Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaza van! Én is pucolom, Tsanyi szerint még túlzásba is viszem, de használom is!
Festék maradjon rajta.
Vagy ez a hosszútávú polír?
Nyamost.
1.Ha nem kell a lánc minek finomkodsz.Flexet neki és mehet a MÉH-be.
2.Egy lánc patentszem prés vagy hogy a nyavajába hívják jó 30-60e pénz.Így ha nem tudsz okosba szerezni havertól a fene nyúl hozzá az a 3-5e amit kérnek a szerelésért nem okoz gondot szerintem.

Roli meg le mertem volna hogy minden pucoválásnál ott is megmossa ahol még a jó édes japo anyukája sem látta.
nem váltó hanem kuplung nyomórúdja..keverem mert rég láttam ..ott kell állítani a kuplungon..
Garázst nem tudsz bérelni okosba?
És figyelni kell a "durva állítót" a kuplungnál!
Az a helyzet, hogy a munkahelyemnek egy hatalmas udvara van portással és parkolóval. A parkolóban van helyem, nem is bántanák a motort, de a ruhámat nem tudom hova tenni. Vannak riasztós, zárható raktáraink, de a kulcs meg a főnöknél van. Munkaidő után nem tudok bejutni a kulcsos helyekre. Az jutott még eszembe, hogy motoros cuccban beülök az autóba, elkocsikázok a céghez, kiszállok a kocsiból és átülök a motorra. De ez nem a legjobb ötlet benzin szempontjából.
Montak olyat nekem hogy a váltó nyomórúdjánál nem baj ha nincs takarítva...mert ha a blokknál kivénhedt a szimering sok esetben a trugyi szolgál szimeringként... Elvileg van benne valami de azé én is lepucolom
Egy gondos gazda azt is takaritja.
Nálam ilyen nincs, minden lánctisztításnál kipucolom azt is.
Mi vár rád? Másfél köbméter zsíros láncspray-s retek! aztán ha ott lepucoltad esetleg találsz egy első lánckereket!
Ja a régi láncot levenni meg amivel gondolod...azzt nem köll félteni
De nagyon óvatosan mert csak egyszer lehet elkúrni a szemet...A túloldalra kell valami jó nehéz fém tömb hogy legyen húzása..aztán szépen össze kel kocoktani hogy teljesen kint legyen a csap rész..aztán hozzá kell köszörülni tompaszögűre egy pontotzót hogyszétnyissa a csap végét..ha ez megvan egy lapos valamivel el kell lapítani valamennyire...nekem kb 10 perc volt ez a művelet..nem kell kapkodni meg izomból verni
Engem tavaly néztek hülyének mikor be volt adva a motorom a suzukihoz bizományba.Mivel nem kelt el ezért márciusban hazagurultam vele de ehhez be kellett mennem a szalonba .Tőlünk 15km-re volt a szalon úgyhogy busszal tettem meg a távot,bőrruhában
szerszámok,légkulcs ilyenek vannak nekem.de a lánchoz az a speciális fogo az nincs.nem gond akkor megoldom én is hsonlóan mint te.
köszönöm a segítséget
Az a munkahely ahol elfér a motor ott elfér egy komplett motorosöltözet is.Elmész a melóhelyedre,átöltözöl és már mehetsz is motorozni.
lobogó dolgot
Az a takaró rész szerintem csak azért van hogy ne verje a truyit a lábadra a lánc meg hogy nehogy elkapjon a lánckerék valami lógó lobodó dolgot..alatta csak a lánckerék van meg a váltó nyomórúdja (azt nem babráld)..A lánckerék anya alatti alátét fülét hajlíts vissza egyenesbe mert lehet tépni nem fog lelazulni...mondjuk egyébként is jó szoros az anya pl nekem légkulcs kellett neki.
A lánchoz ha van szerszámod az jól fog jönni...ha nincs akkor sincs gond..én pl egy kalapácsal meg pontozó szerü tüskével ütőttem össze..nem nagy valami...
üdv az uraknak
lenne egy harci feladatom,láncot és lánckereket akarok cserélni a vason.
viszont azt nem tudom ha az első lánckeréknél leveszem a deknit,mi vár rám.ugyanis nem szeretném ha valami széthullana feleslegesen.
súgjatok
(persze aki már csinált ilyet)
a hátuljából kitörött egy darab, és nem működik a fordulatszámmérő
na az feladat lesz! Nekem van 2 felem. Mi kell neked pontosan?
Motobatt aksit ismeri valaki?
Monyuk én kocsival nyomtam a motorig.
En is hulyen nezek ki a buszra varva reggelente, motoros kabatban es bukosisakkal