Es tegyuk hozza, hogy ha mindezt valamilyen telemetriaval egyutt csinalja az ember, nem erzesre, amivel mindig erzi az ember, hogy milyeb valtozas tortent 1 klikk utan, akkor csak azt latja, hogy a csillapitas tekergetesevel az egvilagon semmit nem tesz hozza a korido sovanyodasahoz, mert ha mar a csillapitas miatt nem tud jo idot menni, ott mar nagyon siet az ember, es tobbszor hempergozik egy nap alatt. :D
Szerintem ez nagyon ezoteria, megneztem en is dave moss yt csatorbajat, vannak logikusnak mondhato dolgok ott, de javareszt az ismeretlenbe vezetnek ezek az okoskodasai az oregnek.
Ilyen tempo mellet, utcai gumikeverek, hatalmas mintazatokkal... ebbol semmit nem lehet megallapitani semmirol. De ez az en velemenyem.
Tudom, annak idején le is mentettem a képeket és szövegeket. Még mindig megvan, az oldal szerintem megszünt. Ha többet tudnék pályázni akkor jobban lehetne szórakozni vele.
Volt egy frankó oldal képekkel és nagyon jó leírással, én az alapján állítgattam és tényleg úgy volt ahogy leírta. Az én motoromon 2-3 klikk már elég volt hogy teljesen szar legyen a motor.
Leginkább arra volt jó az állítgatás hogy egy fél napot elbeszélgettünk a motorok mellett és alig mentünk pár km-t
Amennyit én pályamotorozok egy szezonban, kitapasztalni sincs nagyon idő a gumi témát. Már az is eredmény, ha nem bontom le a fél motort, nem kell a 2 perc alatti köridő
Én szerintem sokkal többet elárul a gumi, sőt mindent.
Amit bekarikáztam sárgával kicsit ellentmondásos de szerintem sem a húzó sem a nyomó fokozat nem volt jól beállítva, az alsó sárga karika és a piros vonalak közti szakasz meg szerintem arra utal hogy hiányzott egy kis nyomás a gumiból.
Ez a gyári beállitás ami utcán pont jó. A gumikép szerint valóban kellene ráállitani, viszont amikor megtettem, akkor utcán nem igazán tetszett a motor viselkedése., főleg amikor egyik oldalról a másikra kell dobálni a motort.
M7RR volt fenn a CBR-en és havert TLR-jén is. Mindketten nagyon elégedettek vagyunk vele. Hidegen, melegen jól fog, ár/futásteljesitmény aránya nem valami jó. 5-6000 alatt lefogy, 6mm van rajta. Pályáztam is vele. Ott is fasza volt.
Most pilot power 3 van fenn. Szerintem 7000-et el fog menni, de amig nem melegszik be addig könnyen megcsuszik a középső kemény réteg kigyorsitáskor 2-3 teligázon. Viszont olcsóbb, meg már úgyis elpuhitott a sor4
Gratulálok hozzá!
Esetleg lemerted, hogy hany kilo az elso es hatso?
Elado? :D
Ilyen tempo mellet, utcai gumikeverek, hatalmas mintazatokkal... ebbol semmit nem lehet megallapitani semmirol. De ez az en velemenyem.
Leginkább arra volt jó az állítgatás hogy egy fél napot elbeszélgettünk a motorok mellett és alig mentünk pár km-t
Amit bekarikáztam sárgával kicsit ellentmondásos de szerintem sem a húzó sem a nyomó fokozat nem volt jól beállítva, az alsó sárga karika és a piros vonalak közti szakasz meg szerintem arra utal hogy hiányzott egy kis nyomás a gumiból.
!Na ez az amit sosem felejtek el Borcsa főmester !
Most pilot power 3 van fenn. Szerintem 7000-et el fog menni, de amig nem melegszik be addig könnyen megcsuszik a középső kemény réteg kigyorsitáskor 2-3 teligázon. Viszont olcsóbb, meg már úgyis elpuhitott a sor4