Sziasztok. Most vettem egy Tl1000S-t. Hazahoztam teletankoltam ,elraktam. Másnap qrva büdös benya szag volt és láttam csöppenik szép lassan a cucc. Úgy veszem észre hogy a tank aljában itt,gondolom a benzin szintjelző tömítése lehet,mellékelten küldöm a képet. Járt valaki így? Megoldása nem tűnik bonyolultnak vagy tévedek? Esetleg alkatrészeket hol nézzek hozzá?
A második után elgondolkodnék azon, hogy a baj velem van
Viccet félre téve még mindig nem írt senki tényleges bizonyítékot hogy ezek a hibák valóban visszavezethetőek a gyorsváltóra. A lefogazás teljesen kizárt, hogy a gyorsváltó hibája lenne.
Elhiszem, hogy a kapcsolókörmöket le lehet verni de ezt egy fabokájú ember kuplungolással is megteszi.
Sőt ez most vicces lesz de van olyan barátom aki panaszkodott hogy szar a váltója, mentem a motorjával és én sem tudtam vele váltani annyira magasan állt a kar. Lejjebb állítottuk és azt mondta, hogy most fasza, most tud vele szépen váltani. (Ez egy honda volt)
Részemről ez sima eszmecsere, még csak nem is vita.
Mellesleg én sem vagyok mérnök, csak egy felhasználó...
Max annyival vagyok előrébb mástól, hogy már négy blokkot rugdaltam szét.
Elotte pedig ezt irtam:
"mielott a gazt elvenned, egy picit elobb feszited mar a valtokart"
Igy gyorsabb, mintha akkor tenned mindezt, ha arra varnal, hogy elvedd a gazt.
En viszont palyan csinalom ezt, es szerintem egy kicsit mas, ha utcan egy alacsonyabb fordulaton csinalja az ember, vagy allandoan nyomatekcsucs kozeleben.
De hagyjuk ezt, nem az a kerdes, hogy en vagyok-e debil, vagy az elemelet, hogy a gyorsvalto rossz.
Amúgy gondolom egy ilyen undertail van alárakva:
Futó fórum társról tud valaki valamit? Szerintem az ő motorja volt a legnagyobb inspiráció a típus felé gyerek koromban..
Viccet félre téve még mindig nem írt senki tényleges bizonyítékot hogy ezek a hibák valóban visszavezethetőek a gyorsváltóra. A lefogazás teljesen kizárt, hogy a gyorsváltó hibája lenne.
Elhiszem, hogy a kapcsolókörmöket le lehet verni de ezt egy fabokájú ember kuplungolással is megteszi.
Sőt ez most vicces lesz de van olyan barátom aki panaszkodott hogy szar a váltója, mentem a motorjával és én sem tudtam vele váltani annyira magasan állt a kar. Lejjebb állítottuk és azt mondta, hogy most fasza, most tud vele szépen váltani. (Ez egy honda volt)
Mellesleg én sem vagyok mérnök, csak egy felhasználó...
Max annyival vagyok előrébb mástól, hogy már négy blokkot rugdaltam szét.
"mielott a gazt elvenned, egy picit elobb feszited mar a valtokart"
Igy gyorsabb, mintha akkor tenned mindezt, ha arra varnal, hogy elvedd a gazt.
En viszont palyan csinalom ezt, es szerintem egy kicsit mas, ha utcan egy alacsonyabb fordulaton csinalja az ember, vagy allandoan nyomatekcsucs kozeleben.
De hagyjuk ezt, nem az a kerdes, hogy en vagyok-e debil, vagy az elemelet, hogy a gyorsvalto rossz.