A gyújtásvezérlőn az alábbi szerkezetű szám kell hogy legyen:
32920-0xF0y, ahol x az ország kódja, y pedig "0" ha a régi vezérlő, "1" ha az új... Ennek megfelelően például az én németországi TL-emben az új vezérlő száma: 32920-02F21 Az új gyújtásvezérlő egyébként nemcsak az olajhígulást akadályozza meg, hanem a motor alacsony fordulaton való egyenetlen járását is enyhíti... Egyébként anno ingyen kicserélték mindegyikben visszahívás keretében... Erről a vázra jobbról felragasztott kis zöld matrica tájékoztat, melyen ez áll: "Suzuki OK."
Hoztam hozzá egy bontott pár ekm-et futott "99-es blokkot kintről...mert odalett a főtengely is. Cca 200-220eft körül volt cakkonpúder. Utána már nem kedveltem annyira a TL-eket. A szám az ülés alatt az elektronikán található. Úgy rémlik a 0 és 1-ekkel variál a végén, de h melyik melyik verzió arra már nem emléxem.
Az cumi! Gondolom nem pár száz forintba került a javítás!?
A motoron hol lehet megtalálni ezt az elektronikát és a számot? Az ülés alatt, vagy szét kell szedni valamit hozzá?
Ez így van, én be is szoptam.
Ja és van egy hibátlan elektronikám (a módosítás utáni) ha kell esetleg vkinek.
A számokra meg keress rá a gugliban: TL1000S FAQ és ha megvan akkor ott az ECU témánál. Asszem németül is fent vannak. Én mondjuk sokra nem mentem vele, mert az enyém japcsi belpiacos volt és ott csak az európai, amcsi meg ausztrál számok voltak asszem. Visszahívás előtti és utáni.
TL-R és TL-S is van pirosban gyárilag! Igaz elképzelhető, hogy a TL-R-t Mo-ra nem importálták pirosban tehát szürkeimport lehet de ebben nem vagyok biztos.
A TL-S meg jóhogy van gyári piros...sztem abból adtak el a legtöbbet meg a feketéből...pedig volt olajzöld is, meg később kék, sárga stb!!
Köszönöm az infokat! Még esetleg annyit hogy arrol mit tudtok hogy a visszahívás elötti motoroknak az elektronikája leállítás után még egy adag benzint tolt a hengerbe,ami lelefolyt az olajba és ettöl csapágyas lett.?
Úgy tudom hogy valami számot kell megnézni a kütyün hogy melyik a visszahívás utáni gép!
Azt is tedd föl a fekete polírozottat!
Szasztok Tasi
Én az első élményeket faterom mögött szereztem a TL-en ami szerencsére később az enyém lett
Elküldöm a Barátomét is mert megtaláltam a képét csak hogy könnyezzünk együtt!
Ő volt nekem az első felejthetetlen élmény TL-R ügyben pedig hátul ültem...
Tasi
na talán most!
Na mégegyszer...
Hát nem sajnos
Én már láttam piros R-t!
EVIL-nek mentek a képek!
Köszi a türelmedet...
berikZ na erről beszéltem,itthon nem sok ilyen TL-R-t látni!
evilll@freemail.hu
32920-0xF0y, ahol x az ország kódja, y pedig "0" ha a régi vezérlő, "1" ha az új... Ennek megfelelően például az én németországi TL-emben az új vezérlő száma: 32920-02F21 Az új gyújtásvezérlő egyébként nemcsak az olajhígulást akadályozza meg, hanem a motor alacsony fordulaton való egyenetlen járását is enyhíti... Egyébként anno ingyen kicserélték mindegyikben visszahívás keretében... Erről a vázra jobbról felragasztott kis zöld matrica tájékoztat, melyen ez áll: "Suzuki OK."
Na ne hazudjál!
A motoron hol lehet megtalálni ezt az elektronikát és a számot? Az ülés alatt, vagy szét kell szedni valamit hozzá?
Ja és van egy hibátlan elektronikám (a módosítás utáni) ha kell esetleg vkinek.
A számokra meg keress rá a gugliban: TL1000S FAQ és ha megvan akkor ott az ECU témánál. Asszem németül is fent vannak. Én mondjuk sokra nem mentem vele, mert az enyém japcsi belpiacos volt és ott csak az európai, amcsi meg ausztrál számok voltak asszem. Visszahívás előtti és utáni.
A TL-S meg jóhogy van gyári piros...sztem abból adtak el a legtöbbet meg a feketéből...pedig volt olajzöld is, meg később kék, sárga stb!!
Úgy tudom hogy valami számot kell megnézni a kütyün hogy melyik a visszahívás utáni gép!
Persze a TL-S ben van gyári piros...bocsi én nem úgy gondoltam félreértetted!
Arra gondoltam hogy TL-R-ben láttam pirosat de szerintem olyan nem volt gyárilag!!!
előre is elnézést...
De győzzetek meg!
Szasztok! Tasi