Én is imádtam az enyémet persze nyitott dobok voltak rajta, hang+nyomaték+erő brutál gépezet volt utcán ,de pályázni vele szériában egy fos .Most 600RR-em van ég-és föld a két motor,de azért még száz közül is kiszúrom egy nyitott dobos TLR hangját még a duki is elbújhat a csörgő-zörgő hangjával
Nekem azt mondta egy TL-es srác amikor voltam a siroki találkozón,hogy aki egyszer felül egy TL-re nem nagyon akar más motorra ülni. Akkor kicsit kételkedtem a dologban,de most,h választás elé kerültem én a TL-t választom újra.
Nekem minden gond nélkül futott a TL-em 26ezer km-t,nem volt soha semmi baja.
Na jó egy volt.... a sztender kapcsolója nem mindig érintkezett. De sztem ez csak egy apróság. A lényeg,hogy ez egy k...a jó motor
Ez szerintem kicsit olyan mint a Bogarazás,beleülsz mész 60-80-nal ha tetszik tetszik,ha meg nem akkor mehetsz 120-szal is úgy sem fog bejönni
Szreg-nek....szerintem döntő hogy milyen motort akarsz konkrétan:-Olyat amivel megbízhatóan túrázgatsz a csajoddal esetleg néha ökörködsz egy kicsit
-Vagy olyat amivel még gurulva is érzed hogy a szemek a tarkódon lógnak,vagy a pirosnál az emberek elalélt állapotban nézegetik az alattad tomboló bitang jó csinibabát!
ezen kell elgondolkoznod!
De szerintem ha az elöbbit szeretnéd (VTR-F) akkor semmi képpen ne ülj fel elötte sem a TL-S-re sem az R-re!
Mert akkor valahogy nem fog tetszeni a VTR...aki ült már ílyen motoron az tudja mi a különbség!
Hiszen erről szól ez a Fórum a TL-ekről!
nekem felajánlották mindkét tipust,de aki sportos V2-est akar azoknak mindig ezek a típusok jönnek szóba! vajon miért?
A TL,mindenki szemében más és más lehet dögösbögyös csinibaba de lehet maga hasfelmetsző Jack!!!
Hát szerintem ez a motor annyira más mint a többi, hogyha kipróbáltad és bejön, úgyis meg fogod venni, engem spec nem zavart az sem hogy előre tudtam a betegségeiről... Én mondjuk eddig megúsztam minden baj nélkül... Ha viszont a racionalitás a döntő, akkor úgyis mást fogsz venni, erre fogadni merek, mondjuk inkább VTR-F-t
Komolyan mondom, már színte félek TL-t venni, pedig mindenképp azt szeretnék! Annyi rosszat írtok róla!
Nem szeretném ha a vásárlás után pár százat még rá kellene költenem!
Haverom akkor még széria TLR-je szinte bejáratás után ugyanezt művelte a kalocsai reptéren anno. Neki is komplett váltófelújítás játszott. Utána viszont kb 35ekm hibátlanul. Jó, kuplungjával voltak gondok de ez a TLR-nél pitiáner probléma.
Erősített rugók megoldják a bibit vagy spéci kuplungszett.
Nekem volt gyári piros TLR-em Mo-i full-gas-os de asszem kb 5db jött be az országba,és nagyon sok bajom volt vele:Hring 2.kanyar bemenetnél 3-ból 2-be visszarakás közben óriási reccs, valtó kuka, kb 350000ft volt és még az alapjáratom is eltűnt, szerettem, de gyorsan meg is váltam töle!
A neten már végignéztem az összes TL-t. Azért ha tudsz valami jót jó áron légyszi szólj!
TL-S az első számú, de ha találnék VTR-T jó áron az is szóba jöhet! Ahogy torro írta:megbízhatóbbak, viszont gyengébb!(850-ért láttam egyet,még nem néztem meg, Pesten van én meg Pécsen)
700-am lenne Kp többi hitel!
