Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Megjött a V-raptor karbonos fejidomom minden porcikájával Első gyorspróbára stimmel a vázon lévő eddig nem használlt felfogatási pontokhoz..Na de nem ez a lényeg..A fejidom nem karbon része sötét a motorom világosabb szürke..az sv-s hasidom meg fekete..szóval majd ha odaérek anyagilag kap egy komplett festést..a kérdés pedig hogy mi pénz az új forgalmi meg aztán hogy műkszik az intézése mert ilyet én még nem csinálltam...
shoxba leszarták mit akarok, superzoneba rendesek voltk, nem akarták rámtukmálni, de minden kérdésemre válaszoltak, segítettek méretet választani ruhában, összecipzározni ilyesmi.. parillán láccik a válság, eladók kabátba ültek bent és abban teremben amiben nem ovltak kapcsolták le a villanyt..euromotornál foglalkoztak velem a legtöbbet...ruhájuk nem teccet (spyke) csizma az volt a legkényelmesebb de lábfejben kicsit nagynak éreztem emiatt lehet a forma lesz, annak annyi h fura volt benne menni, a magas sarka miatt... ezért filózok h melyik....forma v diadora
A bogarakat lepöckölöd!

Veszel tisztítót hozzá, puha szivaccsal kicsit megtisztítod.Ezzel átmenetileg eltünteted a gázosabb részeket.
De a legjobb, ha katayunga és hófehérré varázsolják, h megint használhasd egy évig szépen

A csizmát kb. havi 1x pucolom, de nem olyan hófehér az apróbb sérülések miatt mint régen!
Shox annyira nem jött be.Sperzone naggyából de csak sudár ifjukra van méretük és olyan nagyon nem akartak eladni nekem.Parilla passz bittos jó euromotornál szimpik voltak.
figyu, neked a fehér mennyire koszolódik? illetve van vmi tisztítószer hozzá, vagy csak nedves szivcs oszt kész? bogarak lejönnek nyomnélkül?
de lehet , h ilyenre építem át az sv-t
riga csiptuningos...
kezdtem a shoxban, majd superzone, parilla, majd euromotor. nekem sajna ennyi fért bele
anélkül jobb lenne.
a pénztárnál
Legutóbbi emlékeim szerint az a büdös város baxott nagy volt.Kicsit közelíteni akartam ne kelljen az egész asztalt térképpel beterítenem.De lehet nem úszom meg.
szerintem Bp.-n térképezte fel Bp.-t.....
Hol?
na feltérképeztem BP-t motoros ruha und csizma ügyileg, lejártam a lábam arra jutottam, hogy vagy diadora eagle fx vagy forma arrow sx... amik amúgy majdnem ugyanúgy néznek ki meg próbáltam egy bőrruhát attól tartok megveszem!
Akkor gixer sv idommal, talán elhiszik.
A v2 kupán persze.
Pályára nekem inkább gixer.
Monyuk én csípném a búráját.Karbiscsővázaspályás.
Ez már nem is SV, ez egy torzszülött.
Tudod ki szórakzna vele, akkor inkább vedd mag Balutól a Tuonót.
Villahíd ugyis túrás kell így utángyártott.De szerintem jó a tied is alexet passz és a buy it now azt jelenti hogy a mellé írt áron leütöd a tied.Vámot alextől kéne kérdezni meg a közvetítői díjat emailen meg a postát és számolni megéri e.Néztem ZX636-os komplettet 70e körül az belemenne az enyémbe de egyenlőre a rugózást kipróbálom hátha jó lesz és majd később a többi sallangal cserélem ha nem teccik.
Én dettó ugyanezt mondhatom mint amit leírtak.

1000km-nél megnézem, h milyen.Eddig 2x néztem meg, a 3ikhoz közel jártam , de összetörtek

2000kmnél házilag megpucoltam.Bár nem volt koszos és az olaj is még rajta volt, de száradtnak tűnt.Nem ér annyit a spórolás...

Ha igaz, amit írtak, h 1000km-enként illik, emr tutána drasztikusan elbaszódik a benzin/levegő elegy, akkor átgondolom ezt a procedúrát és amint talpra állt, nekiesek...
jól hangzik, de:

alex se ingyér hozná be.
villahíd kell, azt vifíl?
rizikó, idegeskedés?
mennyi lesz mikor leütik?

Itt meg tálcán nyújták, no stress, no para...