Úgy tűnik létezik belőle dual channel megoldás is direkt V2-es motorokhoz.
Már csak az a kérdés, hogy a TLR-hez jó-e a PCV, vagy a PCIII-al kompatibilis-e az Autotune modul...
Zörgés még attól is lehet, hogy az állítócsavarokon lévő műanyag anyákon mozog a projektor "lába" 2-3 mm-t. Én megragasztottam, de még mindig hallok némi zörgést rossz úton.
A téli projekt nekem is egy kis elektronikai tuning lesz.
Eddig úgy voltam vele, hogy PowerCommander+padozás, de sokkal jobban tetszene egy folyamatosan kalibráló cucc.
Mint ez:
http://motorinfo.hu/teszt/2009/04/14/teszt_motty_electronics_afr_tuner_az_eletronikai_tuningok_csucsa/
Csak ez a cég már megszűnt...
Létezik valami hasonló eszköz, ami hengerenkénti lambdával folyamatosan szabályoz?
Ha padon írtuk volna azonnali visszajelzéssel akkor azért nem olyan gáz az bár az alapjárat gond valószínűleg nem az lehetett, az viszont tény, hogy a pc és tsai teljesen más és sokkal jobbak. Magamnak néha átírogatom ahogy éppen gondolom, de a legjobb mindig akkor amikor megunom a szórakozást és visszaírom gyárira.
Azért van középút túl dús és túl szegény keverék között még a TL-nél is. Nekem a fekete túl sokat kapott, de csak a hátsó hengernél. Megírattam és jó lett. Most a piros keveset kap, talán jövőre megíratom azt is.
Mikor az enyémet is megirattam alapjáratra hogy sokat kapjon akkor pöccre indult hidegben is viszont betyáros volt a benzin szag. :)
Melegben meg meg akart fulladni a benyától :)
Már csak az a kérdés, hogy a TLR-hez jó-e a PCV, vagy a PCIII-al kompatibilis-e az Autotune modul...
2 db műanyag (szívócső) mennyibe kerül?
Fejidomtartó konzol , és lámpa mennyi?
Eddig úgy voltam vele, hogy PowerCommander+padozás, de sokkal jobban tetszene egy folyamatosan kalibráló cucc.
Mint ez:
http://motorinfo.hu/teszt/2009/04/14/teszt_motty_electronics_afr_tuner_az_eletronikai_tuningok_csucsa/
Csak ez a cég már megszűnt...
Létezik valami hasonló eszköz, ami hengerenkénti lambdával folyamatosan szabályoz?
Melegben meg meg akart fulladni a benyától :)