Nem, de nincs is szem előtt. Konkrétan nem látni. Mellesleg jó masszív elem, jó helyre van felrakva, nem pontosan szimmetrikus de elég közel van hozzá és nagyon jól működik (amióta az előírtnál négyszer keményebb olajat tettem bele).
Kíváncsi voltam rá. De ilyen állíthatót mindenképpen akarok rá venni valami márkásból.
Szétszedtem. A legfőbb baja, hogy a tartály rosszul van kivitelezve, és le tud levegősödni.
Nálam ezek a szar vékonyított spiáter bilincsnél buknak meg a fél kilométer magas kiállásnál. Minden irányba 2-3cm-es erőkar, ami nem a nyomaték irányában van csak kényszerű eltolás. És akkor ott van még a tény, hogy nem közép-szimmetrikus a felszerelése, tehát a sinus görbe szimmetriapontját nem találja el. Magyarán jobbra és balra nem ugyanúgy csillapít. Egy eszköz ami direkt úgy van megcsinálva, hogy szar legyen.
Ettől még segíthet egy olyan motoron, amin egyáltalán nincs csillapítás, de igazán jónak én nem ezt nevezem.
Nem is értem az emberek miért próbálkoznak ilyennel. Kell egy normálisat venni, már kb 100 Euro-ba ki lehet fogni, és arra rábízhatod az életedet.
Nem lenne vicces, ha menet közben egy kanyarban 200-nál egy ilyen szar miatt kéne otthagyni a fogát az embernek.
Nekem sose lesz ilyen a motoromon. Akkor inkább marad a gyári.
Nekem meg folyik ki a rozsda a lánc belsejéből Gondolom az O gyűrű csak mutatóba van már rajta. Idei szezont már ki kell, hogy bírja, csak hátba ne basszon.
A lánckerekek nekem is két láncot szolgáltak ki. Kb. 40e km.
A mostani láncomat szerintem én gyilkoltam meg a túlzott takarítással. Amíg csak ecseteltem brigéciollal, addig semmi gond nem volt, aztán szereztem ilyen frankó kefét, oszt annyi is lett 2-3 takarítás után... X gyűrűk tuti nem bírták a sikálást...
Alakul a hátulja...
Jövőhéten megjönnek a lánckerekek meg a lánc is, úgyhogy 7végétől nekem bármikor jó a közös mátrázás.
Gondolom ez a lánckerék már csereérett...
Enyém még jól működik...
Amúgy meg fullra betekerve nem is lehet határozott kormánymozdulatot tenni vele, mert meg se mozdul.
Mondjuk tízezeré nem voltak nagy elvárásaim, meglátjuk meddig bírja.
Megpróbálom szétszedni hogy mi van benne.
Amúgy jo rendelni kinábol mert ha nem megy át a minőségellenőrzésemen akkor utalják is szépen vissza a pénzt :D
Gyűjtök majd eredetire
Jobbulást! Nem akarlak elkeseríteni, de a közlekedésiek a saját faszukat sem találják, ha baszni kellene, csak ha te 70-el mész 50 helyett vannak ott a háromlábú szarjukkal az út szélén. Sajnos a pesti bringások a legveszélyesebb állatfaj, nem általánosítás és tisztelet a kivételnek, de a 80% úgy közlekedik, mintha a KRESZ számukra nem is létezne.
Mindenki motorra gondol elsőre, aztán kiröhögnek, amikor elmesélem, hogy egy köcsög biciklis elcsapott Persze a járdán, amikor kiléptem egy boltból, Jött vagy 40-el, én meg repültem.... 2 helyen törött lábfej, + egy feljelentés, mert a bringás nő gondolta, hogy meglép, amíg én a kezemről mostam le a boltban a vért..... Szóval most várom, hogy a közlekedésiek megtalálják a nőt, én meg addig gipszcsizmában napi 23 óra fekvésre vagyok ítélve a kakucsi körözgetések helyet...
A gyári pont ott van a szemem előtt, és mocskosul ocsmány Bár tudom téged az nem annyira szokott zavarni
Sümegtől Tapolcáig tetszett, de tovább másfele mentünk.
Szétszedtem. A legfőbb baja, hogy a tartály rosszul van kivitelezve, és le tud levegősödni.
Ettől még segíthet egy olyan motoron, amin egyáltalán nincs csillapítás, de igazán jónak én nem ezt nevezem.
Mondjuk nekem a Hondámon ami volt az is kicsit elkopott. Meg át is ugrott néha...
Vicces volt így hazamenni vele Tapolcáról...
Nem lenne vicces, ha menet közben egy kanyarban 200-nál egy ilyen szar miatt kéne otthagyni a fogát az embernek.
Nekem sose lesz ilyen a motoromon. Akkor inkább marad a gyári.
Majd meglátjuk a mostani meddig bírja, de a kefét mindenesetre kukáztam...
A mostani láncomat szerintem én gyilkoltam meg a túlzott takarítással. Amíg csak ecseteltem brigéciollal, addig semmi gond nem volt, aztán szereztem ilyen frankó kefét, oszt annyi is lett 2-3 takarítás után... X gyűrűk tuti nem bírták a sikálást...
Jövőhéten megjönnek a lánckerekek meg a lánc is, úgyhogy 7végétől nekem bármikor jó a közös mátrázás.
Gondolom ez a lánckerék már csereérett...
Amúgy meg fullra betekerve nem is lehet határozott kormánymozdulatot tenni vele, mert meg se mozdul.
Mondjuk tízezeré nem voltak nagy elvárásaim, meglátjuk meddig bírja.
Amúgy jo rendelni kinábol mert ha nem megy át a minőségellenőrzésemen akkor utalják is szépen vissza a pénzt :D
Gyűjtök majd eredetire
Erről pofáztam sokmindenkinek....