Jelentem befutottunk! 5 nap 3400km es ebbol kb 2000 kanyar. Mese szep hely ez a Cortina'd Ampezzo hagorol hagora jartunk. Hala istennek eso nelkul megusztuk!A motor szepen teljesitett 0 hibaval ismételten. Csak uj humik kellenek elore es hátra
Pirosnak piros de felnicsík nincs meg proptech matrica sem rémlik!
De Kaposvárról van, ha ez segít valamit. De azért áruld el hogy mi a baja annak a proptech-esnek. Ha itt nem is legalább privátban a husaberg87@gmail.com emailen!
Előre is köszi ✌️
Szia!Próbáld meg hogy be fogod mind a két kipufogót,hogy hald rendesen a blok hangját!illetva ha alapjáraton. Befogot kipufal nem fullad le egy fél perc múlva akkor jok lehetnek a szelepek,kompreszió is
Most még nagy baja nem lehet a hengerfejnek, mert máskülönben már nem üzemelni. A szelepcsésze szokott megrepedni, majd szétrobbanni, emiatt vétel után érdemes egyből egy szelephézag állítással és csésze ellenőrzéssel kezdeni. Utána pedig injektor szinkron állítás jön. Ez az alap.
Még a vezlánc, és főtengely lehet ezeknél bajos, de azt meg úgyis meghallanád, mert rohadtul tud kerepelni. Tapasztalat
Inkább a kipuffhangra, de akkor megadtad a választ a durrogásra, mert ez egy tipikus probléma szokott lenni, így nagy a valószínűsége, hogy a tömítés cseréje után abbahagyja.
Szentesen biztos szívesen megszakértik, és értenek is hozzá
Én attól parázok hogy a hengerfej vagy a szelepek nem faszák esetleg, meg fordulaton is jobban vibrál mint amennyire szerintem még jó. Csak nem tudom hogy elrontottam magam a sor4-gyel és csak azért érzem bajnak, vagy tényleg vibrál, és van valami nemfaszaság!
hangosnak hangos mert nyitott dobok vannak :), de egyébként tutira kifúj a hátsó hengernél a kipuf tömítésnél, azt tudom hogy cserélnem kell! Ha viszont a blokkra gondolsz hogy hangos-e akkor a fene tudja, hallottam már hangosabbat. Szóval annyira nincs szar hangja a motornak mint amennyire szarul jár alacsony fordulaton! Azért is mondtam hogy levinném és közszemlére bocsájtanám mert nagyon nem egyértelmű jeleket produkál :D Egy dolog biztos csak, hogy aki ezt tette vele az igazi szakember!
A kuplung a TLS-nél típushiba. Legjobban akkor jársz ha szerzel olcsón egy bontott TLR kuplungot. Sok esetben még a lamella és rugócsere is csak ideiglenesen oldja meg a gondot.
Rángatás lehet az elírt ECU-tól, injektor szinkrontól is. Nekem a tönkrement ECU cseréje után az újjal csinálja. Főleg hidegen. De nem érdekel mert 5000 alatt ritkán használom. Ha teheted te se tartsd alacsony fordulaton soha, mert többet árt mint használ.
Sziasztok, van egy kis baj! Újra meg TL-esedtem, viszont a korábbi TL-emhez képest most sikerült belenyúlni egy problémás darabba. Ha levinném tréleren Szentesre 26-án, akkor lenne itt valaki vagy többen is akik szakértő pillantást vetnének rá, meghallgatnák és adnának valami jó tanácsot hogy hol is lenne érdemes elkezdenem az operációt?!
Nem jár szépen, 2-3.000-es fordulaton nagyon durván rángat, és csúszik a kuplung, ja jobban durrog annál mint ami még normális (szerintem).
Előre is köszi a segítséget
Addig gondolom autópályán mentetek?