És ez mit befolyásol? 2 nap alatt itt vagy motorral... De ha folyamatosan jössz 200 felett 1 napba is belefér.
Jah, inkább aki nem ért hozzá ne piszkálja.
Hat en 2000km-re elek sorry bocsi de ez igy alakult :)
Sajnos nekem csak erre futja, de legalabb nem szurom magam tokon ha valamit nem jol csinalnek :)
Igen, ez vezérel minket is. Pl Imrufo gépe is azért olyan amilyen, mert Ő sem egy átlagos gépen szeretne ülni.
Én is ezért építem olyannak a TL-emet amilyennek szeretném.
Karácsony után viszem a vázat lengőkart segédvázat szintereztetni.
En nem is akarnek epiteni...majd epitene az akinek ez a szakmaja. Egyenlore erdeklodtem utana :) ha pedig egy lany bele teszi a borondjebe en nem hiszem, hogy bele kotnenek meg barmi problemajuk lenne ezzel. Az en lehetosegeim minden szempontbol konnyebbek mint a tied latszolag ami nem lenne ok arra hogy igy beszelj. Remelem egyszer talalkozunk, skanderozunk egyet es a ber papirom is megmutatom talan utana le fogsz nyugodni :)
Hidd el, egy patika TLR egyáltalán nem átlagos.
Nem kell belőle sleeper bike-ot csinálni, hogy haladjon.
Idén kb 10000 km alatt 2db motor előzött meg összvissz.
A nyolcason versenyeztem egy busával, az elment. Meg a Mátrában lenyomott egy túramókus valami dobozos kotvánnyal, na az meglepő volt. De ennyit ki lehet bírni... Pályára meg nem megyek...
Nézd meg a galériában Gixer400 képeit, szerintem az a jó irány egy TLR-nél, a blokk meg jó úgy ahogy van. ( plusz Powercommander )
Ne trollkodj. Szerinted elhisszük, hogy ezt meg fogod építeni?
Szerinted egy ilyet haza lehet hozni csak úgy? Áfa? Vám?
Arról nem beszélve, hogyha azt nem tudtad, hogy van AH kupplung a TL-ben, akkor hogy is akarsz versenymotort építeni? Az nem merül ki annyiban, hogy belerakunk egy ilyen szettet, és kész.
Fék, futómű? Olajzás? Hűtés? Behangolás stb. Tudod egyáltalán hogy kell egy futóművet hangolni, hogy az első kanyart be is tudd normálisan venni? :D:D:D
Tudom gyökér vagyok, de akkor is :D:D
En arra gondoltam jo lett volna valami erdekes szerkezetet fabrikalni ami olyan jo kis meglepetes lehetett volna. Nyilvan soha nem fogott volna Panigalet vagy BMW-t de jo erzes lenne valami nem atlagos szerkezeten ulni.
1300-ra az életben nem lehet felfúrni. 1188 a max amit ki tudtak hozni belőle....pár hétig... http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
Ajánlom neked ezt a szettet, csak 1.1milla...
Jah, inkább aki nem ért hozzá ne piszkálja.
Sajnos nekem csak erre futja, de legalabb nem szurom magam tokon ha valamit nem jol csinalnek :)
Én is ezért építem olyannak a TL-emet amilyennek szeretném.
Karácsony után viszem a vázat lengőkart segédvázat szintereztetni.
Azt meg hogy?
Bár a túradobozos inkább csak azért engedtük el mert úgy ment hogy majd kiverte alólunk a motorokat.
Nem kell belőle sleeper bike-ot csinálni, hogy haladjon.
Idén kb 10000 km alatt 2db motor előzött meg összvissz.
A nyolcason versenyeztem egy busával, az elment. Meg a Mátrában lenyomott egy túramókus valami dobozos kotvánnyal, na az meglepő volt. De ennyit ki lehet bírni... Pályára meg nem megyek...
Nézd meg a galériában Gixer400 képeit, szerintem az a jó irány egy TLR-nél, a blokk meg jó úgy ahogy van. ( plusz Powercommander )
Szerinted egy ilyet haza lehet hozni csak úgy? Áfa? Vám?
Arról nem beszélve, hogyha azt nem tudtad, hogy van AH kupplung a TL-ben, akkor hogy is akarsz versenymotort építeni? Az nem merül ki annyiban, hogy belerakunk egy ilyen szettet, és kész.
Fék, futómű? Olajzás? Hűtés? Behangolás stb. Tudod egyáltalán hogy kell egy futóművet hangolni, hogy az első kanyart be is tudd normálisan venni? :D:D:D
Tudom gyökér vagyok, de akkor is :D:D
Na végre, h valakinek ez is eszébe jutott.
http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
Ajánlom neked ezt a szettet, csak 1.1milla...