Kb. 9000 ft/henger, a kettő 18000. két hét alatt bármelyik kereskedő hozat. Ha belegondolunk, hogy egy Yamaha chopperhez darabja kb. 25000 a hengerfej tömítés, akkor drága?
Mondom , hogy ne menjünk bele, mert tényleg emberfüggő. És ember az ügyfél meg a szerelő is, mind annyi féle, ahányan vannak. Kár ezt vitatni, kezeljen mindenki mindenkit úgy ahogy tud, ez intellingencia és türelem függvénye.
Mint pl az enyémben, tavaly 84000 körül még a vezérműláncok sem voltak nagyon megnyúlva, pl. szépen vonalon voltak a jelek, szelepbecsiszolás és szimering csere után, de még előtte szétszedésnél is, de gondolom egy foggal előre vagy hátra már ilyenkor sok a TL rövid vezézműláncainál.
Ez emberfüggő. Én sem szeretem, ha ott állnak felettem, nem azért mert kókányolok, hanem mert én a szereléssel is ki tudok kapcsolódni egyedül.
Mondjuk lassan is dolgozok. Meg akkor nem terelik el a figyelmemet semmiről.
Kíváncsi lennék mennyire kopott... Sztem semennyire, csak még nem láttak olyat.
Pl a Janó motorja, ami most lett összerakva, és van benne km bőven, de a vezető kereteket nem cserélte...
Nem. De én rendkívül szerencsés vagyok, hogy amihez drága célszerszám nem kell, azt meg tudom csinálni magamnak nyugodtan, ráérősen molyólva amíg pöpec nem lesz. Ha meg valami olyant kell csinálni, (pl szinkron vagy injektor beállítás) ami műszert vagy célszerszámot igényel, azt olyan műhelybe viszem, akik elviselik ha ott vagyok és látom, hogy nyúl a motoromhoz. (Ez meg egy másik bonyolult kérdés, inkább ne menjünk bele, de aki vezérműláncot feszít az általában nem látja szívesen az ügyfelét munka közben, de precíz, jó szerelőböl is van ilyen, mármint aki nem szereti az ott aggódó ügyfelet.)
Szia,
Sztem az Atix-nál van vezetőkeret. +36706321829
A TLR és TLS-ben is ugyan az van. SV-ben nem ilyen!
Viszont azt remélem tudja a szerelőd, h ahhoz le kell venni a hengerfejeket is...
Ki?.....hát a derék szerelő vagy annak nyomán a user....amikor elkezd valami zörögni akkor alap, hogy a szerelő fogja és ráfeszít miközben azt mondja, hogy beállította a szelepeket meg ilyenek illetve jobb esetben csak hozzáértőként elmondja az igazat, hogy ráfeszített mert úgy kell azt mivel biztos már gyenge a rugó meg hasonló varázsló dumák....csak hát azt nem kéne mert akkor nyúlik a lánc és kopik a feszítő.
Sziasztok!
Segítséget kérnék.Sürgősen kellene 2 db íves vezérműlánc vezető 1000 R-hez.
Gyári nincs az európai raktárban.
Utángyártott is jó lenne, elfekvő nyilván senkinek. Ötlet valakinek? Hol keressek?
Már hat hete áll a motor, nem bírok még egy hónapot. és a szezonnak is vége addigra.
Van net címük?
Mondjuk lassan is dolgozok. Meg akkor nem terelik el a figyelmemet semmiről.
Pl a Janó motorja, ami most lett összerakva, és van benne km bőven, de a vezető kereteket nem cserélte...
Sztem az Atix-nál van vezetőkeret. +36706321829
A TLR és TLS-ben is ugyan az van. SV-ben nem ilyen!
Viszont azt remélem tudja a szerelőd, h ahhoz le kell venni a hengerfejeket is...
Csak japánból. 1 hónap.
A bontott lehet, hogy pont ugyanilyen.
Pl. Bontó?
Segítséget kérnék.Sürgősen kellene 2 db íves vezérműlánc vezető 1000 R-hez.
Gyári nincs az európai raktárban.
Utángyártott is jó lenne, elfekvő nyilván senkinek. Ötlet valakinek? Hol keressek?
Már hat hete áll a motor, nem bírok még egy hónapot. és a szezonnak is vége addigra.