Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így már értem. A tiédhez hasonló még relatív könnyen kivitelezhetőnek tűnik. Mindegy, dobba néztem 50-es belső átmérőjű csövet. Az megy bele.
az enyém módosítva lett az előbb leírtak alapján. itt a képen az összekötő is végig 50-es (gyárilag) mint az M4 rendszernél és ott a dob belseje 50-es.
a falvastagság na az jó kérdés mert már nem emlékszem de 1 vagy 1,5
Lent van igen összekötés. Az enyém hengertől 45-50-60 azaz a hengerből kijön majd 50 utána az összekötő felbővül 50-60-ra és a dob 52-s.
A Tl akra rendszernél is így változnak a keresztmetszetek és a dob is ekkora.
Jobban hát nem tudom. Azt tudom hogy kell neki még kakaó mert a gyári ecu-al torpan és nem igazán akarja az igazságot. Fi-tunerel és yoshi térképpel jónak tűnik de nem tökéletes. Szóval padozni kell...
Végig 55-ös, vagy ez mekkora?
A TL gyári rendszere 45-ös.
A Te rendszerednél van az X alakú összekötés az alján. Ott csak egymás mellett vannak a csövek, vagy egybe van nyitva? Mekkora az anyagvastagság? 1mm-es? Jobban megy most, vagy csak a hangja lett brutál? Nemek mondjuk fájt a szívem, enyém csak csetteg
igen 60-as és ovál a perfcső viszont a rendszer nem teljesen 60-as a yoshinál sem csak az összekötő bővül fel a dobhoz 60-ra.
Az akra rendszer a TL-nél olyan mint az enyém. vagyis nagyon hasonló. És ott is felbővül 60-ra a dobnál de a dobban 50-s cső van
öcsimura csinálta az enyémet is. és ő javasolta...(de elég hangos így is)
de nálad ugye azt is hozzá kell tenni hogy a rendszer is akkora.
Janonál meg a gyári rendszer van az meg asszem 40-45-s?...
A yoshi rendszerek 60-asok, de a perforáltcső ha jól tudom ovális a dobban.
Ez milyen rendszer?
Szerintem simán lehet a perforáltcső 60-as, nekem elég rövid a két dob, nem szokott kiégni, sőt az egész rendszer 60-as kivéve a leömlőkből kb 20cm.
Nem veszett el a nyomaték, sőt.. mentem pár rsv-vel és az enyém mindegyiknél jobban ugrott alulról.
Oké. Köszi!
Mivel nem nagy maga a dobod es a palástja sem így 50-52-nel nagyobbat nem tennék bele mert hamar kieg illetve az 50-el is elég hangos lesz és a gáz áramlás is javul tőle. A vége meg maradhat a régi.
Az enyemben 52-es a belső átmérő és tudod hogy szól bár ugye nalam előtte is van keresztmetszet amin szalad kifelé a gáz :))
Egyelőre a dobom átalakításán agyalok. 40-es cső van benne ami egy ponton még szúkített is. 55-ös perforáltcső vajon jó lenne bele? Az mennyire gond ha a vég marad 45-ös. Vagy jobb ha kúpos perforáltcsövet rakok bele 55-45-ig szűkülve?
Ismerek olyat aki siman megcsinálja ;)
Téli projekt vállalkozó szelleműeknek
Könnyen meglehet hogy német vagy francia piacos gép és a szívó torkokban még ott a szűkítő. Csak egy tipp.
Akkor ott valami nagyon nem oké...
Negyedikben többet kéne mennie...
Mekkora lánckerekek vannak fent?
Köszi!
Nekem 212 a vége, az kevés.
Leszabályoz.
Hali!
A gyári lánckerék TL1000R-nél 17-39.
Ezt csak óra szerint néztem, 285 volt a vége, de 9500-nál nem pörgött tovább.
Több éve járok 17-43 lánckerekekkel, így GPS-szel mérve 270 a vége, itt szabályoz 6-ban.
Pont elég közútra szerintem...
Sziasztok!

Mérte már le valaki a végsebeséget gps-el?
Mértem, de kevésnek vélem.
A gyári lánckerék fogazást tudja valaki?
lehet motort így tárolni?
A barátság Kedves Gyuri nem itt van ez inkább neveldébe ment át csak a tanonc kiment wc-re
...azt hittem barátok vagytok!
tanulj inkább tiszteletet,jómodort jobban jársz
Letiltalak én is :D