Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt sajnos nem tudom a mérési adat főtengelyre volt számítva avagy keréken mérték....az is lehet, hogy egy következtetett körülbelüli értéket adtak meg ami akkor annyi ha a csillagok együtt állása is kedvez :D
Próbáltam megkeresni a hirdetést, több lépcsős szettet árultak, volt csak gyári méretű de más kialakítású dugattyú aztán volt 2 vagy 3 túl méret, aztán ami már hegerekkel, hajtókarokkal, vez és főtengellyel minden egyébbel stb.stb az az adat le/nm ha jól emlékszem már az 1300ccm-re vonatkozott és a legdrágább teljes szettre. Persze a csuda tudja, hogy így van-e vagy sem. Van olyan ember aki a nicasilozást csinálja már ha az jó lenne. (Talán egyet jetekben is olyan a henger ha jól emlékszem)
150le 130Nm szokott lenni az 1200-es TLR, egy vastagabb leömlővel.
Mondjuk ha sikerült tartós megoldást találnotok a henger bevonatolására, én már rendelem is a nagyobb dugattyúkat
Sam Matthewman 1200-as kompresszoros TL1000S-e tudott 187LE-t keréken, szóval nem lehetetlen a brutál tuning. De az versenymotor, kb bármikor széthullhat, és biztos vagyok benne, hogy ötszámjegyű volt a rálocsolt lóvé fontban...
És kompresszoros volt? Mert az lehet tud 180 lovat...
Aham 180le. Ejj.
Nezelodtem, korabban irtam is...Ducati 10-1198-at...de az nem lenne meglepetes :) arrol mindenki tudja, hogy nagyon eros stb. ez a kis Oregasszony mar ritka es ha picit megnedvesitjuk akkor meg kepes elvezni rajta az ember
A loerot tekintve pontos adat nem volt csak kb. 180le es 135nm...azert a K3-as mar izzadhatna
Arultak komplett keszletet...tenyleg mindent. Hajtokarok, hengerek, dugok, tengelyek, talan injektorok is benne voltak nem emlekszem pontosan. A fek kerdese is erdekes lehet de a rugostag le lett cserelve wilbersre kerdes a hatso es az elso villat is lehet updatelni?
A blokkba nem nyúlnék bele... Fel lehet hozni kb 150-160 lóerőre, ha ráköltesz még 3 TL árát. Egy K3-as gixxer akkor is lelépi bárhol bármikor.
Utcára szerintem bőven elég ez a 135 ló. Versenymotornak meg elavult technika akármilyen tuninggal...
Ha meg van nyitva a pénzcsap, én inkább fékre meg futóműre költenék. (Brembo+Öhlins+Carrozzeria)
Akkor vegyél egy rendes motort ha ilyen sokat keresel :D

De a csuszokuplung csak motorfeknel jelentkezik, nem engedi blokkolni a kereket ha visszavaltasz durvan. A lancrangatas kis fordulaton az meglesz midnif vagy most nem ertem mit is szeretnel.
Ott mindig megy,bár mehetnél trollkodni mert leült.
A banditosban ott se voltam. Mégis ment a buli :)
Dr. blokkgyilkos,a hornetes ámokfutásodat tanítani kéne mint a Troll legfontosabb ismérvei.
Le szokták hegeszteni a kuplung közepét, vagyis kiiktatják a szerkezetet.
Na, a két polihisztor
Most olvasgatom, de majd tovább küldöm a srácnak is aki csinálja a többit is. nekem nem tudom minden része teljesen világos lesz-e :D Köszönöm szépen a segítséged!
Mivel szét van szedve így nézegettem az első lépcsős Big Bore kittet, valakinek van ilyen beépítve ez a magasabb kompressziós dugó egyebek, vagy a 2. lépcsős ahol befecskendezők, tengely, dugó szóval minden módosított?
Akkor eztet nézd át.Például.

http://www.tlzone.net/forums/p...
nekem az egy heti keresetem, így ha valóban jelentős a különbség akkor igen...érdekes lehet.
Wilbers tag van benne, Bódis egyebek...én szeretem ezt a motort és azért költök rá, nem a "megéri nem éri" kérdés ez.
Nézegetek ducati 1198-at is, ha úgy alakul akkor ezt lehet le fogom cserélni, de attól függetlenül amig meg van addig ezt szápítgetem. 0-ra szét lett-van szedve, újra fényezve a blokk is fel lesz újítva teljesen, fékek...örömmel tölt el a tudat, hogy jó lesz.
Picit a gúgliban kutakodva utángyártott valóban jó csúszó kuplungot nem találtam csal pár házi átalakítást GSXR-ről TL-re.De egy profi szintű ilyen cucc veri az 1000 eurot.
Komolyan kell neked egy KB 3 kilóba fájó cucc?
Ez a motor értékének fele.ű
Amúgy V2-ben pont az a bugi hogy visszadobálva riszál mindenfelé.
Nem tartom magam egy hülye gyereknek, igaz, hogy nem vagyok versenyző és biztosan van aki ügyesebben motorozik valamint a kérdést konkrétabban is feltehettem volna de azt gondoltam lehet érteni. Nekem az volt a bajom, hogy hiába a vadonat új gumi és a váltás előtti gázfröccs gyakran rázott és csattogott a lánc egyebek.
Én nem kérdőjeleztem meg senkinek a szakértelmét, csak azt írtam le amit tapasztaltam és kérdeztem amire kíváncsi voltam.
Nyilván nem egy mai fejlesztés, de arra gondoltam, ha van jobb akkor esetleg lehetne-e egyfajta update?!
Mind a két jelző igaz rá

Van benne csuszókuplung(antihopping) de nem egy csúcsfejlesztés, azt nem várhatod el tőle hogy minden körülmény között, bármekkora motorféknél nem fog megcsúszni a kerék.
*Michelin
Koszonom szepen a segitseged!elmeletileg darabjaira szedik jelenleg, szoval majd kiderul.
Mi a problema azzal ahogyan irok? Nem vagyok szerelo mindossze erdeklodtem. A michlen jelenlegi 2 komponensu sport gumija van rajta amit nem tartok vacaknak ha jol emlekszem 500km van benne. Nem igazan tudom eldonteni, hogy gyoker vagy vagy ilyen a humorod ezert reagaltal-e igy?@