Szia.
Köszi, Janó felhívta rá a figyelmünket reggel.
Mert ugye nekünk nincs gyári. Majd egyszer kell vennünk.
De amúgy, most a Frankeinsteinre megy a lové.
Ktm lc4 640 és nincs miröl tovább beszélni :) drz ugyanilyen nehéz de 20loerovel kevesebb, gyengebb futomuvel es fékkel. 640, vagy ha van ra tobb penzed akkor 690... többit el kell felejteni erre a célra.
Még a régi enduro/cross időszakomból volt szerencsém egy két gépet kipróbálni hosszabb/rövidebb utakon. Nekem ugye Husaberg FC600-am volt, az egy őrült nem normális motor. Eléggé szervíz igényes, abszolút verseny orientált tervezés. Már az is sokat elárul, hogy 600 ccm és 1 liter olaj kell a blokkba. Olajszűrő 1 db, mosható tampon szerű valami. Ktm lc4-ben ha jól tudom 4 vagy 5 ilyen van. Szóval. Erőre a Husaberg volt a legdurvább amivel mentem. Baráti körben DRZ400, Yamaha WR400 KTM LC4 prestige. A Ktm eléggé meggyőző erőre, de megoszlanak róla a vélemények, haveromnak a 2-3 év alatt komoly gondja nem volt vele. Eléggé sok rohangál belőle, szerintem alkatrész nem probléma, bár szerintem eléggé túlértékelt termék, mármint árban. DRZ szerintem kurva jó választás, sokmindent kibíró blokk, mondjuk egy DRZ-E verzió már eléggé combos egy kis baromkodáshoz, és nem kell a gatyádat rákölteni. A Yamaha nagyon jó gép volt, 4 év alatt nulla műszaki problem, futómű fék szerintem a legjobb volt, de nekem kicsit gyenge volt.
Szerintem a Husqvarna-val vigyázz, abból azért nincs olyan sok, nem biztos, hogy találsz megkímélt példányt. Erőre kb Husaberg és KTM, és pont ezért szerintem 10 éves korukra ezeket rendesen le is amortizálják. Szerintem a Husi-val be lehet szopni. Én azt mondom DRZ, egypár évig biztos elég, ha meg kinőtted jó eséllyel túl is tudsz rajta adni és nem kell a gatyádat rákölteni az R6 mellett.
De tény, hogy a Husaberg után mondjuk egy gurulásnál cseréltem valamelyik haverral akár a Yamahára akár a DRZ-re, akkor az volt az érzésem, hogy "baszki mennyire nem megy".
Nekem is nagyon hiányzik az 1 henger, bár én aszfaltra csak TL. Nekem a bütykös gumi és a terep hiányzik. Egy ideig én is agyaltam hogy veszek, de rájöttem, hogy csóró vagyok én ennyi szart fent tartani.
Még régebben próbáltam az lc4 blokkos ktm-et amikor bejött. Kb 8-10éve, de akkor se éreztem iszonyat erősnek. Drz még lomhább. Leáttételezve lehet jo lenne.
Nekem a husaberg fs 650 lenne a vágyam :D kizárt hogy megálljam h ne huzzam neki folyton :D
Pont ezen dillemmázok én is (mert pénzem nincs venni bármit is ). PL a drz400 elnyűhetetlen, meg faék egyszerű, de állítólag keményebb pályázós supermotozásra nem jó. Üzemórásnál meg 60 óránkánt 200.000 a felújítás. Jó, ha nem mész állat módon, biztos ki lehet tolni mondjuk 100 órára, de akkor is ráköltöd a gép árának a negyedét, felét minden nagyszervíznél.
Én most Husqarna sm610s-t nézek, nem üzemórás, van benne erő a nagyobb köbcenti miatt, és egész jókat olvastam róla. Ja, és van hozzá cross szett is, ami nem egy utolsó dolog télire
Hasonlóan idióta ismerőseink vannak Az egyik gyerekkori haverom jött fel Pestre simsonnal (~200km), és az apja adott neki 4 liter keveréket az útra a hátizsákban. Persze műanyagflakonban, ami félútra feloldódott, és mindent eláztatott mire észrevette. Az egsz gyereknek 2 napig benzinszaga volt utána.
Te hogy állsz a masinával? Alakul, vagy még jegelve?
De ha még nyerni is akarnék rajta, akkor kb 5 millát kéne kérnem érte.
Biztos tolonganának a vevők...
Meg van még egy nullkm-es is elfekvőben.
A motor tényleg szép fele áron meg is érné...
http://suchen.mobile.de/fahrze...
www.ebay-kleinanzeigen.de&...]http://suchen.mobile.de/motorr...[/url]
Köszi, Janó felhívta rá a figyelmünket reggel.
Mert ugye nekünk nincs gyári. Majd egyszer kell vennünk.
De amúgy, most a Frankeinsteinre megy a lové.
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Szerintem a Husqvarna-val vigyázz, abból azért nincs olyan sok, nem biztos, hogy találsz megkímélt példányt. Erőre kb Husaberg és KTM, és pont ezért szerintem 10 éves korukra ezeket rendesen le is amortizálják. Szerintem a Husi-val be lehet szopni. Én azt mondom DRZ, egypár évig biztos elég, ha meg kinőtted jó eséllyel túl is tudsz rajta adni és nem kell a gatyádat rákölteni az R6 mellett.
De tény, hogy a Husaberg után mondjuk egy gurulásnál cseréltem valamelyik haverral akár a Yamahára akár a DRZ-re, akkor az volt az érzésem, hogy "baszki mennyire nem megy".
Nekem is nagyon hiányzik az 1 henger, bár én aszfaltra csak TL. Nekem a bütykös gumi és a terep hiányzik. Egy ideig én is agyaltam hogy veszek, de rájöttem, hogy csóró vagyok én ennyi szart fent tartani.
Nekem a husaberg fs 650 lenne a vágyam :D kizárt hogy megálljam h ne huzzam neki folyton :D
Én most Husqarna sm610s-t nézek, nem üzemórás, van benne erő a nagyobb köbcenti miatt, és egész jókat olvastam róla. Ja, és van hozzá cross szett is, ami nem egy utolsó dolog télire