Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor igen!
Ha az ablakon baszod ki a pénzt értelmetlenül a két tömitésre és a vezetőkre akkor igen az
Köszi a tippet. Hátha bejön.
Van net címük?
Kb. 9000 ft/henger, a kettő 18000. két hét alatt bármelyik kereskedő hozat. Ha belegondolunk, hogy egy Yamaha chopperhez darabja kb. 25000 a hengerfej tömítés, akkor drága?
Hengerfejtömités drága. Gondolom azért nincs raktáron, mert az emberek gyakran cserélik a vezetőt
Már mondta hogy ez nem ellenérv mert nem is kopik,hülye aki ezt állítja.
Mondom , hogy ne menjünk bele, mert tényleg emberfüggő. És ember az ügyfél meg a szerelő is, mind annyi féle, ahányan vannak. Kár ezt vitatni, kezeljen mindenki mindenkit úgy ahogy tud, ez intellingencia és türelem függvénye.
Mint pl az enyémben, tavaly 84000 körül még a vezérműláncok sem voltak nagyon megnyúlva, pl. szépen vonalon voltak a jelek, szelepbecsiszolás és szimering csere után, de még előtte szétszedésnél is, de gondolom egy foggal előre vagy hátra már ilyenkor sok a TL rövid vezézműláncainál.
Bizony, fogtam is a fejemet, amikor megvettem az enyémhez, aztán pont úgy nézett ki az új, mint ami benne volt 71e km-t.
Ez emberfüggő. Én sem szeretem, ha ott állnak felettem, nem azért mert kókányolok, hanem mert én a szereléssel is ki tudok kapcsolódni egyedül.
Mondjuk lassan is dolgozok. Meg akkor nem terelik el a figyelmemet semmiről.
Ez is könnyen lehet, hisz ha nem feszegetik akkor alig kopik.
Kíváncsi lennék mennyire kopott... Sztem semennyire, csak még nem láttak olyat.
Pl a Janó motorja, ami most lett összerakva, és van benne km bőven, de a vezető kereteket nem cserélte...
Nem. De én rendkívül szerencsés vagyok, hogy amihez drága célszerszám nem kell, azt meg tudom csinálni magamnak nyugodtan, ráérősen molyólva amíg pöpec nem lesz. Ha meg valami olyant kell csinálni, (pl szinkron vagy injektor beállítás) ami műszert vagy célszerszámot igényel, azt olyan műhelybe viszem, akik elviselik ha ott vagyok és látom, hogy nyúl a motoromhoz. (Ez meg egy másik bonyolult kérdés, inkább ne menjünk bele, de aki vezérműláncot feszít az általában nem látja szívesen az ügyfelét munka közben, de precíz, jó szerelőböl is van ilyen, mármint aki nem szereti az ott aggódó ügyfelet.)
Szia,
Sztem az Atix-nál van vezetőkeret. +36706321829
A TLR és TLS-ben is ugyan az van. SV-ben nem ilyen!
Viszont azt remélem tudja a szerelőd, h ahhoz le kell venni a hengerfejeket is...
Nem hallottál? ...pedig a fórumokon is hirdetik páran...
Ilyent még nem hallottam, de csak gratulálok olyan szerelőnek, aki így "javít". Isten irgalmazzon, ha ilyen nyúl a motorhoz!
sugomotor, Baja. több TL-t is bontottak
Cserés a láncszett és ezt az alkatrészt nem tudják beszerezni.
Csak japánból. 1 hónap.
A bontott lehet, hogy pont ugyanilyen.
.....a csavarral simán rá lehet feszíteni, ezt nem írtam az előbb.
Ki?.....hát a derék szerelő vagy annak nyomán a user....amikor elkezd valami zörögni akkor alap, hogy a szerelő fogja és ráfeszít miközben azt mondja, hogy beállította a szelepeket meg ilyenek illetve jobb esetben csak hozzáértőként elmondja az igazat, hogy ráfeszített mert úgy kell azt mivel biztos már gyenge a rugó meg hasonló varázsló dumák....csak hát azt nem kéne mert akkor nyúlik a lánc és kopik a feszítő.
Vezérműláncot ki feszíti túl? TL-en automata feszítő egy apró fogazaton megy befelé ha nyúlik a lánc.
Mert elkopik főleg ha túlfeszítik a láncot, nem ritka.
Miért kell neked olyan?
Pl. Bontó?
Sziasztok!
Segítséget kérnék.Sürgősen kellene 2 db íves vezérműlánc vezető 1000 R-hez.
Gyári nincs az európai raktárban.
Utángyártott is jó lenne, elfekvő nyilván senkinek. Ötlet valakinek? Hol keressek?
Már hat hete áll a motor, nem bírok még egy hónapot. és a szezonnak is vége addigra.
Megint jó dolgunk lesz