Igen a zöld kerekű az enyém. Nekem elméletileg a hátulja egyben van,de lehet,hogy a rendszermeg a dob elnyomta a segédvázat nekem is,eddig nem nyúltam hozzá a biztosító miatt. MÉg sajnos nem zárult le az ügy, emiatt nem nagyon tudok még segíteni az alkatrészekben,de ha aktuális lesz esetleg és Neked még mindig kell pár dolog,akkor beszélhetünk. Addig is itt van pár kép,hogy milyen most
Nem akarta elismerni...jellemző,kitalálta hogy elévágtam és ezért nem tudott megállni időben...valóban?!
Hát lehet hogy meghazudtoltam a fizikát,de akkor nagyon...Tétényi úton jöttem a Kórház felöl-Kosztolányi-Móricz és ott ahol van az aluljáró abban a magasságbanmegelőztem egy piros wagonR+-t a külsőn elmentem mellette majd vissza a belsőbe,60-70 körül mert ugye még mindig szeretnek a gyalogosok fent futkosni,nem is tudom minek az aluljáró talán a Graffittisek örülnek na mindegy...
a lágymányosi utcánál piros lett a lámpa ott már szolidan lassítottam balra zárt pályán csorgott a villamos is lehet hogy ez volt a baj! megálltam,éppen kitettem Elenort üresbe,majd pár másodperc 5-6 kb nagy fékezés és dúr,mondanom sem kell hogy tök üres volt a jobbszélső sáv!
Az ütközéstől szinte átmentem a kereszteződésen szerencsére a motort megfogtam nem tettem le se jobbra se balra,sikás sem lett húú!!!
Mindegy OKT 29.-én vettem át a kereskedésből hivatalosan ma pedig NOV 11.-e van 10:45 hát nem voltunk hosszú életűek gondoltam!
A rendőrök meggyőzték ráírta,hogy elismeri a kárt,de a betétlapon mindent kiixelt nálam mint a lottózóban előztem-éppenmegálltam-sávot váltott stb!
Valaki TL-hez tud hátulja cuccokat,lápa műanyag tartózseb hátsóidom,váznyulvány stb...nagyon szeretném mihamarabb rendbe rakni,ha már ilyen bonyolult !!!
Egy hete vittem el a Biztosítós ismerőshöz és máris nem bírok magammal!!!
berik mi történt a TL-edddel,nekem jó sok képem van róla,a tied a zöldkerekű,faridomos ugye?
Azt mondja meg valaki,hogy mi a tök-ömet csináljak,mert lámpánál állva gyalogátkelőhelynél belémszállt hátulról egy Suzuki Wagon R+ elismerte a kárt,de a motor hátát rommá törte,olyannyira hogy a hátsó váznyúlvány elcsavarodott,ami még nagy bánatom hogy rommá törte a komplett le vinci renszeremet is ami ugye nem olcsó :(
Persze utólag akarnak fizetni,testvérek között is a kár KB:400000.-Ft plusz minusz mennyi most a LEO fincsi....
Ja, és ezek között a motorok között nagyon kevés amit még nem törtek össze kicsit vagy jobban, szóval nagyon meg kell nézni mit veszel meg... Én németországból javasolnám behozni, nekem is onnan van, 3200Eur-tól indulnak... A sok egykeréktől a kormány/kerékcsapágyak is ellenőrizendők...
Hát, véleményem szerint ha megfelelően szervizelik ezt a típust akkor igenis megbízható tud lenni. Élményben nem tudok mégegy típust mondani, ami megközelíteni, de ez egyben a hátránya is... Csak tapasztalt kezek közé való, mert rendkívül hektikus a kicsike... Fogyasztás: a rémhírekkel ellentétben már 5.5 literrel is el lehet menni... Hangjában verhetetlen egy jó sprortdobbal... Ha 97-es évjárat, akkor célszerű ellenőrizni hogy a visszahívásokon résztvett e, mert pár dolgot cseréltek...
Ez attól függ...nőben melyik jön be? A megbízható, kiszámítható barátnő típus vagy a nagymellű, kerekseggű hisztérika akivel olyat lehet durrantani, hogy beszarás de jópárszor az agyadra megy és a pokolba kívánod? Segítek, az első legyen mondjuk a Honda VFR...
