Akkor mitől megy a motorod? Karbis, vagy mi :D
Próbáld belőni a típust. Az e04 jelű francia változat az vezérműtengellyel fojtott.
Német változatok is voltak fojtva.
Tl Jano! Mas szám nekem nincs olyan dobozom sincs amit fènykèpen küldtèl ülèsem alja átvan alakitva az aksi miatt. Forgalmibol küldjek valamit? A höfok 77 az baj?
Hátsó ülést le kell venni, onnan talán már látható. Legfelső számot írd ide meg. Ki tudja milyen változat a motorod.-
S-est le szokták vézérműtengellyel is folytani, kisebbek e a bütykök. Ehhez hozzájön a szar benzinpumpád, egyoldalas kipuff, és hgy nincs idomod. Aztán máris nem megy a motor
egyébként mi az hog nem megy többet?
- hatodikban megáll (megtorpan) kb 180-nál?
- és ha visszaváltasz 5-be akkor a sebesség korlátozza le (180 megint) vagy ugyanaz a fordulat?
nincs benne utólagos fokozat kijelző vagy egyéb kütyü?
Sziasztok! Pumpám biztos rossz azt mèrtèk. Lehet van mèg másis 19 re kaptam időpontot szervizbe,megnèzem a vázszámot hazaèrek. Elektronikával lehet kezdeni valamit?
Jaja, én is elektronikai korlátozásra tippelnék. Nekem is volt olyan rendszer fent, ahol le volt hegesztve az egyik oldal, és simán vitte a 250 környékét. Ha pumpa hiba lenne, akkor érezhetően megtorpanna üzemanyaghiány miatt. De ha megy rendesen csak a végsebesség gyenge, akkor az elektronika lehet... Azért a légszűrőházba sem árt belenézni, hogy nincs-e szűkítő.
Próbáld belőni a típust. Az e04 jelű francia változat az vezérműtengellyel fojtott.
Német változatok is voltak fojtva.
http://wotid.com/tls/content/view/25/49/
http://www.tlzone.net/forums/a...
S-est le szokták vézérműtengellyel is folytani, kisebbek e a bütykök. Ehhez hozzájön a szar benzinpumpád, egyoldalas kipuff, és hgy nincs idomod. Aztán máris nem megy a motor
Van ez ecu, és azon van egy szám
- hatodikban megáll (megtorpan) kb 180-nál?
- és ha visszaváltasz 5-be akkor a sebesség korlátozza le (180 megint) vagy ugyanaz a fordulat?
nincs benne utólagos fokozat kijelző vagy egyéb kütyü?
Pierburgot kell bele venni. Valami 1.5-ös deawoo-jé pont jó bele.