Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megvan kopva a csiga és ugrálnak a golyók. Mikor behúzom a kart kattan egyet ott lenn
Tieddel mi a baj?
Igen,arra
Gondolom, arra gondolsz aminek a karját a bovden vége húzza, hogy benyomja a blokkba a kinyomórudat... Csiga( ?)
Nekem. Van. Meg bovden és kar is.
Hali! S-hez kuplungkinyomó szerkezet (vagy hogy hivják :) ) van valakinek? Árat is kérnék, Köszi
Én ugy szoktam csinálni, hogy minden lépést fényképezek, és össze is ugy rakom hogy hátulrol visszefelé haladok. Eddig bevált.
350 már meg tud viccelni, láttam én már RD-t fára mászni.
Persze, mert az a technika ördögtől való, főleg 500-as változatban
Semmi ördöngös nincs benne. Csak a kétütemű olyan, hogy összerakod és nem működik.
Lényeg a lényeg, hogy működik
Nekünk könnyebb, mert mi nem vesszük le a generátort, így nehezebb tévedni.
Szentül meg voltam róla győződve, hogy a szélesebb ékkel rendelkező oldala van a generátor fele. Amikor rá akartam tenni a fogaskereket akkor láttam, hogy nem Elején kinyitottam a service könyvet, de amit kerestem pont nem találtam, így összeraktam fejből
Azért óvatosan robbanj ki vele az udvarról, nehogy kiderüljön, hogy hátrafelé forog a blokk.
Eddig nem látok folyást, de majd kiderül. Egyelőre a munkahelyre elértem vele. az már bíztató
Mint a mellékelt ábra mutatja, szerelésnél nem érdemes kapkodni, bármennyire várod, hogy menj vele. Jó lett? Nem szivárog semmi?
A trollsereg egy égőt nem tud otthon kicserélni ugyhogy kussolhatnak
Jo lett
GRAT!
Bár a galériáddal kapásból magadra uszítottad a trollsereget...
Ma nálunk full kotvány idő volt, úgyhogy én is felapplikáltam a fél éve elfekvő undertail-t. A csomagtér kisebb lett, de így is belefért minden, ami eddig benne volt.
(még egy új rendszámtábla kéne talán...)
Azt nem sikerült. Szepen ketyeg már a blokk
Fordítva nem lehet betenni a vázba?
Reméljük azt a kettőt nem cseréli fel.
Pedig csak kéthengeres.
Talán 8-kor indítható állapotban lesz
Időigényesebb mint vártam.
Jó buli!
Sikerült összerakni a gépet?