Power Comander, ill a yoshi féle vezérlőjel módosítók hoznak. Ezek a gyári befecskendezési és gyújtástérképet módosítják.
biztos, hogy jót mondasz, mert nekem pl. egy $79.- ketyere van a zsuzsin, és bár nem látszik jól, de a bal salt. 3. kabel az a bizonyos rózsaszín a váltótol.
Vissza van földelve egy bizonyos panelen keresztül, de hogy ez a panel még mit tud egy fix ellenálláshoz képest azt nem tudom.
Állítólag teljesítménynövekedést is produkál ?!
Ez meg az igásló, vele megy a meló, már ha meg nem makacsolja magát
...ilyenkor rugni kell rá egy párat, aztán már szalad is
"Pinkfarbenes Kabel über einen Widerstand auf Masse legen. Dabei wird immer ein fester Wert, also nur ein Gang simuliert. Hier gehen die Meinungen auseinander, wie groß der Widerstand sein muss:
- 2,7 Kiloohm simuliert den 4. Gang,
- 15 Kiloohm den 6. Gang.
Problematisch ist bei der 2,7 kΩ-Version die fehlende Topspeed-Anreicherung (Motorschaden möglich), bei der 15 kΩ-Version werden halt alle Gänge angefettet."
Vagyis magyarul: a rózsaszín kábelt ami jön a váltótól földre kell kötni egy 2.7 v 15KOhm-os ellenállás közbeiktatásával. A 2.7-es állandó 4. sebességfokozatot jelez majd, a 15-ös állandó 6.-at. Az első esetben egyúttal a végsebesség tiltás is kiiktatódik. Hát ennyi
ezt a vezetékes-ellenálásos dolgot el tudnád bővebben is mondani?
.....vagy nem is feküdtél le???
Nem tudok előre hónapokkal tervezni, nem akarok senkit kellemetlen helyzetbe hozni felelőtlen ígéretekkel .
De köszönöm a megelőlegezett bizalmat, igen jól esett !
Tasi által beszúrt lila TL az enyém volt valaha...
Megvolt az első félhivatalos TL találkozó motorok nélkül 3 fővel. Fasza volt...sort keríthetnénk egy hasonlóra a közeljövőben
Nekem b*ssza+ a TL tali elég bizonytalan ......addigra csak lesz motorom.