Tiszaföldváron van egy faszi aki állandóan hoz be motorokat kintről. Szerintem qrva jó árai vannak, én azért nem nála vettem mert hitel nincs kp meg nem volt annyi.
TLR-ek ált 1.1Mft(~"99) és 1.35Mft("2002-es) között vannak nála természetesen nem karcmentesen(ált idomtörött de vannak súlyosabbak is) de kis utánjárással ezekhez már mindent megkapni bontva szal sztem megéri...sőt általában a csóka sokmindent ad is vele pluszban. De akinek nincs minimális műszaki érzéke vagy türelme az inkább hagyja!
Ha nekem anno lett volna 1.1Mft kp-m(talán még kicsivel kevesebb is elég lett volna), a ZX helyett egy "99-es sárga full yoshimurás krómkerekes seggbegyűrt TLR boldog(?) tulajdonosa lennék.
Ha kell a száma dobj egy mélt, de mondom ne karcmentes gépeket várj! Viszont cserébe általában szoktak okosságok lenni a gépeken. Mondjuk perpill nem tom milye van mert ezer éve nem voltam nála de biztos megmondja mikor lesz TLR-je legközelebb.
szerencsére(ha lehet ilyet mondani) a balesetem csak augusztus 11én volt.
de azóta nemnagyon ültem motoron
Tasi!
A hátsó lámpáról meg a púpról beszélhetünk majd sztem,csak rendeződjön le ez az egész már végre fizessen a biztosító,és ha minden jól megy és meg lesz a másik TL-R és ahhoz nem kell a púp meg a hátsó lámpa,akkor bótolhatunk.
Szerintema Torro-nak igaza van,én maximálisan egyetértek mellesleg szerintem a TL-ek sokkal nagyobb fordulatszám régiókban élnek!
Mert egy VTR 1000-nél 7-8ezer környékén már régen vége van a tüzijátéknak,a TL-nél meg még tart!
Az SP-ről meg ne beszéljünk,mert ha van csajod na és ha szeret mögötted ülni...akkor csak annyit hogy ha a TLR utasülése kényelmetlen akkor mi van az SP utasüléséval egyáltalán van neki!
Ezért nem vettem Kawa ZX és ZXR-t mert arra a zsámolyra csak fegyverrel tudnátok felkényszeríteni!
Berikz nek:
Mi a helyzet a motoroddal,
Nagyon kéne a hátsó lámpád kompletten meg az ülésvédő púpod!!!
Odaadnám a törött lámpámat érte hogy legyen mit leadnod a biztosítónak!
azt a fránya hátsó lámpát boltoljuk el! Légyszi....
teljesen kész vagyok lehetetlen szerezni!
Szreg-nek: mekkora összeget szánsz mocira,mert akkor körülnéznék neked a piacon!
mindenképpen TL-S-t szeretnél?
Figy azt döntsd el melyik stílust szereted! Ha a brutálisabb gép kell minden kisebb-nagyobb nyűgjével akkor TL ha pedig a szolidabb megbízhatóbb, mindennapi játszópajti akkor a VTR-F.
Egy VTR-F szvsz sosem nyújtja azt erőre amit a TL-S...mentem vele tudom, sőt VTR-tulajok is mentek a TL-emmel. Ráadásul a VTR-F eszik is eléggé...én a TL-lel 7 alatt is ki tudtam simán jönni de a VTR-eseknek ez sosem jön össze.
Viszont szó mi szó, TL-lel is le lehet húzni 40ekm-et gond nélkül...kis szerencsével. De a VTR-F-fel biztosan.
A TL-nél a lényeg szvsz a szervizkönyv, a relative kis futásteljesítmény és a jófajta gazdi nem az egykerózós típus.
Tavasszal tudtam volna Dunaújvárosban egy piros S-est makulátlan gyári állapotban jó áron de sztem az már nincs meg.
Üdv.