Írhatsz nyugodtan, nem is neked szólt, hanem nagy általánosságban. Én azért nem írok annyit mostanában, mert vagy nem is tudnék segíteni, vagy nekem is leszáll a köd.
Úgyhogy csak akkor írok ha vágom a témát, a hülyeségekre nem reagálok, és így teljes nyugalom van. Csináld te is így!
Lehet, hogy egy kulturálatlan barom vagyok, de nem gondolom, hogy normál estben ne lehetne velem szót érteni.
De valóban halott ügy a forum. Valahogy mindig kihozzák, hogyha az ember segít, és leír valamit, akkor ő a balfasz, mert az xy két csavarhúzóval ingyé megoldotta.
Hogy ide többet nem írok az biztos
Na igen, az én motorom a bontószökevény
Kién nincsen idom?
Ha sajnálsz 100km-t menni egy szerelőért akkor ne csodálkozz ha nem csinálják meg a motorod rendesen, csak összegányolják.
Tljano! Nemtud mindenki 100 km et menni egy szerelöhöz! Azèrt kèrtem itt tanácsot mert mindenki tl el motorozik! Felènk már szervizbensem igen látni! Te biztos ugy születtèl mindent tudtál a motorokról! Megmár mindent tudszis a 29 èveddel! Kurvára nemèrdekel hogy hiszed vagy nem de jólett a motor ! Örülj neki hogy a te bontó szökevènyednek nincs baja!!!! Ès azsem èrdekel mit állitott vagy cserèlt a motoron ugyis azt mond amit akar,lènyeg hogy jó!!!! Biztos mindent amit tudsz az veleszületett
Szerintem mondtam neked magamon kívül 2 kurva jo szerelőt akivel az egész csapat szereltet + beazonositottam neked hogy folytott változat a kramancod. Nem tehetek róla hogy ostoba vagy F levivel egyetemben. Menthetetlen balfaszok vagytok.
Tl jano! Nem a motor tipusa kèrdèses! Nemvárja el senkitöl hogy látatlanban javitson bármitis! Kèrdeztem töled valamit èrtelmes választ nemadtál nemgond! Hisz nemismersz! Menyek bontoba ès meglátom mitkell venni! Ezvolt a te tanácsod! Ugyhogy te menny a picsába!!!!!!!
Azért kell átrakni mert a hűtőben jóval hidegebb közeg van mint a termosztátházban. Tehát a motor vezérlője úgy értékeli hogy a motor még hideg így dúsabban járatja (pedig már üzem meleg) ergó a sok benzint huzamosabb ideig nem tudja elégetni és bekeveri az olajba tehát hamarabb lesz főtengelyes a motor. Tehát a rácstól csak rosszabb hűtést értél el nyári dög melegben. Ez olyan mint amikor a zsigulik hűtőjére raktak karton papírt....
A szinkronnal a pillangó szelepek állásait állítod be egyformára röviden tömören.
Tljano! Igen kaptam tanácsot minden fèlèt senki nemmondta a szinkron állitást senkinek nemjutott eszèbe hogy talán sokat kap ès belefullad a benzinbe! Mit kaptam cserèlj ezt cserèlj azt, ès kezdödött a pumpával szervizes keveset mèrt a másik nál jovolt! Szinkront állitott ès jolett. Höfok kèrdès? Cserèlj házat alakitsd át! 2000 ft bol megoldottam a rácsot. Nyilván olcsobik megoldást keresem ha az jó!
Látod, ennyi vagy. Komplexus hegyek, pláne a tl/el kapcsolatosa, ha valaki nem dicseri akkor már kezdesz haborogni :) nagyon rózsaszin ködben látod a tl-t....
A te dolgod, hogy mit csinálsz a motoroddal, innentől, szerintem mindenki le fog szarni. Kértél tanácsot, adtunk, erre itt okoskodsz, hogy milyen fasza szerelőt találtál aki megoldotta neked pik-pakk olcsón. ahamm.
Úgyhogy csak akkor írok ha vágom a témát, a hülyeségekre nem reagálok, és így teljes nyugalom van. Csináld te is így!
De valóban halott ügy a forum. Valahogy mindig kihozzák, hogyha az ember segít, és leír valamit, akkor ő a balfasz, mert az xy két csavarhúzóval ingyé megoldotta.
Hogy ide többet nem írok az biztos
Kién nincsen idom?
Ha sajnálsz 100km-t menni egy szerelőért akkor ne csodálkozz ha nem csinálják meg a motorod rendesen, csak összegányolják.
A szinkronnal a pillangó szelepek állásait állítod be egyformára röviden tömören.
Szinkronállítást megelőzi a veszteségmérés, és szelephézag állítás. Tuti kis szerelőt találtál.
Nem.