Azért van ilyen motorom, mert fenn tudom tartani kényelmesen, és nem kell azzal foglalkoznom, hogy miből csinálom meg ha baj van. Ha lenne egy gyönyörű gyári, törésmentes akármim, amire fizetem akár a hitelt, és több százezer egy idomszett, akkor tuti nem tudnék egy jót motorozni vele. 1-2 évente eddig mindig volt valami elcsúszás féle, egy kivételével minden motoromba szétvágtam a blokkot (valamiben többször is), így már beletörődtem a a sorsomba
Micsoda tervek! Nagyjából a 3. összetörés után szerintem elkezdesz vigyázni is rá! Nem hinném, hogy minden pénzedet motoralkatrészre szeretnéd költeni.
Futómű-fék átépítésnél elvesztem rendesen, mire a mostani állapot eljött. Mondjuk nem bántam meg, mert 230-nál is le lehet tenni lapra, azt meg a gyáriva nem mertem volna megcsinálni
3 gyári rugóstag (abból mondjuk kettő nálatok van felújítva)
1 gsx-r rugóstag, ami kuka lett (nem vált be)
1 "teherautó" rugó :) (nem vált be)
1 nissin radiális munkahenger
3 garnitúra első fékbetét amit vagy kidobtam vagy elosztogattam, mert nem tetszett amit csinál
Olyanok, mint karbon sárvédők, vázfestés, tükrök, karok stb.. nem annyira fontos extrák
Mai nap kicsit unatkoztam, és kikalkuláltam mennyibe került nekem az elmúlt 4 szezon, és 35.000 megtett kilométer .Lehet röhögni Szerintem még volt ami kimaradt.
Motor vételára: 430.000 Ft.
Lapírozás, biztosítás, súlyadó: 200.000
Meghibásodás, kopóalkatrészek, meg egy blokkfelújítás: 490.000 Ft.
"Értelmetlen" tuning, festegetés: 400.000 Ft.
Gumi: 200.000
Olaj+szűrők: 100.000
És ami a legelborzasztóbb, egy megsaccolt benzinköltség kb 1millió.
Jó is a régi autó, mert a maiak szart se érnek. Mondom úgy, hogy viszonylag fiatal kocsim van boltbajárásra
Hobbinak egy ilyet 280z-t egyszer még beszerzek, és helyreállítok, ha már a TL-en nem lesz mit átalakítani Meg rámszakad bank
A szimmeringek már csak ilyenek. Egyszer csak elfossák magukat. Úgyhogy nincs más hátra, mint szétszedni, elmosogatni mindenét és friss olajjal, új szimmeringel összerakni. Jó munkát!
Annyi előnyöm van, hogy én már 13 éve locsolom bele a lóvét.
3 gyári rugóstag (abból mondjuk kettő nálatok van felújítva)
1 gsx-r rugóstag, ami kuka lett (nem vált be)
1 "teherautó" rugó :) (nem vált be)
1 nissin radiális munkahenger
3 garnitúra első fékbetét amit vagy kidobtam vagy elosztogattam, mert nem tetszett amit csinál
Olyanok, mint karbon sárvédők, vázfestés, tükrök, karok stb.. nem annyira fontos extrák
Nálam bevalt.
Jah es a paypal arhivumot tiltott teruletnek nyilvanits.
Motor vételára: 430.000 Ft.
Lapírozás, biztosítás, súlyadó: 200.000
Meghibásodás, kopóalkatrészek, meg egy blokkfelújítás: 490.000 Ft.
"Értelmetlen" tuning, festegetés: 400.000 Ft.
Gumi: 200.000
Olaj+szűrők: 100.000
És ami a legelborzasztóbb, egy megsaccolt benzinköltség kb 1millió.
2millió 820 ezer
Olcsó hobbi na...
Hobbinak egy ilyet 280z-t egyszer még beszerzek, és helyreállítok, ha már a TL-en nem lesz mit átalakítani Meg rámszakad bank
Mert mi van a celicaval,amikor utoljára láttam,még működött.