Legalábbis én imádtam a TL-emet de volt vele rendesen szarakodás, kisebb-nagyobb bibik. A fílingje azért rendesen megvolt.
Ez igaz, hogy a TL volt előbb.
Akkor sorry mindenkitől a busa hasonlít a TL-re, így jobb?
Mondjuk, nekem is a TL ami jobban bejön, nem is tudom, olyan speed-esebb, a busa inkáb túrás.
Az enyém 2000-es évjárat, és magyarországi. A kipufogó megvan a gyári is, de a finster van rajta. Túl sok különbség a menettulajdonságokban amúgy nincs a a két dob között, bár azt nem tudom, hogy áthangolta-e az előző tulaj a kipufogó miatt.
Nekem is csoszog 220 felett, én óra szerint 260-at már mentem vele, de onnan már tényleg csak csoszog az óra felfele.
Amúgy az enyémbe lassan 45000 km van, és lekopogom, idáig semmi gond az égvilágon. Össz-vissz háromszor dőlt el álló helyben. Egyszer kavicson, egyszer a földön belesüllyedt a sztender, egyszer meg nem nyitottam ki eléggé a sztendert és tök lassan letettem. :(((
Kiváncsi lennék, hogy mekkkora a külünbség a TL-em és egy VFR800 V-tec között. Csak azért , mert majd arra akarom lecserélni.
Fojtás: attól függ melyik piacról jött a géped. Ha Németo-ból akkor a befecsk és a henger közti beömlő gumicsonk által szokták fojtani(~100Le), úgy van megcsinálva az a gumi, h az átmenő keresztmetszet fele le van takarva. Legalábbis nekem volt TL-S blokkom ilyen, csere a nyitottra és kész.
TL-S-ek francia verziója állítólag lájtosabb vezérműtengelyekkel is meg van fogva, de TL-R-nél nem tom ilyen van-e.
A kipuff is necces(ha nem a gyári van rajta) pláne ha német piacos a gép, mert olyan utángyártott dobokat tesznek rá a németek ami TÜV-engedélyes azok meg lófüttyöt nem tesznek rá teljesítményre, sőt inkább rosszabbak mint a gyári. Ha szépen átlátsz rajta akkor jó.
1ébként meg a TL-S és TL-R összehasonlítása eléggé nehéz, mert a "97-es évjáratú TL-S-ek jóval erősebbek mint a későbbiek...kábé 8-10 lóval. A TL-R pedig kifejezetten lineáris karakterisztikájú, míg az S teljesítményleadásában van egy jókora lépcső 6000 körül ha jól emléxem. Ráadásul az S huligánabb verda és könnyebb is, úgyhogy nem meglepő ha esetleg úgy tűnik jobban megy egy első évjáratos S mint egy R. Pláne ha meg van okosítva Akrapovic rendszerrel és hozzá van hangolva mert akkor akár erősebb is lehet mint egy széria R. Nekem S-em volt, annak a vége kb 260-265 volt de 220 felett már elég gyíkan gyorsult. Ha jól emléxem haverom R-je széria állapotban vhogy 275-280at ment óra szerint.
Hi! Honnan lehet teljesítménymérésen kívül rájönni, hogy fojtott e a TL-em? Az ülés alatt az egyik fekete vezeték el van vágva, ami talán a fojtásé. Mentem egy S -sel, és az sokkal jobban ment mint az én R-rem. Mennyit megy az R óra szerint végre?
Van még egy gondom, hidegen pocsékul indul. A szivató semmit nem ér. Először kicsit megtekerem az önindítóval, majd a második, nem túl hosszú, indításnál röffen be, de még ilyenkor sokszor le is áll. Mindez persze szivató nélkül. Mellékesen már valamiért meg se bírom mozdítani a szivató gombját, beállt.
A vázzal nincs különösebb baj sztem,az enyém varratnál ment széét ahol a legkevésbé erős. A motor sorsa továbbra is bizonytalan,de én asszem hű maradok majd ehhez a típushoz ezután is
ez a motor az álmom egy ilyet tudnék elképzelni a bokorugró mellé.