Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gumikopásból látszik, hogy jók a kigyorsítások a kanyarokból. A telószár viszont rendesen elfosta magát.
Sziasztok vettem egy suzuki tl 1000s motort imádom tudnátok-e segíteni, hogy hol találom a biztosíték tartó dobozt. Jó égők mellett nem világít a hátsó lámpa és a rendszám világító. Köszönöm
Én is kiváncsi lennék a véleményedre. És köszi mindenkinek h foglalkoztok a témával...
Leginkább a 2#henger intake camshaft.
Kikopik a rugókkal előfeszített fogaskerék szelet!
Veztengely végén az egyenes fogazású hajtó és hajtott kerekek okozzák!
Nekem az belső hengernél nem igazán akart a feszitő már müködni a végefele.... azon aponton untam meg az egészet. teljesen. szar hangja volt amikor meglazult a lánc
Lehet akár egy beragadt feszítő miatti lánclógás is, vagy csak simán cserés vezérműlánc...
Hanem?
Nem a dekompresszor miatt zörög!
Megvan még az acrapovic az S hez?
Nekem is az van, de nem azzal megyek!
Rádobom a gyárit, a ducatikat azzal is hazaküldték ma!
A yoshi rendszerrel engem már a kapuban elzavarnának
Neked viszont jó pályázást!
Hol vagy?
Holnap nyílt nap a h ringen, 16:20 ra regisztráltam, még van pár hely, kezdőbe, a többi túl korán van nekem! ! Kamon evribadi!
Nem a dekompresszor miatt zörög!
Sziasztok.
Megfelelő mennyiségű érdeklődő esetén elbontom a képeken látható külföldi okmányokkal rendelkező(itthon forgalomba helyezhető) TL1000S motoromat.
Két éve vásároltam hengerfej hibásan, akkor kapott egy hibátlan bontott komplett hengerfejet(a régi is megvan), de összerakás után kéken füstölt.
Második nekifutásra szerelőm rakott bele gyári új szelepszár szimeringeket, új gyűrűket,... de a füstölés továbbra is fenn áll.
Mivel se időm se türelmem tovább foglalkozni vele így a bontás mellett döntöttem.
Kérem csak telefonon keressetek: 06306326297
Amúgy köszi a válaszokat!
Érdekes hogy hidegen alig van hangja de üzem melegen csúnyán szól...ha egyátalán annak hallom a hangját az első hengerből.
Ha a cicergés zavar, akkor tényleg törődj bele, hogy ez ilyen.
Ha kicseréled egy zsír újra, 1-2 ezer km múlva ugyanilyen hangja lesz, szóval felesleges kínlódni vele. A működést nem befolyásolja, nem megy tönkre, csak van egy kis hangja, oszt kész...
Szia,
Törődj bele és ennyi. Da ha van pár 100e-red, akkor persze lehet cserélgetni a dolgokat...
Üdv skacok!!
Tudtok e esetleg valamit erről a dekomkpresszor mehanikáról gondolnék itt az árra és ha van már hangja az javítható e vagy csere...