Kicsit elfogult vagyok az ügyben ,én még mindíg korektebb dolognak tartom ha olyan motort veszel amin láthatóak a sérülések ,mint az olyat ahol a tulaj állítja hogy sérülésmentes a motor ,az idomok meg szarrá vannak heggeszgetve ,ne adj isten az első szervízkor veszed észre hogy ferde a hűtő ,a szelepfedél sérült stb.stb.Egyébként elég naív az az ember aki azt hiszi ,hogy egy 8-10 éves motor sérülésmentes. A külföldről behozottak 80-90%-a meg biztos hogy sérült volt . Én is sérült motort vettem bár kijavítva ,sőt csináltam is olyat amit a gyári uj alkatrészekkel raktam össze.Nyoma nincs sérülésnek.Akkor az most sérült vagy nem?
Nahát. Soknak hangzik az amit leírtál, de ha nem volt annyira vészes, akkor tényleg megérte megvenni. Használd egész seggel vagyis egészséggel még sokáig.
Ja.Mario Luigi volt született 1939-ben Capannori nevű falucskában Lucca mellett.
Jófej a kisöreg de vele ellentétben én nem hiszem hogy jó ötlet volt 2007-ben motort venni.És ez igazolta is mert 2008-bn már itt volt lezúzva a gép Magyarországon.
No a viccet félretéve nem volt gáz.A gép szinte karcolásmentesen került ide mint később kiderölt 4300 Km el a pocijában.Még a szalonban lehetett cserélve a D220-as gumi mert ezen tényleg KB 4300-as D208-as sportgumik feszültek.Féktárcsa barázdamentes gumi széle szőrös volt az egész gép koszmentes tehát csak száraz időben ment.A sérülés is úgy keletkezhetett hogy szemmagasságban a plexinél kaphatott el valamit ami egy 20 cm es nyomódást ejtett rajta.Kis sebességnél.
Szerencsétlenségére a plexi nyomta az idomot és az idomtartót hátra neki a villahídnak ami vitte a műszerfalat is.Majd mikor megállt eldőlt.Villahíd alul az ütközők nem törtek annyira kicsi volt a puff.Tank 10 forintosnyit horpadt egy csutka elment.Egyenesen fut a gép 170-el is azóta is.
Így jó vásárt csináltam vele egész jó pízé.
Nekem sehogy.Az első tulajnak annál inkább.A plexivel és az idom nagy részével együtt ment a lámpa is.nem jó irányba.De csak idom sérült és arra nem igen volt szükségem.
Szép moci,mondjuk egy polír ráfér elég karcosnak látszik bár lehet hogy a fénykép csal,de nem vedd sértésnek.Mondj egy árat és majd írok hogy tetszik-e.Egyébként miért eladó ha megkérdezhetem?
Üdv
Az nem lehet, hogy a két II-es Golf egy és ugyanaz volt!?
Lehet hogy van benne egy kis szándékosság is, hogy törögetik az értékeidet.
Ne búslakodj, ott van még a kis Jog ami még nincs összetörve. Lehet még közlekedni azzal is, ha nincs más.
Nem bántam meg sosem.Csak azt a plexitisztítót.
na az nemsokat ér.
Amúgy Roadking a hunyó ő mondta hogy jó ez.Csak pici idommunka van rajta.
Volt is de nem pici.Hál istenek lekerült róla.Így jobb.
Ja.Mario Luigi volt született 1939-ben Capannori nevű falucskában Lucca mellett.
Jófej a kisöreg de vele ellentétben én nem hiszem hogy jó ötlet volt 2007-ben motort venni.És ez igazolta is mert 2008-bn már itt volt lezúzva a gép Magyarországon.
No a viccet félretéve nem volt gáz.A gép szinte karcolásmentesen került ide mint később kiderölt 4300 Km el a pocijában.Még a szalonban lehetett cserélve a D220-as gumi mert ezen tényleg KB 4300-as D208-as sportgumik feszültek.Féktárcsa barázdamentes gumi széle szőrös volt az egész gép koszmentes tehát csak száraz időben ment.A sérülés is úgy keletkezhetett hogy szemmagasságban a plexinél kaphatott el valamit ami egy 20 cm es nyomódást ejtett rajta.Kis sebességnél.
Szerencsétlenségére a plexi nyomta az idomot és az idomtartót hátra neki a villahídnak ami vitte a műszerfalat is.Majd mikor megállt eldőlt.Villahíd alul az ütközők nem törtek annyira kicsi volt a puff.Tank 10 forintosnyit horpadt egy csutka elment.Egyenesen fut a gép 170-el is azóta is.
Így jó vásárt csináltam vele egész jó pízé.
Nem nekem, hentesnek.Mármint ha motort kérded.
.A lámpa sérült volt de javított szakszerűen.Plexirész nem sérült csak a belső rész.
Üdv
Az SV gyógyulásáról lemaradtam.
Gratulálok cimbi
Lehet hogy van benne egy kis szándékosság is, hogy törögetik az értékeidet.
Ne búslakodj, ott van még a kis Jog ami még nincs összetörve. Lehet még közlekedni azzal is, ha nincs más.