Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

El van rakva.
Úgy tűnik létezik belőle dual channel megoldás is direkt V2-es motorokhoz.
Már csak az a kérdés, hogy a TLR-hez jó-e a PCV, vagy a PCIII-al kompatibilis-e az Autotune modul...
Elméletileg járok majd a tél folyamán, de hogy mikor azt pontosan nem tudom. Ha elteszed a rugót azt nagyon megköszönném :)
Vagy jársz Pesten és neked adom a rugót.
Zörgés még attól is lehet, hogy az állítócsavarokon lévő műanyag anyákon mozog a projektor "lába" 2-3 mm-t. Én megragasztottam, de még mindig hallok némi zörgést rossz úton.
Igen arra gondolok. A zörgés mondjuk nem izgat, mert füldugóba megyek, de a tompított csak kell egyszer :)
Értem. Nekem van egy projektorom, zörgős az is, a lencse lazult ki, könnyen javítható. Van rajta rugó, ha arra gondolsz, ami az izzót rögzíti.
Nem kaptam meg.
Sierült eltörnöm a rugót, így most tompítottam nincs. Meg zörög a bele :)
Neked minek a lámpa? Tied jó.
szia, irtam uzenetet
szia, irtam uzenetet
Üdv!

2 db műanyag (szívócső) mennyibe kerül?
Nem. Nem egyirányú ám egy ECU port. Azt kell megakadályozni ott pl, h ne kapjon a motorvezérlő az adott vezetéken feszültséget...
Igen, PCV és Autotune. Viszont sztem ez csak 1 szondás...
hi,

Fejidomtartó konzol , és lámpa mennyi?
A téli projekt nekem is egy kis elektronikai tuning lesz.
Eddig úgy voltam vele, hogy PowerCommander+padozás, de sokkal jobban tetszene egy folyamatosan kalibráló cucc.
Mint ez:
http://motorinfo.hu/teszt/2009/04/14/teszt_motty_electronics_afr_tuner_az_eletronikai_tuningok_csucsa/
Csak ez a cég már megszűnt...
Létezik valami hasonló eszköz, ami hengerenkénti lambdával folyamatosan szabályoz?
Ha padon írtuk volna azonnali visszajelzéssel akkor azért nem olyan gáz az bár az alapjárat gond valószínűleg nem az lehetett, az viszont tény, hogy a pc és tsai teljesen más és sokkal jobbak. Magamnak néha átírogatom ahogy éppen gondolom, de a legjobb mindig akkor amikor megunom a szórakozást és visszaírom gyárira.
Nincs azzal baj de azzal a 4 érték változtatásával nem lehet csodákat várni. Inkább úgy mondanám hogy kompenzálására jó.
Eddig még senki nem dícsérte a gyári PC megírását. Power Commander lenne a tuti.
Azért van középút túl dús és túl szegény keverék között még a TL-nél is. Nekem a fekete túl sokat kapott, de csak a hátsó hengernél. Megírattam és jó lett. Most a piros keveset kap, talán jövőre megíratom azt is.
Valami ilyesmi, akkor hagyom a picsába, nem nyúlok hozzá. Lényeg, hogy melegen harapjon Viszont most nem is torpan 5-6ezernél.
Mikor az enyémet is megirattam alapjáratra hogy sokat kapjon akkor pöccre indult hidegben is viszont betyáros volt a benzin szag. :)
Melegben meg meg akart fulladni a benyától :)