Szevasztok!
Én most találtam meg ezt a fórumot, és tök jó hogy van ilyen! Egyből 1 kérdéssel kezdeném: HOGY A **CSÁBA LEHET TLR-RE BUKÓGOMBÁT TENNI? Már sok szakértőt kérdeztem de érdemleges választ nem tudtak adni. Nemrég vásároltam a paripát (eddig gixer tulaj voltam) és tartok tőle hogy itt a mátrában elteszem a vasat. Ezért érdekelne a gomba felszerelési módja mert nem szeretném restaurálni a gépet. Főleg szezon közben. Ha tudtok légyszi segítsetek
Torro-nak lehet hogy igazad van,én ezt egy ujságban olvastam oda meg ugye bármit írhatnak...
Mellesleg ez a dolog is befuccsolt hamar mármint hogy nem mentek sokáig a TL-ek azt hiszem max 12 hónapig versenyeztek,mert a tesztek nem voltak sikeresek...de azért egy ilyen komplett technikával felszerelt TL-t szívesen kipróbálnék!!!
Kishapsinak... a hexatán egy cég és igen százhalombattán van a rally-sok régen mindig oda jártak benzinért,régebben volt egy verseny zsigulim így én is..
akkor még kérhettél külön mindenféle tipushoz,úgy kevergették össze...
Hát nem kötözködni akarok de egy TL-blokk sosem lesz 200 lovas...mechanikailag sem bírná ki(hajtókar és főtengelycsapágyak ha jól tudom eléggé gyenguszok...azaz tudom mert az enyém sem bírta :) ). Nem véletlen, hogy a Suzuki nem versenyzett vele tartósan és a TL-blokkot használó Bimota SB8R is befuccsolt mint versenymotor. A VTR-SP2 gyári csúcs-superbike-ok sem voltak 200 pacisak, nemhogy egy kipreparált TL. Havernak van TLR-je: Yoshi RS3 rendszer+elektronika asszem PCIII, Wiseco nagyobb sűrítésű és könnyű dugókit, hengerfej á la Végh + az egész behangolva 1 napon keresztül fékpadon és az eredmény épphogy meghaladta a 150 lovat...sőt ha genya akarok lenni akkor a nagyon optimálisan számoltak mert vmi 129.x ló jött ki kerékre..szal nagyon jóindulatú volt a mester az átszámításnál.
TL-buzi voltam és végigrágtam anno szinte az összes TL-es oldalt pláne a tuningcuccokat és a németeknél, angoloknál a legerősebb agyontuningolt verseny TL-ek is hát legjobb esetben is csak alulról közelítették a 160 lovat főtengelyen pedig azokban gyakorlatilag semmi sem volt gyári, könnyített főtengely, titán hajtókarok, full dugó- és szelepkit, race vezérműtengelyek.
Elnézést tényleg nem kekeckedni akarok, de a 200as ménest erősen túlzónak tartom egy TL-től...de úgy általában egy V2-től is ami nem gyári versenysuperbike.
A Yoshi-dobozra kíváncsi vagyok...én azt hittem ez a Power Commanderhez hasonló és csak a befecskendezési térképet igazítja sok-sok fékpadi mérés alapján az optimális értékre minden fordulattartományban. S mint a PC az sem hoz 5-6 %-nál többet a konyhára.
nem lenne rossz az sem amit a kishapsi mond !!!
Bár ezt a trükköt már a Kőváry féle trabantban azt hiszem kiforrotan alkalmazták!!!
konkrétan csak azt tudom amennyit értek hozzá...ez egy kis fekete doboz kb 10x10centis.
Ha van ismerősöd akkor te is szerezhetsz jó pénzért!!!
2db kapcsolóval rendelkezik yoshimura bácsi csinálta TL-hez,lehet hogy S-re is jó NemTom...
Az egyik kapcsolóval a letiltást veszi ki,állíthatod hogy melyik fokozatokban,vagy az összesbe stb...a másik kapcsolóval a benzin levegő összetételt lehet jóarányba kevergetni hogy több legyen a szufla de jobban érvényesül,mondjuk ha Hexatán-t tankolsz battán,vagy 99-est veszel!
Ezt a műszert természetesen önmagában csak akkor lehet teljesen kihasználni,ha elötte egy műszerrel szó szerint kimosod az agyát a TL-nek azután a gyári csati le majd egy műszerrel állítgatják,hogy melyik sebességi fokozatban mennyinél van a vége a motornak ahonnan már nem megy,ezeket beállítják ezzel a műszerrel minden fokozathoz és utána a következő műszerrel ugyanezt eljátszák üzemanyag és levegő többlet illetve elvétellel...majd ezt a számítógépről ráírják erre a Yoshi Kittre /tulajdonképpen ez tárolja az adatokat és mindent megjegyez majd pedig felülírja a gyári computert!!!
Nem rossz találmány,ezt rögzítik fel az utas ülés alá abba a kis zsebbe...és te döntöd el a két kapcsolóval mennyire akarsz csapatni,de én még elég kezdő vagyok...sajnos
Az Erdős használt ilyen elektronikát hogy hamarabb tudjon felgyorsulni rövid távon a hollós szerezte neki,nekem meg egy haverom akinek ismerőse az Erdős Csabi!!!
Ő mögötte ültem neki van egy ilyen elektronikával szerelt agyonpolírozott TL-R-je ha még nem adta el ...nem tudom!
