Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszöntem Borcsa ismét egy kellemes tali volt. További jó mulatást nektek.
Valaki akar még csatlakozni hozzánk?
Ok! hívlak mikor elindultam Tiszaujbol
Na én fel se megyek a nullásra, 3 falu van közöttünk. Úgyhogy talizzunk akkor Pécelen. A furmányos körforgó melletti Penny parkoló legyen a helyszín! A következő talipont lehet akkor az M5 KFC.
Én három körül ott leszek, aztán ahogy tudsz, jössz.
Én már Pécelen lakom így tudunk itt is utkozni vagy Maglódi Kfc-nel egyből ahogy lejossz a nullásrol és a kövi tali pont lehetne az M5 bevezető IKEA KFC vagy Tesco ha jönne velünk más is
Akkor csináljuk úgy, hogy találkozó du. 3-4 között a Lurdy-val szemben lévő OMV kúton (KönyvesKálmánKrt-Mester u. sarok).
Jó lehet így?
Aki akar odajön, és becsatlalozik.
Én nem tudom mikor végzek a munkával , szóval nem váratnálak titeket, majd ott találkozunk
Mehetnénk együtt. Délig tuti Tiszaújvárosba leszek onnan mikor visszerek kB 3 4 körül tudnék indulni sztem
Egy fontos részlet lemaradt..... TLR !
Uraim?!
Eladó lett a TL. Először ide írnék, mert szeretném ha egy hithű V twin hívőhöz kerülne (meg magyarázkodni sem szeretnék a tudatlanoknak). A motor 2000 évj. Műszaki vizsgája több mint 2 éve lejárt. Azóta nem is használtam. Szerkezetileg jónak mondanám,mindene megvan. Az idomzat nagy része utángyártott(üvegszálas) nem is áll túl szépen.... Kilóméterszámlálója nem működik,hozzám is már így került. Fékek,futómű rendben,vázikusan sérülésmentes( kormányütközők is) állásból(is) adódó hogy a ac fedél alól elkezdett szivárogni a benzin. Egyébként indul megy stb. Váltó,kuplung rendben. Ha valaki lát benne fantáziát keressen bizalommal. Ha lehet inkább telefonon mesélnék róla.....
Az ára:6 száz. Számom: huszas,36harminc,hét75
15h kint vagyok
Oké, és van valami terv, hogy pénteken közösen menjünk Pest felől, vagy mindenki egyénileg gurul?
Mikorra lehet érkezni a tett színhelyére egyáltalán?
Szevasztok, üdv Vezér! Na nekem meg kérlek úgy alakul, hogy idén nem megyek, először ki fogom hagyni. Ennek oka pedig hogy már 4 napja itthon nyomom az ágyat, kb minden nyavalyát elkaptam, és nem szeretnék sem fertőzni sem visszaesni. Sajnálom nagyon de sajnos ez van. Viszont jó lenne veletek találkozni úgyhogy ha lesz idén valami motorozás akkor szóljatok mindenképp. Nektek meg jó mókát. A pólót meg add oda kérlek a Kristófnak. Köszi előre is!
Én 5 üveg málnás apentát kérnék ha lehet, a vodkát hozom majd hozzá. Meg 6 doboz sopronit a másnaposság ellen ha lehet.
Lesz megint valami koncert a parton, vagy ahhoz már nagyon ősz van?
Plusz határozottan felhuzni neh ureset fogj mint én már párszor mert elkenyelmesedik az ember bár tényleg 7e felett már nem volt jellemző csak mikor reszterhelesnel lusta voltam kuplungolni
Na elég hasonló bár neked lentről hamarabb elindul és igazából villanymotor mert full lapos a nyomatekgörbed ez elég jó. A teljesítmény görbe szinte ugyan az talán jobban látszik nálad a PCV előnye a PC3 hoz képest a finomabb hangolási lehetőség miatt
3 üveg Irsai Olivért meg kB 2 liter szódát vezér ha kerhetem :)

U. i:Úgy alakult hogy szombat késő du. estefelé el kell jöjjek.
Halihó!
Valaki szeretne előre tárazni a hűtőbe?
Na ennyire már nem vagyok benne a témában, mondhatjuk nem is értek hozzá. Örültem volna ha a papíron 140-150 közötti érték van, de annyival jobb lett a gép, hogy nem is érdekel igazán.
Blippert csak ride by wire rendszernel lehet csinalni
Dynojet saját gyorsváltója, a PCV kezeli ahogy kell, így teljes a csomag. Fokozatkijelző már megvolt, az folyamatosan 4-et hazudik az elektronikának, így szünteti meg a tiltásokat. Ezt vissza is kellett kábelezni, hogy a PCV meg rendesen lássa a fokozatokat. Szerencsére minden sikerült elsőre, nem volt hiba. Izgultam pedig, hogy mikor repül szét valami tiltáson...

Jah, a gyorsváltó csak felfelé működik, visszafelé kuplungolás van.
"nem is olyan egyszerű NEM visszaengedni a gázt váltáskor" - ez csak felfele váltás esetére igaz ugye?
a loero ertek fuggetlen az atteteltol, de ez is szep eredmeny egy ilyen oreg motortol.
No és milyen gyorsváltó került bele?
Gondolom HealTech féle..

A környezetvédelmi tiltás feloldóval kombinált fokozat kijelző bele lett már korábban téve? (Ago még azt javasolta, még jobban forszírozható vele a gyorsítás, csak kíváncsi lennék mi módon avatkozik be, fordulatszám alapján, vagy üzemanyag adagolással ? - utóbbi esetében a pcv elvileg pont az optimálisra be van lőve szóval végső soron nem tudom mi lehet a hozadéka.. --> Kérdezzem meg Ago-t esetleg... )