Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most vettem gyárit.
Aha
sosem lesz egyenes...
Leginkább nem tudom hol van a bilincs
Nekiálltam idomkonzolokat igazgatni. Esküszöm fel fogom mindjárt gyújtani :D ezt rendberakni
A gumicső teljes felületén gyöngyöződik.
Kéne kukázni jó állapotú gyárit.
Csak a kínai ebay-es,de az qvára.
Gyári formázott cső mindent kibir,az lett a nyerő.
Kötegelővel nem is lesz jó.
Nem szorít eléggé a bilincs?
Mondjuk a kötegelő nem túl jó oda...
Nem tudom nálam miért csinálja. 3. Csővel.

Semmit nem találok a neten a fékolajállo csövekről. Vajon a szilikoncső bírja?
Ugye a tygon nem hajlik. Az nem jött be.
Az úgy egész jó. Kb annyit beszéltünk.

Nem, sosem volt olyan.
Igen. 16-ban megegyeztűnk és abban benne van a karbon beömlő. Még ennyi és fekete lesz.

Nálad sose volt olyan hogy a tartály gumicsövén átdiffundált az olaj?
Na, megvetted a Szőlősit?
Én ilyet: http://coolautoo.hu/hidraulika...
De sajna megszűnt a forgalmazója az országban...
Jaj. Van oldalidomom :D
Te milyen fékfolyadékot használsz?
Vagy dolgozik...
Mindenki motorozik.
Pörög a topik rendesen.
S-esbe bele lehetett tenni. R-esbe is azt hiszem.
Nagyobbak az olajfuratok az SV főtengelyen. Bontóban kapni.
Az oldalsó főtengelycsapágyból SV-ét kell beletenni a blokkban lévő betűkód alapján!!!!
Hajtókar csavarokat szokták TL-re cserélni az SV főtengelyen. Állítólag erősebb. Két lépésben kell nyomatékra húzni.
Üdv!
Rég voltam erre, most visszaolvasgattam sokat , de
Mik a tapasztalatok a TLR be rakott SV1000 főtengelyről?
Mennyire passzol bele, mit kell változtatni?
(Hol tudok venni?)
Elég rég áll a motorom megcsinálnám.. Előre is Köszi az infókat!
Volt egy ismerosom, r6r... Motorozni igazabol nem tudott jol, de a stabilizatort állandóan tekerte, akarhanyszor elém került azt láttam hogy tekergeti... Őt megnyugtatta
Ugyan ezek vannak nálam is terveben + még pár dolog. sosem lesz ennek vége
Amúgy nekem is be van ütemezve egy Wilbers, már csak sznobságból is, de mivel hibátlanul működik most a kínai is, nem kapkodok vele. A láncszett is odabaszott a büdzsének, meg má megin olajcsere jön. Legalább télre is marad projekt amibe lehet locsolni a lóvét...
Én pl pont hogy szoktam tekergetni a kormánygátlót. Átlagos cirkáláshoz be van keményítve mint állat, mátrázáshoz 2-3 kattanást visszatekerek, de mondjuk egy pesti bohóckodáshoz fullra ki szoktam tekerni, hogy minél könnyebb legyen a szlalom.
Szükség törvény.
ja igaz, én nem motorozok 250-el kátyús úton. Itt nincs kátyú
Motorolajjal kell feltölteni az stabilabb a környezeti hőtartományban. Nekem soha nem volt gond, bár lehet, hogy csak azért, mert nekem a 20W is kevés. Nem szitál de keményebbet is el tudnék viselni, 250 környékén a kátyús kanyarban már picit pontatlan.
Szerinted nekem nincs lecserélve benne az olaj?
Mondjuk a 20w-s hidraulika olaj már nem jött be, mert amikor a 7fokban megdermedt az olaj akkor nem bírtam a kományt eltekerni
Jah a 12-es menetes szár nem épp vékony.
Próbáltam én is oda átrakni,de nem fér el.