Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép nagyon!
Első ránézésre elég patika a gép. Rendesen gyári matricák mindenhol, ahogy látom sérülésmentesen... Szép!
Gratulálok hozzá!
Nagyon jó állapotban van. Gratula hozzá.
Ő az... Ha esetleg valaki ismeri meg halgatok minden infót.
Még nem mértem le,csak tegnap jött meg. Melyik vasról?
Ezek a PVM felnik nagyon jok!
Esetleg lemerted, hogy hany kilo az elso es hatso?
Elado? :D
Dobjál képeket a vasról.
Üdvözlöm a tagokat én is tulaj lettem,olvasgatnám a tapasztalataitokat ha nem gond...
Es tegyuk hozza, hogy ha mindezt valamilyen telemetriaval egyutt csinalja az ember, nem erzesre, amivel mindig erzi az ember, hogy milyeb valtozas tortent 1 klikk utan, akkor csak azt latja, hogy a csillapitas tekergetesevel az egvilagon semmit nem tesz hozza a korido sovanyodasahoz, mert ha mar a csillapitas miatt nem tud jo idot menni, ott mar nagyon siet az ember, es tobbszor hempergozik egy nap alatt. :D
Szerintem ez nagyon ezoteria, megneztem en is dave moss yt csatorbajat, vannak logikusnak mondhato dolgok ott, de javareszt az ismeretlenbe vezetnek ezek az okoskodasai az oregnek.
Ilyen tempo mellet, utcai gumikeverek, hatalmas mintazatokkal... ebbol semmit nem lehet megallapitani semmirol. De ez az en velemenyem.
Tudom, annak idején le is mentettem a képeket és szövegeket. Még mindig megvan, az oldal szerintem megszünt. Ha többet tudnék pályázni akkor jobban lehetne szórakozni vele.
Volt egy frankó oldal képekkel és nagyon jó leírással, én az alapján állítgattam és tényleg úgy volt ahogy leírta. Az én motoromon 2-3 klikk már elég volt hogy teljesen szar legyen a motor.
Leginkább arra volt jó az állítgatás hogy egy fél napot elbeszélgettünk a motorok mellett és alig mentünk pár km-t
Amennyit én pályamotorozok egy szezonban, kitapasztalni sincs nagyon idő a gumi témát. Már az is eredmény, ha nem bontom le a fél motort, nem kell a 2 perc alatti köridő
De nem szeretnék beleokoskodni mert ha azt mondja a Jano hogy így jó volt a motor akkor tökmindegy mit mutat a gumi.
Én szerintem sokkal többet elárul a gumi, sőt mindent.
Amit bekarikáztam sárgával kicsit ellentmondásos de szerintem sem a húzó sem a nyomó fokozat nem volt jól beállítva, az alsó sárga karika és a piros vonalak közti szakasz meg szerintem arra utal hogy hiányzott egy kis nyomás a gumiból.
Talan annyit lehet megallapitani, hogy a tempo nem volt nagy, mert olyankor ragad fel a szelere palyahasznalat mellett a gumigomboc, de semmi mast.
o Nyáron meg ismételhetjük,rúdmászással egybekötve
http://youtu.be/rBmfDJvamQY
!Na ez az amit sosem felejtek el Borcsa főmester !
Ez a gyári beállitás ami utcán pont jó. A gumikép szerint valóban kellene ráállitani, viszont amikor megtettem, akkor utcán nem igazán tetszett a motor viselkedése., főleg amikor egyik oldalról a másikra kell dobálni a motort.
Te Jano, bocs hogy bele ugatok de itt valami nem volt jól beállítva
M7RR volt fenn a CBR-en és havert TLR-jén is. Mindketten nagyon elégedettek vagyunk vele. Hidegen, melegen jól fog, ár/futásteljesitmény aránya nem valami jó. 5-6000 alatt lefogy, 6mm van rajta. Pályáztam is vele. Ott is fasza volt.
Most pilot power 3 van fenn. Szerintem 7000-et el fog menni, de amig nem melegszik be addig könnyen megcsuszik a középső kemény réteg kigyorsitáskor 2-3 teligázon. Viszont olcsóbb, meg már úgyis elpuhitott a sor4
sziasztok! Valakinek elfekvőbe gyár TL1000S tükör??? karocos enyhén sérült üveg törött is érdekel