Tudnátok ajánlani hozzáértő szakembert (akár többet is szerte az országban) aki ismeri a típust? - hogy milyennek kell lennie, hogyan kell 'viselkednie gyárilag egy TLR-nek?
(gondolok itt gázreakcióra, menetteljesítményre, stb)
Én úgy tudom, hogy gyárilag mind fekete.
Ez itt a képen tutira polírozva van, amit meg is értek, mert a gyári nekem is lepattogott ahol csak hozzá értem...
Ez most így jobban bírja
Pl Tessék, ezt most hirdették meg, képek alapján jól néz ki és ennek sem fekete a fejidom tartó konzolja..
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/tl_1000_r/suzuki_tl_1000_r-15516448
Nekem volt a tl-ben ebc hh meg brembo SA is. A brembo hidegen, esőben mindenhol jól teljesít utcán, cserébe hamarabb elmelegszik pályán mint az ebc. Meg a brembo kíméli a tárcsát, ami jó pont.
Nekem is EBC tárcsák vannak, EBC HH betéttel. Esőben nekem kb semmit nem ér, illetve indulás után az első fékezésnél érezhetően gyengébb egy kicsit. Ezt leszámítva viszont harap rendesen, és nem volt még vele gondom. Viszonyítani a Brembohoz nem tudom, mert nekem meg olyan nem volt még.
Tudtam hogy káoszt rendeztek a fejemben a bőség zavarában Szóval elvileg gyári a lánckerekem ahhoz szeretnék láncot és ha már új akkor legyen gold.Szóval ha sikerült egynél kiegyeznetek küldenétek linket pontosan arról mert ez nekem egyenlőre így zavaros hogy melyik legyen és nem szeretném ha cserénél japanunicorn a nyakam köré tekerné mert nem stimmel! .És szeretnék gyári méretű lánckerekeket is.. Szóval ha kiegyeztetek akkor linket kösziiiiii
Üdv!
Tudnátok e mondani valami alternatív megoldást az egyszemélyesítő púpba való két gumi láb helyett mert nekem hiányzik a gyári robbantott pedig külön nem hozza...
(gondolok itt gázreakcióra, menetteljesítményre, stb)