Igen,én is erre gondoltam.Egy valag pénz lett volna ha nincs lezúzva..Meg amúgy is pimpelni csak úgy érdemes ha az ember hosszú távra tervez a motorral.Ráköltesz pár százezret és eladásnál lófaszt se ér a motorod..Ennyiből jó,hogy a tónyóra nem kellett költeni a kipuffon kívűl..
Nálam ez nem lenne gondolkodási tényező.360-e az sok píz.Abból leglább 2-3 túrát végig lehet nyomni.Vagy félretenni szűkebb napokra.
Sosem akartam újat.Majd talán a következő vagy az utána következő HD.
Nyugdíjasnak előbb adnak hitelt.
Hát ez így van lesz egy S-es helyette, csak félek, h kifogok valami szart. Ebknt nézegetem most és 1 milla körül mennek a szép és kevés km-esek olyan 2006-7esek. Namásmost 1.360.000 a vadonat ami még kapható pár db. Eléggé elgondolkodtató a különbség a 2 motor között
Én meg ezt árulom, a baloldali a bikeliftes a tasakos gyakorlatilag ugyanaz....TÜV vizsgás német cucc, szerintem ugyanott is gyártják csak féláron. : http://www.kepesmotor.hu/motor...
Hát überszopás.Nyáron lehetne.Öcsi egész ügyes ha rá tudnám beszélni talán.
Ezt most hoztam össze 20 perc alatt.Ő meg összehegesztette.CO val sokkal könnyebb.Holnap csiszolom le meg 8-as gömbvassal meg fel a csomitartóra.Ha nem lesz munkám lehet sorozatgyártom.
Sosem akartam újat.Majd talán a következő vagy az utána következő HD.
Nyugdíjasnak előbb adnak hitelt.
Bár a hegesztésért fizettem.Azóta fejlődöm.Nyárra már szépen fogok tudni hegeszteni CO-val.
El kéne kezdened emelőt meg doboztartót gyártani, GSS menne a szőnyeg alá.
Ezt most hoztam össze 20 perc alatt.Ő meg összehegesztette.CO val sokkal könnyebb.Holnap csiszolom le meg 8-as gömbvassal meg fel a csomitartóra.Ha nem lesz munkám lehet sorozatgyártom.