Azt sajnos nem tudom a mérési adat főtengelyre volt számítva avagy keréken mérték....az is lehet, hogy egy következtetett körülbelüli értéket adtak meg ami akkor annyi ha a csillagok együtt állása is kedvez :D
Próbáltam megkeresni a hirdetést, több lépcsős szettet árultak, volt csak gyári méretű de más kialakítású dugattyú aztán volt 2 vagy 3 túl méret, aztán ami már hegerekkel, hajtókarokkal, vez és főtengellyel minden egyébbel stb.stb az az adat le/nm ha jól emlékszem már az 1300ccm-re vonatkozott és a legdrágább teljes szettre. Persze a csuda tudja, hogy így van-e vagy sem. Van olyan ember aki a nicasilozást csinálja már ha az jó lenne. (Talán egyet jetekben is olyan a henger ha jól emlékszem)
150le 130Nm szokott lenni az 1200-es TLR, egy vastagabb leömlővel.
Mondjuk ha sikerült tartós megoldást találnotok a henger bevonatolására, én már rendelem is a nagyobb dugattyúkat
Sam Matthewman 1200-as kompresszoros TL1000S-e tudott 187LE-t keréken, szóval nem lehetetlen a brutál tuning. De az versenymotor, kb bármikor széthullhat, és biztos vagyok benne, hogy ötszámjegyű volt a rálocsolt lóvé fontban...
Nezelodtem, korabban irtam is...Ducati 10-1198-at...de az nem lenne meglepetes :) arrol mindenki tudja, hogy nagyon eros stb. ez a kis Oregasszony mar ritka es ha picit megnedvesitjuk akkor meg kepes elvezni rajta az ember
Arultak komplett keszletet...tenyleg mindent. Hajtokarok, hengerek, dugok, tengelyek, talan injektorok is benne voltak nem emlekszem pontosan. A fek kerdese is erdekes lehet de a rugostag le lett cserelve wilbersre kerdes a hatso es az elso villat is lehet updatelni?
A blokkba nem nyúlnék bele... Fel lehet hozni kb 150-160 lóerőre, ha ráköltesz még 3 TL árát. Egy K3-as gixxer akkor is lelépi bárhol bármikor.
Utcára szerintem bőven elég ez a 135 ló. Versenymotornak meg elavult technika akármilyen tuninggal...
Ha meg van nyitva a pénzcsap, én inkább fékre meg futóműre költenék. (Brembo+Öhlins+Carrozzeria)
Akkor vegyél egy rendes motort ha ilyen sokat keresel :D
De a csuszokuplung csak motorfeknel jelentkezik, nem engedi blokkolni a kereket ha visszavaltasz durvan. A lancrangatas kis fordulaton az meglesz midnif vagy most nem ertem mit is szeretnel.
Most olvasgatom, de majd tovább küldöm a srácnak is aki csinálja a többit is. nekem nem tudom minden része teljesen világos lesz-e :D Köszönöm szépen a segítséged!
Mivel szét van szedve így nézegettem az első lépcsős Big Bore kittet, valakinek van ilyen beépítve ez a magasabb kompressziós dugó egyebek, vagy a 2. lépcsős ahol befecskendezők, tengely, dugó szóval minden módosított?
nekem az egy heti keresetem, így ha valóban jelentős a különbség akkor igen...érdekes lehet.
Wilbers tag van benne, Bódis egyebek...én szeretem ezt a motort és azért költök rá, nem a "megéri nem éri" kérdés ez.
Nézegetek ducati 1198-at is, ha úgy alakul akkor ezt lehet le fogom cserélni, de attól függetlenül amig meg van addig ezt szápítgetem. 0-ra szét lett-van szedve, újra fényezve a blokk is fel lesz újítva teljesen, fékek...örömmel tölt el a tudat, hogy jó lesz.
Picit a gúgliban kutakodva utángyártott valóban jó csúszó kuplungot nem találtam csal pár házi átalakítást GSXR-ről TL-re.De egy profi szintű ilyen cucc veri az 1000 eurot.
Komolyan kell neked egy KB 3 kilóba fájó cucc?
Ez a motor értékének fele.ű
Amúgy V2-ben pont az a bugi hogy visszadobálva riszál mindenfelé.
Nem tartom magam egy hülye gyereknek, igaz, hogy nem vagyok versenyző és biztosan van aki ügyesebben motorozik valamint a kérdést konkrétabban is feltehettem volna de azt gondoltam lehet érteni. Nekem az volt a bajom, hogy hiába a vadonat új gumi és a váltás előtti gázfröccs gyakran rázott és csattogott a lánc egyebek.
Én nem kérdőjeleztem meg senkinek a szakértelmét, csak azt írtam le amit tapasztaltam és kérdeztem amire kíváncsi voltam.
Nyilván nem egy mai fejlesztés, de arra gondoltam, ha van jobb akkor esetleg lehetne-e egyfajta update?!
Van benne csuszókuplung(antihopping) de nem egy csúcsfejlesztés, azt nem várhatod el tőle hogy minden körülmény között, bármekkora motorféknél nem fog megcsúszni a kerék.
Mi a problema azzal ahogyan irok? Nem vagyok szerelo mindossze erdeklodtem. A michlen jelenlegi 2 komponensu sport gumija van rajta amit nem tartok vacaknak ha jol emlekszem 500km van benne. Nem igazan tudom eldonteni, hogy gyoker vagy vagy ilyen a humorod ezert reagaltal-e igy?@
Mondjuk ha sikerült tartós megoldást találnotok a henger bevonatolására, én már rendelem is a nagyobb dugattyúkat
Utcára szerintem bőven elég ez a 135 ló. Versenymotornak meg elavult technika akármilyen tuninggal...
Ha meg van nyitva a pénzcsap, én inkább fékre meg futóműre költenék. (Brembo+Öhlins+Carrozzeria)
De a csuszokuplung csak motorfeknel jelentkezik, nem engedi blokkolni a kereket ha visszavaltasz durvan. A lancrangatas kis fordulaton az meglesz midnif vagy most nem ertem mit is szeretnel.
Mivel szét van szedve így nézegettem az első lépcsős Big Bore kittet, valakinek van ilyen beépítve ez a magasabb kompressziós dugó egyebek, vagy a 2. lépcsős ahol befecskendezők, tengely, dugó szóval minden módosított?
http://www.tlzone.net/forums/p...
Wilbers tag van benne, Bódis egyebek...én szeretem ezt a motort és azért költök rá, nem a "megéri nem éri" kérdés ez.
Nézegetek ducati 1198-at is, ha úgy alakul akkor ezt lehet le fogom cserélni, de attól függetlenül amig meg van addig ezt szápítgetem. 0-ra szét lett-van szedve, újra fényezve a blokk is fel lesz újítva teljesen, fékek...örömmel tölt el a tudat, hogy jó lesz.
Komolyan kell neked egy KB 3 kilóba fájó cucc?
Ez a motor értékének fele.ű
Amúgy V2-ben pont az a bugi hogy visszadobálva riszál mindenfelé.
Én nem kérdőjeleztem meg senkinek a szakértelmét, csak azt írtam le amit tapasztaltam és kérdeztem amire kíváncsi voltam.
Nyilván nem egy mai fejlesztés, de arra gondoltam, ha van jobb akkor esetleg lehetne-e egyfajta update?!
Van benne csuszókuplung(antihopping) de nem egy csúcsfejlesztés, azt nem várhatod el tőle hogy minden körülmény között, bármekkora motorféknél nem fog megcsúszni a kerék.