Hmm, az autotune hozott annyit pluszban a pcv mellett hogy megérje az árát?
Meg az jutott eszembe ha már olyan nyűgös a kuplung / váltás akkor gyorsváltó esetleg nem lenne jobb?
Teljesen fel lett újítva a blokk, szinte minden új benne. Talán csak a főtengely maradt a régi. Kicsit nagyobb sűrítésű Wiseco dugattyúk, Barnett kuplung aminek erősebbek a rugói is, eléggé alkargyilkos , meg a 6. fokozat a DL1000-ből van beletéve. Kicsit hosszabb az áttétel a gyárinál. nagyjából ennyi a belsőség.
PCV meg Autotune benne van, lambdaszondák behegesztve meg minden, de hogy fasza legyen ahhoz még padozni kell majd.
Ja és úton van egy FactoryPro váltócsillag, arról még nem tudok nyilatkozni.
Az időjárásváltozást, légnyomást a TL gyári vezérlése is kezeli. Ezt irod felül a PC-vel. Aztán innen lehet tökéletesiteni több térképpel, hengerenkénti állitással, autotune stb...
Bár szerintem utcán kevésbé van jeletősége, főleg a motor árához viszonyitva. Egy padon beállitott alap PC teljesen elég kell, hogy legyen.
Ejj de szép az a blokk.. mi került még módosításra rajta? Pl. a kuplung hogyan lett módosítva?
Voltam Agónál, ismeri a típust, PCV lesz belőle..
Amúgy hallottatok a Dynojet Autotune moduljáról? Minden körülményhez beállítja a helyes adagolást (hideg idő, magaslati légnyomás, kánikula, stb. automatikusan lekezeli)
Illetve még arra lennék kíváncsi, hogy miből állt a gyári superbike kit - állítólag volt hozzá..
Ilyesmi akkor szokott előfordulni, amikor a pálca nincs bent a helyén a munkahengerben. Pláne amikor valami nagytudású nem szimmetrikusan húzza meg a csavarokat, akkor be is tud feszülni, attól meg darabos lesz.
A TLR-nél amúgyis gyárilag eléggé kint fog a kupplung, és nem is lehet állítani sehogy. Ez ilyen. Viszont meg lehet szokni, hogy két ujjal kezelve nem kell berántani a markolatig, csak meg kell pöccinteni a váltáshoz.
A gázreakció gyárilag darabos, stabil gáz nem nagyon van, vagy gyorsítasz, vagy motorfékezel. Kb 4500-5000 környékén -nyélgáznál kifejezetten- van egy csuklás, túl sok benzint kap.
Nekem a PCV egész jól megszüntette, mondjuk csak egy hasonló setup térképe van rátöltve, a padozás most tavasszal lesz megejtve valamikor.
Hozzáértő ember meg csak japanunicorn innen a fórumról.
Másra nem bíznám az qrvaélet!
Olyan szinten rövid úton - kint fog a kuplung, hogy ez nem létezhet. magyarán ilyen szar nem lehet, ezt anno nem engedélyezhették japánban...
Volt még egy állítási lehetőség a kuplungkaron, így pár mm-el még kijebb ment (csak legyen hozzá marok ami átfogja) megnézem milyen vele, de muszáj lesz állítani ezen valamit..
A kuplung az ilyen. Ekpalyaval szorit ra, ezert ha nagyobb fordulaton akarod csusztatni ossze fog zarni es te kezzel nem fogod tudni adagolni. Ez nem bug ez feature.
Köszi, esetleg ajánlás kihez érdemes menni ilyen ellenőrzéssel, beállítással? Végh Jana, Ago?
(Ago-nál láttam a teljesítmény listában TLR-re 140Le.. gondolom hátsó keréken, az nem lehet rossz..)
TP-TPS szinkron nem árt az lehet megoldja a problémádat (érzékeny rá) + gyertya csere plusz üz.anyag pumpa nyomás csekkolása.
A kuplungal kapcsolatban ismerek olyat akinek szintén ilyen és semmi baja a kuplungjának. de azért nézd meg hogy levegős-e (valamint folyadék csere), illetve a lamellákat hogy mennyire kopottak.
A dynojet szerintem ezek megnézése után jöhet szóba de nélküle is elég jó szokott lenni az R-es,
u.i.: ezért a nyersesség miatt szeretjük őket :)
Igen, egy próbára is gondoltam, akár topic találkozó alkalmával, vagy egyébként.
Egyelőre darabos gázreakció, kinn fogó kuplung (kb az utolsó 5mm-es karmozgásnál zár hirtelen, ami által vagy lefulladni, vagy majdnem leröpülni lehet induláskor)
és nem valami kisímúlt, egyenletes gyorsítás a jellemző tünetegyüttes..
Mindamellett, hogy tudom, ez egy 'korai injektoros', nagy V2-es motor, nem csekély 220 Kg-jával..
Ha ez olyan jó,mint amilyen szép,akkor @va jó!!!!!!