Mindenesetre azt tudom hogy Amerikába csináltak pár ilyen komplett elektronikával felszerelt TL-R-t akik a supersport kategóriában versenyeztek gyári támogatottságú csapattal,mellesleg azokon a gépeken speciális vázszámok vannak és más a váz is ...ja és komlett Yoshimura RS-3 rendszert kaptak! Ha jól tudom főtengelyen közel 200LE-rősek voltak hátsó keréken 170-et tudtak !!!
Az ismerősömé ezzel a kittel 154LE-re lett hivatalosan hátsó keréken bemérve szerintem az elég jó egy 5 éves vastól...vagy nem?!
lehet hogy egy yosi nevezetű kiskinai ül a hátsó sárvédőn és mikor megnyomja a yosi kitt feliratot a kinai fuj egy kis szilikont a gumira hogy feelingesebb legyen a kanyarodás
Sziasztok!Köszönöm a hozzászólásokat,az igazság az,hogy azért vettem S-t,mert ezt picit könnyebb volt átalakítani streetfighterré,az ido pedig igazából pályaidom lenne,mert a haver srácokkal mennék pályázni is néha(csak a feeling kedvéért) Ettől függetlenűl mégegyszer köszi srácok!Jó mocizást mindenkinek,hali
mostanság szinte közel egy árban megy az S+az R típus is,miért nem vettél inkább R-t az olcsóbb mint az átalakítás nem?
Mellesleg én nekem bárki bármint mond,hogy az R dög nehéz meg nem is jobb annyival,azért ha tehetitek elötte hasonlítsátok össze!!!
elöször az S-en ültem,hát szerintem hamarabb húz mint az R,de szerintem hamarabb vége is van...ellenben mikor ráültem az R-re hát kicsit más volt elötte vitettem magam egy kört hogy megnézzem mit tud szakavatott kezek alatt,majd mivel sorossal jártam addig,meghalgattam a visszaváltásokra vonatkozó jótanácsokat a gáztekergetésen át,majd kezdődhet a móka
De elötte szigorúan megkértem a tulajt hogy a yoshi-kittet ha lehet iktassa ki nehogy elszálljon velem a ló!
Hát nem mondom rendesen húz,de amit 7-8-nál odatolt,hát kell az a hátsó idom hogy ott ne hagyjon ülve az aszfalton pedig azt hittem már megtanultam kapaszkodni
azóta sem kapcsoltam be a yoshi kittet,így is vigyázni kell az elindulásoknál,mert mivel egyenletlenebbül jár mint ugye egy soros 4-es kicsit több gázzal indul...de hoo hoo kicsit mondom magamnak,mert mindig meglep,a GS-ről megmaradt hogy csak akkor emeli az elejét és jött az erő ha bele-bele kuplungolsz illetve ügyesen váltogatsz!
jött az erő a lámpánál mindig éreztehogy mindig több egy kicsit a gáz...a múltkor ...még törés elött ..a gellért térnél kanyarodva a szabi híd felé is jól vissza pakoltam és én hülye...mivel gondoltam hogy ez kevés lesz belekuplungoltam és húztam egy nagyobbat nehogy már majrézva kanyarodjak,hát a villamoson nagyon örültek a produkciónak...én kevésbé...el is emelte az elejét szépen olyan jó 60-70 centit,még szerencse hogy a suzukinál gondoltak ránk nem rossz találmány a kormánygátló örültem is neki veszettül mondtam is a haveroknak mert 4-en voltun majdnem elhajoltam a lóval...megnyugtattak hogy jó hogy nem a GS-el jöttem el motorozni velük...vajon miért!? Nem, csak emiatt tudom én sosem győztek rám várni,miért vettek Gixxereket!!!! Nem? Na mindegy.
nem csináltatom Elenort,várok mert szeretnék hozzá rendelni pár cuccot német-ből és az ismerősök igéretet tettek rá hogy tavaszra tuti megcsináljuk,mostmeg úgysem használom,betakargatom és jó éjt elenor...csak lenne már jó meleg!
Hát, problémás lehet a dolog, mert pl az első lámpatest is más, a váz is más, az első tartókonzol szintén, szerintem lényeges átalakítás nélkül nem megy a dolog. De németországból lehet szerezni direkt a S változathoz gyártott utólag a gyárihoz illeszthető teli idomot.
Sziasztok TL tulajdonosok!Tudnátok-e nekem segíteni olyanban,hogy a TL 1000 S típust,fel lehet-e öltöztetni TL 1000 R burkolattal,vagy lecsó az erőlködés!?Azt tudom,hogy más a váz,ilyesmi,de ettől még lehetséges-e a dolog?Köszi a segítséget előre is!
Üdv BerikZ! Elküldöd magánban a MSN elérhetőséged? fehervarip@freemail.hu
Remélem előbb utóbb összeáll neked is a géped, és tavasszal megint széles vigyorral ülhetsz fel rá! Én mindenesetre télen sem adom fel egészen, néha megsétáltatom a rend kedvéért
Én most találtam meg ezt a fórumot, és tök jó hogy van ilyen! Egyből 1 kérdéssel kezdeném: HOGY A **CSÁBA LEHET TLR-RE BUKÓGOMBÁT TENNI? Már sok szakértőt kérdeztem de érdemleges választ nem tudtak adni. Nemrég vásároltam a paripát (eddig gixer tulaj voltam) és tartok tőle hogy itt a mátrában elteszem a vasat. Ezért érdekelne a gomba felszerelési módja mert nem szeretném restaurálni a gépet. Főleg szezon közben. Ha tudtok légyszi segítsetek