Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem is meglepett, többször is megnéztem a képeket, hogy biztosan a te motorod -e
Magyarok lettünk.Tisztességes jogkövető állampolgár lettem. Tavaly szeptemberben honosítottam.
Hmmm...Borcsa Fővezér Úr, mi az a rendszám? Hova lett az angol?
Szilikonzsír van itthon, csak fogalmam nincs, hogy az vezeti-e az áramot, vagy inkább szigetel.
A wd40 már bizonyított ebből a szempontból. Az igaz, hogy mondjuk a szigetelő szalag az többet nem ragad, ha rákerül a wd40...
De már legalább 10 éve fújkálom mindenre(az pedig elég hosszú idő), és egy kábelen vagy csatlakozón sem látszik semmilyen változás, amit a wd40 okozott volna.
De ha nincs szigetelő hatása, akkor legközelebb szilikonzsírral kínálom meg a csatikat.
Hi!
Nem akarok okosabb lenni senkinél,viszont mint autóvillamoságis a következőket ajánlom:
A wd-40 és társai olyan összetévőket tartalmaznak,amik bántják a műanyagot,gumit,és általában a szigetelésre használt anyagokat.Ha nem is azonnal,de hosszabb távon biztosan.
A csúszósarukat meg kell tisztítani fémtisztára ésösszedugás után lehetőleg ph semleges anyaggal lekezelni,pl vazelinnel vagy szilikonzsírral vékonyan bekenni.
Feltámadott!
Mint ahogy sejtettük, az indítórelé adta meg magát. Egy 400-as Burgman reléje lett beletéve, tök ugyanaz.
Plusz a bal index mögött lévő összes csatlakozót széthúzgáltam, meglocsoltam egy fél liter WD40-el, talán most egy darabig nem lesz gond...
Jó lenne tudni, hogy mi csinálja, mert már nekem is megcsinálta az R, hogy az utca végén elkezdett fuldokolni, mint amikor elfogy a benya, dudáltam egyet, utána helyreállt minden, gondolom a hirtelen áramfelvételtől megjött a kontakt. Hazajöttem, letámasztottam, várja a hibafeltárást, azon variálok, hogy az összes csatit ami a kötegen van, ki kellene cserélni szigetelt beázásmentes típusra ami nem oxidálódik a párától, nem ázik be. Esetleg ha van ötlete valakinek milyenre lehetne, ossza meg velem!
A nyaknál lévő csati szokott még beégni ami a gyújtkapcsolóra megy, sv-nél 5-nél találkoztam ezzel és volt ami a mátrábül jött ugyanígy haza.
Szinte az összes Suzukiban ugyanez a relé van, már csak a legolcsóbbat kell levadásznom
asszem SV-é ugyan az így lehet a DL-é is
Én is a relére tippelek, mert már eleve gyújtáson volt, járt a motor, és úgy lett -pakk- vége a műsornak.
Holnap ki is kapom, aztán intézek valahonnan hirtelen.
relét nezd elsőnek nalam is ez volt bar meg eppen de hazahozott.
Jah. Kár hogy még nem volt nyitva. Amúgy nagy gond nincs, megszűnt a delej. Nagyjából leszűkítettük a lehetőségeket a gyújtáskapcsolóra, vagy az indítórelére. Lesz mivel játszani jövőhéten.
Legalább a lángosos előtt adta fel a harcot. Mielőbbi gyógyulást, ez legyen a legnagyobb baj.
Jó buli vót ez a mai
Mi a baj? Megemberesedtél?
Nem, nem tudok emelni, a bőr ruhát sem tudom felvenni, eddig próbáltam de feladom!
Nem érek oda 11 re, majd megyek!
Erre a kútra gondoltam én is.Ketten megyünk. Egy GSX R 1000 sráccal megyek.Ő se tökölős fajtából való
Szétkaptad a blokkot?
Mennék de sajna nem tudok most. Amúgy úgy tudom hogy ha lejárt a műszaki akkor a mostani helyzet miatt lehet használni addig míg fel nem oldják a korlátozásokat. Igazából mind1, úgy kell menni hogy ne tudjanak megallitani :)
Jaja, ez lesz az.
Gyöngyösi út nincs, úgy kell érteni, hogy ami Hatvanból Gyöngyös felé megy.
Szóval bárki aki jönne Mátrázni, a linken szereplő Mol kúthoz jöjjön holnap 11-re.
Jó akkor ennyi!
Igaz, már egyiken sincs műszaki!